Windows 10 Firewall Configuration Guide

Quandu travaglianu in Excel, à volte avete bisognu di cuntà u numeru di righe di un certu intervagliu. Questu pò esse fattu in parechji maneri. Analizà l'algitimu per svolge a prugramma cù vari opzioni.

Determinazione di u numaru di righe

Ci hè un numaru assai di modi per determinà u numeru di righe. Quandu li si utilizani, vari attrezzi sò usati. Dunque, avete bisognu di guardà un casu specificu per sceglie una opzione più adatta.

Metudu 1: un puntatore in a barra di stato

U modu più faciule per risolve u compitu in u intervallu selettitu hè di guardà a quantità in a barra di stato. Per fà quessa, selezziunate solu a portata desiderata. Hè impurtante considerà chì u sistema tene in considerazione ogni cellula cù i dati per una unità separata. Dunque, per evità u dopu contu, ancu da chì avemu bisognu di scopre esattamente u numeru di righe, selezionemu solu una colonna in a zona studiata. In a barra di statutu dopu à a parola "Quantità" Una indicazione di u numaru effettu d'elementi pieni in u intervallu selettu apparirà à a sinistra di i pulsanti per cambià i modi di visualizzazione.

Tuttavia, succede dinò quandu ùn ci sò più colonne cumpletamenti in a tavula, è ci sò valori in ogni riga. In stu casu, se si seleziona solu una colonna, allora quelli elementi chì ùn anu micca valori in quella colonna ùn saranu micca inclusi in u calculu. Allora, scegliete subitu una colonna cumpletamente specifica, è tandu, tenendu u pulsante Ctrl cliccate nantu à e cellule riempite in e linee chì eranu vuite in a colonna selezionata. In stu casu, selezziunu micca più di una cella per fila. Così, u numaru di tutte e linee in u intervallu selettitu in cui omu una cellula hè piena sarà visualizata in a barra di stato.

Ma ci sò dinò situazioni in cui selezziunate e celle piene in righe, è chì a visualizzazione di numeri nantu à a barra di stato ùn compare micca. Ciò significa chì sta funzione hè disabilitata. Per esse attivu, cliccate à dirittu destro nantu à a barra di stato è in u menu chì si vene, setà un ticchju cù u valore "Quantità". Oghji u numeru di linee selezionate sarà visualizatu.

Metudu 2: aduprà a funzione

Ma, u metodo sopra riportatu ùn permette micca di registrà i risultati di conteggio in una zona specifica di un stratu. Inoltre, fornisce a capacità di contà solu e linee chì cuntenenu valori, è in certi casi si hè necessariu contà tutti l'elementi in u aggregatu, cumprendu quelli vuoti. In stu casu, a funzione arriva à u salvamentu. CLUTCH. A so sintassi hè cumpratta:

= Tessuto (matrice)

Pò esse cundottu in una cella piena nantu à u schede è cum'è un argumentu "Array" sustituite e coordinate di u spaziu in cui calculà.

Per fà vede u risultu in u schermu, basta à cliccà u pulsante. Enter.

Inoltre, ancu e righe completamente vuoto di a catena seranu contati. Da veda notate chì, à u cuntrariu cù u metudu precedente, se sceglite una zona chì include numerose colonne, l'operatore cuntà solu e linee.

Per l'utenti chì anu avutu poca esperienza cù formule in Excel, hè più faciule di travaglià cù questu operatore per mezu di Wizard di Funzione.

  1. Selezzi a cella induve chì esce a uscita di u cumunzu finitu di l'elementi. Pressu u pulsante "Inserisci funzione". Hè piazzatu subitu à a sinistra di a barra di formula.
  2. Una piccola finestra s'avvia. Maestri di funzioni. In u campu "Categorie" posiziona "Links è matrici" o "Lista alfabetica completa". In cerca di valore CHSTROKselezziunu e cliccate nantu à u bottinu "OK".
  3. A finestra di l'argumentu di a funzione apre. Mette u cursore in u campu "Array". Selezziunu nantu à u strettu chì spaziu, u numeru di linee in cui vulete contà. Dopu chì e coordinate di questu area sò messe in u campu di a finestra di l'argumenta, cliccate nantu à u bottinu "OK".
  4. U prugramma processi i dati è mostra u risultu di e linee di cuntestazione in una cella pre-specificata. Ora, questu risultatu sarà visualizatu in permanenza in questu area s'ellu ùn dicite micca di sguillà manualmente.

Lezione: Statu di assistente di Excel

Metudu 3: Aduprà u Filtrinu è a formattazione condizionata

Ma ci sò i casi in cui hè necessariu non contà tutte e righe di un intervallu, ma solu quelli chì risponde à una certa situazione specifica. In stu casu, a formattazione condizionata è u filtraggio dopu aiutanu.

  1. Selezziu l'intervallo nantu à u quale a condizione sarà cunsultata.
  2. Vai à la tabulazione "Casa". Nantu à a nastro in u blocu di l'utili "Stili" preme u pulsante "Formattazione condizionata". Sceglite un articulu "Regole per a selezzione di cella". Ulteriormente u puntu di e varie reguli si apre. Per u nostru esempio, selezziunu l'oggetto "Più ...", sebbene per l'altri casi a scelta pò esse arrestata in una situazione differente.
  3. A finestra s'hè aperta in cui hè pienu a condizione. In u margine di sinistra, indicemu u numeru, e celle chì includenu un valore più grande di quellu, saranu colorate cù un certu culore. In u campu di dirittu ci hè un'occasione di sceglie stu culore, ma pudete ancu lasciarla per difettu. Dopu à l'installazione di a situazione hè cumpletata, cliccate nantu à u bottinu. "OK".
  4. Comu pudete vede, dopu sti azzioni, e cellule chì accontentanu a situazione sò state pieni di u culore selezzione. Selezzi l'intera gamma di valori. Esiste in tuttu in u listinu tab "Casa", cliccate nantu à u bottinu "Ordina è filtra" in un gruppu di strumentu U editing. In a lista chì vene, selezziunate l'elemento "Filtrà".
  5. Dopu à ciò, una icona di filtru compare in l'intestazioni di colonna. Cliccate nantu à sta colonna in cui era formattata. In u menu chì si apre, selezziunate l'elemento "Filtrà per culore". Dopu, cliccate nantu à u culore chì riempì celle chì formattanu chì risponde à a situazione.
  6. Comu pudete vede, e cellule micca marcate in culore dopu sti azzioni sò state nascoste. Selezziunate solu u restu di cellule rimanente è fate vede l'indicatore "Quantità" in a barra di statutu, cum'è in a soluzione di u prublema in prima manera. Hè questu numeru chì hà da indicà u numeru di righe chì soddisfanu una situazione particulare.

Lezione: Formattazione condizionata in Excel

Lezione: Sortite è filtrate i dati in Excel

Comu pudete vede, ci sò diversi modi per scopre u numeru di linee in a selezzione. Ognunu di questi metodi hè adeguatu per applicà per usi specifici. Per esempiu, se vulete riparà u risultatu, allora a scelta cù a funzione hè adatta, è se u compitu hè di contà e linee chì risponde à una certa situazione, allora a formattazione condizionata ghjunghja à u salvu, seguita da un filtrazione.