IMacros per Google Chrome: automazione di azzioni di routine in u navigatore


A maiò parte di noi, chì travagliamu in u navigatore, anu da fà e azzioni di routine chì non solamente si arricanu, ma ponu dinò u tempu. Oggi vedemu cume queste azioni ponu esse automatizzate cù iMacros è u navigatore Google Chrome.

iMacros hè una extensione per u navigatore Google Chrome chì permette di automatizà e azzioni in u navigatore quandu navigate in Internet.

Cumu installà iMacros?

Come qualchì ulteru browser aghjuntu, iMacros pò esse scaricatu da u Google Chrome add-on store.

À a fine di l'artìculu ci hè un ligame per scaricà immediatamente l'estensione, ma, se hè necessariu, pudete truvà solu.

Per fà quessa, in u angulu in alto a destra di u navigatore, cliccate nant'à u menù di u menù. In a lista chì compare, andate à "Strumenti Addizionali" - "Prolungazioni".

A schermata cummuna un listinu di e extensioni installate in u navigatore. Andà à a fine di a pagina è cliccate nantu à u ligame. "Più estensioni".

Quandu u magazinu di e extensioni hè carregatu nantu à u schermu, in a so zona di sinistra digià u nomu di l'estensione desiderata - iMacrosè poi premete a tasca Invità.

Una estensione apparirà in i risultati. "iMacros for Chrome". Fate una maghjina à u vostru navigatore cliccendu u bottinu di diritta. "Install".

Quandu l 'estensione hè installata, l' icona iMacros apparirà in u angulu in alto a destra di u navigatore.

Cumu aduprà iMacros?

Ora un pocu nantu à cumu si usa iMacros. Per ogni utente, un script di estensione pò esse sviluppatu, ma u principiu di creazione di macros sarà uguale.

Per esempiu, creà un micu script. Per esempiu, vulemu automatizà u prucessu di creà una nova scheda è passà automaticamente à u situ lumpics.ru.

Per fà quessa, cliccate nantu à l'icona di l'estensione in a zona in alto à destra di u schermu, dopu chì u menu iMacros apparirà nantu à u schermu. Aprite a tab "Prisente" per arregistrà una nova macro.

Appena cliccate nantu à u bottinu "Record Macro"L'estensione inizierà a registrazione di a macro. Di conseguenza, avete bisognu subitu dopu di cliccà stu bottinu per riprudà u scenario chì l'estensione deve cuntene per fassi automaticamente.

Allora, prememu u bottinu "Registra Macro", è poi creà una nova scheda e andremu in u situ web lumpics.ru.

Una volta messu a sequenza, cliccate nantu à u bottinu. "Stop"abbandunà a registrazione di una macro.

Aferite a macro salvà cliccendu in a finestra aperta. "Salva e Chiudi".

Dopu, a macro hè salva è si vede in a finestra di prugramma. Chì, prubabile, nunda di una macro ùn serà creata in u prugramma, hè raccomandatu di definisce nomi chjaru per e macros. Per fà quessa, fate un clic-clic nantu à a macro è selezziunate l'elementu in u menù contestuale chì si vede. "Rename", dopu allora vi sarà dumandatu di inserì un novu nomu di macro.

À u mumentu quandu avete bisognu di fà una azzione di routine, fate dopu cliccate nantu à a vostra macro o selezziunate una macro cun un clic è cliccate nantu à u pulsante. "Play Macro", dopu allora chì a prumuzione cumincerà i so travaglii.

Usendu l'estensione iMacros, pudete creà micca macros simplice, cum'è hè mostratu in u nostru esempiu, ma dinò opzioni assai più cumplette chì ùn avete micca duvete esibitu per ellu.

IMacros for Google Chrome download gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale