Convertite XPS in JPG

Microsoft Excel fornisce à i utilizatori l'utili è funzioni necessarie per travaglià cù fogli di calcalu. E so capacità sò continuamente espansi, vari errori sò corretti è l'elementi prisentati sò corretti. Per e interazione normale cù u lugiziale, deve esse periodicamente aggiornatu. In e varie versioni di Excel, stu prucessu hè un pocu diversu.

Aghjunghje a versione attuale di Excel

Attualmente, a versione 2010 è tutti quelli successivi sò supportati, perciò i riparazioni è l'innovazioni sò publicate regolarmente per elli. Ancu se Excel 2007 ùn hè micca supportatu, l'aggiornamentu hè ancu dispunibule. U prucessu di stallazione hè descrittu in a seconda parte di stu articulu. A ricerca è l'installazione in tutti l'assieme correnti, tranne u 2010 hè fatta in listessu modu. Se sì u pruprietariu di a versione menzionata, avete bisognu di andà à a tabulazione "File"sezione aperta "Aiutu" è cliccate nantu à "Cercate l'aggiornamentu". Poi seguitu seguendu e istruzioni visualizzate nantu à u schermu.

L'utenti di e versioni successive dighjà leghje l'istruzzioni à u ligame sottu. Detate u prucessu di stallazione di innovazioni è riparazioni per e costruzioni fresche di Microsoft Office.

Leggi ancu: l'aghjurnamentu di Microsoft Office Applications

Ci hè un manuale separatu per i proprietarii di Excel 2016. L'annu passatu, un aghjunghju significativu hè statu fattu per correggere parechji parametri. A so installazione ùn hè micca sempre automatica, perciò Microsoft propone di fà lu manualmente.

Scaricare Aggiornamentu Excel 2016 (KB3178719)

  1. Andate à a pagina di scaricazione di u cumpunente in u ligame di sopra.
  2. Scorri giù a pagina in a sezione Download Center. Cliccate nantu à u ligame necessariu induve u titulu ci hè a bitrezza di u vostru sistema operativu.
  3. Selezziunate a lingua adatta è cliccate nantu à. "Download".
  4. Attraversu u situ di download di u navigatore o salvà, aprite u installatore scaricatu.
  5. Aferite cun l'accordu di licenza è aspettate chì l'aggiornamentu sia installatu.

Aggiornu Microsoft Excel 2007 in u computer

Durante a tutale a existenza di u prugrammu consideratu, parechje di e so versioni sò state publicate è assai aggiornamenti diversi sò stati publicati per elli. U cunsultu per Excel 2007 è 2003 hà avutu a sillu perchè a messa in evidenza era di sviluppà è di migliorà i componenti più pertinenti. Tuttavia, se ùn ci sò micca aggiornamenti per u 2003, po da a 2007 e cose sò un pocu differenti.

Metudu 1: Aggiorna via l'interfaccia di u prugramma

Stu metudu hè sempre u funzioni in u sistema operativu di Windows 7, ma e versioni successive ùn ponu micca esse usate. Se sì u proprietariu di l'OS sopradannatu è vulete scaricà l'aggiornamentu in Excel 2007, pudete fà quì:

  1. Ci hè un bottinu in cima à sinistra di a finestra "Menu". Fate un clicu è andate à "Opzioni Excel".
  2. In a sezione "Risorse" selezzione articulu "Cercate l'aggiornamentu".
  3. Aspettate chì a scansione è l'installazione puderanu finì è necessariu.

Se avete una finestra chiede di aduprà Windows Update, vede l'articuli in i ligami sottu. Fornenu istruzioni nantu à cume si pò avè u serviziu è installà manualmente i componenti. Insemi cù tutti l'altri dati nantu à u PC sò installati è i file à Excel.

Vede ancu:
A scappata di u Serviziu d'aggiornamentu in Windows 7
L'installazione manuale di l'aggiornamenti in Windows 7

Metudu 2: Scaricate e correzioni manualmente

Microsoft nant'à u so situ ufficiale pone i file di download in modo chì, se necessariu, l'utente possa scaricà è installà manualmente. Durante u supportu di Excel 2007, hè stata liberata una maghjina maghjina, chì corregge alcuni errori è ottimizò u prugramma. Mettila nantu à u vostru PC cumprendu:

Scaricate l'aggiornamentu per Microsoft Office Excel 2007 (KB2596596)

  1. Andate à a pagina di scaricazione di u cumpunente in u ligame di sopra.
  2. Selezziunate a lingua adatta.

    Fate un clic nantu à u bottinu pertinente per iniziare u download.

  3. Aprite u installatore automatu.
  4. Leghje l'accordu di licenza, cunfirma e clicca "Continue".
  5. Aspittate per a detezzione è l'installazione à compie.

Ora pudete avverà u lugiziale per u travagliu cù fogli di calculu.

Ciòvule, avemu pruvucatu à u maximiziu di cume da dì nantu à l'inserimentu di u prugramma Microsoft Excel di versioni diverse. Comu pudete vede, ùn ci hè nunda di diffici in stu; hè solu impurtante di sceglie u metudu adupratu è seguite e istruzioni dette. Ancu un utente inesperto si pò travaglia cun u travagliu, perchè effettu stu prucessu ùn hà bisognu di cunniscenza o di cumpetenze addizionali.