Sound Forge Pro 12.0.0.155


Ci hè prugrammi speciali chì aiutanu à valutà e prestazioni è a stabilità di u sistema, è ogni componente separatamente. A trasfurmazione di tali testi aiuta à identificà i punti debuli di u computer o scopre di ogni fallimentu. In questu articulu, esamineremu unu di i rappresentanti di tale prugramma, cusì Dacris Benchmarks. Inizià a rivista.

Panoramica di u sistema

A finestra principale mostra l'infurmazioni di base nantu à u vostru sistema, a quantità di RAM, u processore installatu è a scheda video. A prima tabulazione contiene solu informazioni superficiali, è i risultati di i testi passati sò mostrati in seguitu.

Ulteriori dettagli si trovanu cù i cumpunenti installati in a scheda successiva. "Informazione di sistema". Quì tuttu hè divisu secondu à a lista, induve u dispositivo hè mostra à a sinistra è tutte e infurmazioni dispunibili nantu à esse sò messe à a destra. Se ci hè bisognu di fà una ricerca in a lista, allora hè basta solu inserendu a parola o a frase di ricerca in a linea rispettiva in alto.

A terza scheda di a finestra principale mostra a partitura di u vostru computer. Eccu una descrizione di u principiu di valutà e caratteristiche di u sistema. Dopu avè effettuatu i testi, torna in sta tab per ottenere l'infurmazioni necessarie nantu à u statu di u computer.

Prove di CPU

A funzionalità principale di Dacris Benchmarks hè focalizata nantu à a condotta di vari test di componenti. U primu in a listessa hè u cuntrollu di a CPU. Fighjulate è aspettate a fine. In a finestra, cù u prucessu da u cima in a zona libera, spessu sò spessu uttene consigli utili per utteneu u funziunamentu di i dispositivi.

A prova hè finita subitu è ​​u risultatu apparirà immediatamente in u schermu. In una scatena, si vedenu u valore misuratu da u valore MIPS. Indica quanti milioni di istruzioni esegue a CPU in una secunna. I risultati di a prova saranu salvati immediatamente è ùn saranu micca cancellati dopu avete finitu di travaglià cù u prugramma.

Prove di memoria

Verificà a memoria hè effettuata nantu à u listessu principiu. Avete ghjustu scappallu è aspettate per u completu. U testu durerà un pocu più longu chè in u casu di u processore, perchè quì ci hè fattu in parechje tappe. À a fine, una finestra apparirà davanti à voi cù u risultatu, misuratu in megabyte per second.

Prove di discu duru

U principiu di verifica cum'è in i dui precedenti - certe azzioni sò eseguite à volta, per esempiu, lettura o scrittura di file di dimensioni diverse. Una volta finitu u testu, u risultatu sarà visualizatu ancu in una finestra separata.

Test di grafica 2D è 3D

Eccu u prucessu hè un pocu diversu. Per e grafiche 2D scapparà una finestra separata cun una maghjina o un'animazione, qualcosa cum'è un ghjucu di computer. U disegnu di vari oggetti inizierà, effetti è filtri saranu implicati. Durante u testu, pudete monitorà a percentuale di fotogrammi per secondu è a so tà media.

Testing grafica 3D hè guasi uguale, ma u prucessu hè un pocu più cumplicatu, richiede più carte di videocartinu è risorse di processore, è pudete dà necessità di stallà utilità supplementari, ma ùn teme micca, tuttu accadrà automaticamente. Dopu avè verificatu, apparirà una nova finestra cù i risultati.

Prove di stress processore

U test di stress implica una carica assoluta nantu à u processore per un certu tempu. Dopu, l'infurmazioni nantu à a so velocità, cambiamentu cù a temperatura crescente, a più alta temperatura à a quale u dispositiu hè scaldatu, è altri particolari utili saranu mostrati. In Dacris Benchmarks tale test hè ancu dispunibule.

Prove avanzate

Se i testi sopra elencati ùn anu micca abbastanza per voi, allora noi cunsigliu di guardà in a finestra. "Pruvincia avanzata". Ci sarà una prova multi-step di ogni componentu in e condizioni diverse. In realtà, in a parte sinistra di a finestra, tutti questi testi sò visualizzati. Dopu u so travagliu, i risultati seranu salvati è dispunibuli da vede in ogni momentu.

Monitoru sistema

Se avete bisognu di avè informazione nantu à a carica di u processore è a RAM, u numeru di prugrammi in esecuzione è processi in esecuzione, assicuratevi di guardà in a finestra "Monitor di sistema". Tutta quessa infurmazione hè visualizzata quì, è pudete vede ancu a carica di ogni prucessu nantu à i dispositivi di sopra.

Virtues

  • Un gran numaru di testi utili;
  • Prove avanzate;
  • L'uscitura di informazioni impurtanti nantu à u sistema;
  • Un'interfaccia semplice è pratica.

Inconvenienti

  • L'assenza di a lingua russa;
  • U prugramma hè distribuitu per un tariffa.

In st'articulu, avemu rivisitu in dettaglio u prugramma per testà l'urdinatore Dacris Benchmarks, cunsumatu cù ogni prova presente è funzioni supplementari. Adu avà, mi vogliu notà chì l'usu di tali software aiuta veramente à truvà e riparà i punti debuli di u sistema è u computer cumunu.

Scaricate Dacris Benchmarks Trial

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Software di test di computer Prime95 S & M MEMTEST

Share l'articolo in reti sociali:
Dictis Benchmarks hè un prugrammu simile, ma altrettativu, chì hè adupratu per testà i cumpunenti principali di u sistema, è per monitorà e risorse è l'aspettu di i cumpunenti.
Sistema: Windows 7, Vista, XP
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Dacris Software
Costu: $ 35
Dimensione: 37 MB
Lingua: inglese
Versione: 8.1.8728