Bonu ghjornu, lettori di u mo blog pcpro100.info. In questu articulu vi annunziaraghju nantu à i cinqui servizi più popolari per a ritirata di video in ligna. Per a preparazione di presentazioni multimediali, travaglii educativi, prughjetti tecnichi è cummerciali, spessu si utilizanu video clip presi da un materiale più voluminoso.
Oghje trimete video online Pudete aduprà strumenti di rete simplici è efficaci, senza usà prugrami spiciali. Cosa - consideremu in questu articulu. Allora principiatu!
U cuntenutu
- 1. Cumu mettere a video in linea: 5 migliori servizii
- 1.1. Online Video Cutter
- 1.2. Videotoolbox
- 1.3. Animoto
- 1.4. Freemake Video Converter
- 1.5. Cellsea
- 2. Cumu a fine un video in Youtube
1. Cumu mettere a video in linea: 5 migliori servizii
Dà bè à cunnosce chì a maiò parte di i siti considerati sottu, oltre à l'implementazione di u so scopu tecnicu dirittu, offrenu assai caratteristiche addiziunali più interessanti, in a lotta per l'utente sempre più spazendu le opzioni dispunibili. Un'altra sfumata d'usu di editor di video di rete hè chì ùn tutti permettenu di taglià un grande video in linea. A maiò parte di e versioni libere ponu limitazioni à a quantità di video scaricabile - ma in questo casu, una soluzione à u prublema si pò truvà aduprendu un set di opzioni addizionali dispunibuli per una quota nominale.
1.1. Online Video Cutter
Un serviziu praticu di lingua russa, carattarizatu da una interfaccia simplici è intuitiva. L'utilizazione hè perfetta libaru. Attenzione, per aduprà stu serviziu richiederà Adobe Flash Player.
L'algoritimu di u travagliu in stu serviziu hè estremamente simplificatu:
1. Andate in u situ di l'editore video;
2. Fate un clic nantu à u pulsante "Apri file". Oltre à l'elaborazione di i file carichi da u vostru computer, pudete ancu travaglià cù u cuntenutu di a rete (scaricate i file da Google Drive o un URL specificu).
3. Scaricate u schedariu video da u vostru computer:
4. Selezziu u segmentu desideratu di a traccia video, aduprendu i marcatori speciali, stabilisci i bordi di a cultura:
5. Premete u pulsante "Taglia". Prima di ciò, pudete sceglie u formatu di lugatu desideratu (MP4, FLV, AVI, MGP o 3GP), è dinò qualità;
6. Caccià u lugghjettu video resultante cliccendu nantu à u bottinu Download (pudete salvà dinò nube - in Google Drive o Dropbox):
Ci hè una restrizzione per i video scaricabili nantu à u situ - a so dimensione ùn hè micca superiore a 500 megabyte.
1.2. Videotoolbox
U situ ufficiale - www.videotoolbox.com. Un situ chì hè rapidu è efficiente, ma prima di taglià a video, avete bisognu di registrà.
U situ hà una interfaccia inglesa, ma a navigazione hè intuitiva è faciule da aduprà. Dopo a creazione di un account, pudete iniziate à travaglià direttamente cù i file.
1. Cliccate nantu à u Gestore di File in a colonna di sinistra è scaricate u schedariu da u vostru computer - Selezziunu u schedariu è cliccate nantu à Caricà. Pudete ancu specificà u caminu à u schedariu video in Internet - appiccà l'indirizzu in a scatula sottu è cliccate Download. In questu casu, pudete assignà un nome diversu à u schedariu (per questo hè necessariu chjarizà a casella è specificate u nome volatu.
2. Dopu, fate operazioni semplici per selezziunà è tagliate u fragmentu desideratu. Per fà quessa, selezziunu u schedariu in a lista chì vulemu tagliare è in l'elencu di u listessu, seleziona "Taglia" / "Dividu file". Dopu à quessa, movendu i cursori o specificendu mumenti specifici di l'iniziu è a fine di u segmentu desideratu, segnà i punti è cliccate Tagliu a fetta:
3. A tappa finale di u travagliu cù un file hè u carrughje in u vostru computer, per chì avete bisognu di specificà u caminu di salva in a finestra corrispondente.
Nantu à u situ ùn ci hè nisuna visualizazione di u materiale. Cume, prima di principià u travagliu, usa un lettore multimediale per determinà a tempurità esatta di u video clip chì avete bisognu. Pudete ancu specificà u travagliu cù u serviziu consideratu.
