Selezziunate è cambiate codifiche in Microsoft Word

MS Word meritu hè l'editor di testu più popularu. Di cusì, u più spessu pò affrontà documenti in u furmatu di stu prugramma particulare. Tuttu quellu chì pò differisce per elli hè solu a versione di Word è u formatu di file (DOC o DOCX). Tuttavia, malgradu a generalità, i prublemi ponu cume à l'apertura di qualchi documenti.

Lezione: Perchè un documentu di Word ùn aprite micca

Una cosa hè chì un file Vord ùn aprenu affettu o cuncezziunate in modu di funzionalità ridotta, è hè ancu un altru quandu si apre, ma a maiò, ma micca tutti, i caratteri di u documentu sò illeggibili. Cioè, invece di u cirillicu o latinu di solitu è ​​cumandabile, parechji segni incomprensibili (quadrati, punti, punti di interrogazione) sò visualizzati.

Lezione: Cume una forma di funzionalità limitata in Word

Se avete di fronte à un prublema simile, prubabilmente, a codificazione sbagliata di u schedariu, più precisamente, u so cuntenutu testu hè di culpisce. In st'articulu discutemu cumu cambià u codificamentu di testu in Word, cusì rendendu adatta à a lettura. A propositu, cambià a codifica pò esse necessariu per fà u documentu illeggibile o, per dì duvemu, per "cunvertisce" a codifica per aduprà più u cuntenutu di u testu di u documentu Word in altri prugrammi.

Nota: I reguli di encoding di testu generalmente accettati pò variare da paese. Hè pussibule chì un documentu creatu, per esempiu, da un utilizatore chì stà in Asia è salvatu in a codifica locale ùn sarà visualizatu correttamente da l'utente in Russia utilizendu u cirillicu standard nantu à un PC è in Word.

Cosa hè codifica

Tutta a infurmazione chì hè visualizzata nantu à una schermata di l'ordinatore in forma di testu hè in realtà memorizzata in u schedariu Word cum'è valori numerichi. Questi valori sò convertiti da u prugramma in caratteri visualizabili, per i quali si utilizza a codifica.

Codifica - schema di numerazione in cui ogni caratteru di u testu di u set vene à u valore numericu. L'encoding stessa pò cuntene lettere, numeri, è ancu altri segni è simbuli. Duvemu ancu chì e cunfusioni di lingue diverse venenu spessu usate in lingue diverse, per chì e numerose codulazioni sò destinate solu per visualizzare i caratteri in lingue specifiche.

Sceglite a codificazione à l'apertura di un schedariu

Se u cuntenutu testu di u file hè visualizzato in modu erratu, per esempio, cù i quadrati, i punti interrogativi è l'altri caratteri, allora MS Word ùn hà pudè determinà a so codifica. Per risolve u prublema, bisogna specificà a codificazione (appropriata) esatta per decodificà (visualizzare) u testu.

1. Aprite u menu "File" (pulsante "MS Office" nanzu).

2. Aprite a sezione "Parametri" è selezziunate l'elemento in esse "Avanzate".

3. Scorri sì avà truvà a sezione. "Generale". Verificate a casella accantu à l'elemento "Conferma di Formatu di File à Aperti". Cliccate "OK" per chjappà a finestra.

Nota: Dopu avè verificatu a casella accantu à stu parametru, ogni volta chì aprite un file in u formatu Word in un formatu diversu da DOC, DOCX, DOCM, DOT, DOTM, DOTX, a finestra di dialogo sarà visualizzata "File Conversion". Se avete spessu à travaglià cù i documenti di altri formati, ma ùn avete micca bisognu à cambià a so codifica, deselezziunà sta opzione in l'impostazioni di u prugramma.

4. Chiudi u schedariu è aprite dinò.

5. In a sezione "File Conversion" selezzione articulu "Pruducte".

6. In u dialogu chì si apre "File Conversion" impostate u marcatore contra u parametru "Altro". Selezziunu a codifica desiderata da a lista.

    Tip: In a finestra "Campione" Pudete vede cumu si vederà u testu in una o altra codificazione.