1.3. Animoto
U situ ufficiale - animoto.com. U serviziu praticu è ben sviluppatu per a creazione di film da una raccolta di materiali fotografichi. I video di e culture in ligna ùn sò micca u so focu principale, ma a risorsa pò esse ancu utilizata cum'è un editore di video classicu. Hè facili à aduprà, a registrazione hè pussibule per mezu di u serviziu postale, o via un account Facebook.
U travagliu cù u situ implica una realizzazione di un cicculu di azzioni standard, tenendu in contu e specifiche di u funziunale:
- In la scheda "Crea", selezziunate e opzioni iniziali per formattà u futuru file video;
- Cliccate nantu à u pulsante "Crea video";
- Ulteriori u menu di u travagliu diretto cù i file si apre;
- Truvà a scheda "Add pics and vids", selezziunate a opzione per scaricà i schedari;
- Abbiamo tagliatu u materiale necessariu cù una semplice culletta;
- Finalisate u video;
- Dopu avè trattatu da u serviziu, salvemu u risultatu in u nostru computer.
Aduprendu à sta risorsa, ùn pudete micca caricare e foto da u vostru PC, ma ancu aduprà materiale da i vostri conti nant'à reti sociali popolari cum'è Facebook, Instagram, Picas, Dropbox è altri.
Attentu! A versione gratuita di u serviziu hè limitata à a creazione di video finu à 30 secondi. U travagliu cù più grandi volumi hè pagatu.
1.4. Freemake Video Converter
Unu di i prugrami più pratici chì ti permette di taglià video in rete rapidamente è in modu efficiente, è ancu offre molte opzioni addizionali.
Dopu avè scaricatu u video ponu inizià à edità immediatamente u materiale. Incù l'aiutu di i cursori standard, pudete determinà u tempu di a perseveranza.
Ci hè un setta d'utili per facilità a ricerca di i frammenti necessarii.
Attentu! U editori lavia nantu à u principiu di eliminà materiale superfluu. Dunque, i segmenti chì avete sceltu saranu eliminati pulendu u fragmentu desideratu.
L'ultima tappa di u travagliu hè di convertisce u video in u furmatu chì avete bisognu è salvà u schedariu. U situ prevede un'interfaccia estesa, dispunibule dopu pagatu una quantità simbolica, indirizzata à l'ulteramentu di u prugettu.
1.5. Cellsea
U situ offre molte possibilità interessanti per travaglià cù cuntenutu video in a larga gamma di formati: 3GP, AVI, MOV, MP4, FLV.
A dimensione massima di u file di upload hè di 25 megabyte. A funzionalità di u situ ti permette di mudà micca a video, ma ancu u cunvertisce in quasi tutti i formati chì avete bisognu.
In listessu tempu, pudete aduprà e dimensioni di i file, aghjunti tracce audio cù u meccanismo di scaricazione.
U situu hè da spiccà per una navigazione simpatica è conveniente, cusciunamentu simplificatu per u scaricamentu è l'elaborazione ulteriore di materiale video.
2. Cumu a fine un video in Youtube
Malgradu l'esistenza di parechji editori in linea chì permettenu di travaglià cuni clip video di vari dimensioni, una parte significativa di l'utenti preferisce a più grande risorsa creata per a conservazione è a trasfurmazione di materiali video privati: a risorsa YouTube.
U vantaghju di utilizà u situ in questione hè a straordinaria simplicità è a rapidità di l'editing di materiali video, è a possibilità di publicazione in Internet.
Per capì cumu di taglià un video in YouTube, devi prima praticà di scaricà e chjappule è li trasteghjite.
Attentu! A situazione di basa per travaglià cù i file video di sta risorsa hè di avè una cassetta postale in u sistema Google. In a so assenza, ùn pudete micca scaricà materiali à u situ.
Se a posta gmail.com hè registrata, pudete cuminciare à scaricà u video.
Un principiu altru di l'utilizazione di un editor di video ùn hè praticamente nisunu da a scelta standard di risorse in una direzzione simile:
- À l'iniziu di u travagliu, avete bisognu di carregà un video à u situ, chì sarà salvatu in a tab "I me video";
- Ulteriormente, cù e scelte dispunibule, pudete trimà u schedariu, dividendu in parti;
- Un materiale indispusito hè cacciatu, lascendu solu a parte chì avete bisognu;
- L'ultima tappa di u travagliu cù u prugramma hè a publicazione di u materiale in u situ.
Pudete caricare un video cù i prugrammi spiciali - per esempiu, l'ultime versioni di u Download Master.