7. Sceglite a codificazione appropriata, applica a. Ora u cuntenutu di testu di u documentu sarà visualizatu correttamente.

In casu di tuttu u testu, a codificazione per a quale si sceglie, sembra quasi uguale (per esempiu, in forma di quadrati, punti, punti di domanda), prubabilmente, u fontu adupratu in u documentu chì state pruvendu à aprire ùn hè micca installatu in u vostru computer. Puderete leghje su cume installà un font di terze parti in MS Word in u nostru articulu.

Lezione: Come installà un font in u Word

Sceglite a codificazione per salvà u schedariu

Se ùn specificate micca (ùn sceglite micca) a codifica di u file MS Word durante a salvazione, hè salvatu automaticamente in a codifica Unicodechì in a maiò parte di i casi. Stu tipu di codifica supporta a maiò parte di i caratteri è a maiò parte di e lingue.

Se tu (o qualchì altru) pianifichi d'apriveru un documentu in Word, apriselu in un altru prugrammu chì ùn supporti micca Unicode, pudete sempre sceglie a codifica necessaria è salvà u schedariu. Cusì, per esempiu, in un computer cun un sistema operativu russificatu, hè bellu pussibule creà un documentu in Cinese tradiziunale cù Unicode.

U unicu prublemu hè chì sì quellu document hè aperto in un prugramma chì supporta cinese, ma ùn supporta micca Unicode, induve hè più currettu salvà u schedariu in un altru codificiu, per esempiu, "Cinese Tradizionale (Big5)". In questu casu, u cuntenutu di testu di u documentu, quandu aprittu in un prugrammu chì supporta u cinese, sarà visualizatu correttamente.

Nota: Siccome Unicode hè u più populare, è solu un vastu standard tra codifiche, quandu si salva u testu in altre codifiche, hè visibule a visualizzazione nuttata di una visualizzazione nè incompleta o manca nant'à qualcosa. In a tappa di a selezzione di a codifica per salvà u schedariu, i caratteri è i caratteri chì ùn sò micca supportati sò visualizzati in rossu, in più, vene una notificazione cun infurmazione nantu à u ragu.

1. Aprite u schedariu chì avete bisognu di cambià.

2. Aprite u menu "File" (pulsante "MS Office" prima) è selezziunate "Salvà cum'è". S'ellu ci vole, furnite un nome à u schedariu.

3. In sezione "File Type" selezziunu u parametru "U Plain Text".

4. Fate clic nantu à u pulsante. "Salvà". Si vedi una finestra "File Conversion".

5. Fate una di e cose chì seguite:

  • Per aduprà a codifica standard predefinita, setate u marcatore à fianco à u parametru "Windows (default)";
  • Per sceglie a codificazione "MS-DOS" mette un marcatore à fiancu à l'elemento corrispondente;
  • Per selezziunate ogni altra codificazione, setate u marcatore davanti à l'elemento. "Altro", una finestra cù una lista di codifiche dispunibule diventerà attiva, dopu chì pudete selezzià a codifica desiderata in a lista.
  • Nota: Se quandu sceglite unu o l'altru ("Altro") codifiche vede u missaghju "U testu evidenziatu in rossu ùn pò esse conservatu in a codificazione selezionata", selezziunà una codificazione diversa (sì altrove u cuntenutu di u lima ùn sarà micca visualizatu correttamente) o selezziunate a casella accanto à "Permette a sostituzione di caratteri".

    Se a sostituzione di i caratteri hè permessa, tutti quessi caratteri chì ùn ponu esse spessu in a codifica selezziunata saranu automaticamente sostituiti cù i so caratteri equivalenti. Per esempiu, l'ellissi si pò esse rimpiazzatu da trè punti, è quotazioni angulari - da e righe.

    6. U schedariu sarà salvatu in a codifica sceltu cum'è testu (formattatu.) "Txt").

    Per ciò, in realtà, è tuttu, ora sapete cume cambià a codifica in Word, è dinò sapè cumprende si u cuntenutu di u documentu si vene in maniera errata.