Pruducerà a velocità SSD

U prugramma "U tettu Profi" hè destinatu à automatizà i calcoli di un serie di materiali di vari tipi. U prugramma ghjunghje à i utilizatori un sistema flessibile per l'impostazzione di i dati di entrata, ti permette di entrà i parametri tecnologicamente impussibili per ordini speciali o prugetti. Fighjà una veduta più vicinu à stu rapprisentore.

Crea una nova ordine

Utenti di u prugramma scontra a finestra induve avete bisognu di creà i dettagli di a nova ordine. Complete i moduli richiesti è selezziunu unu di i tipi di calculu dispunibili. Ci vole à avvalendu chì l'algitimu per u calculu di u prugramma varierà sicondu u tippu selezionatu. Ùn vi scurdate di specificà l'unità monetaria, se avete bisognu di calculà u costu di i materiali.

Elaborazione di l'ordine

Dopu avè creatu l'ordine, a finestra principale si aprirà, in cui ci hè un gran numeru di righe, voci è opzioni per calculu. Mostra a larghezza è a lunghezza di u zuccaru, l'onda è u castellu si sovrappuniscenu. In più, u costu di questu ordine hè cunsideratu, componenti addiziunali sò aghjunti.

Per cambià di modu indipendente l'infurmazioni in tabelle è moduli, avete bisognu di cambià a modalità editazione cù u pannellu di cuntrollu superiore. Ma questu modalità ùn hè micca tuttu - cù i pussulughi in u pannellu, u prughjettu hè salvatu è mandatu à stampà.

Aghjunghje i componenti

A destra in a finestra principale hè una tavula cù i componenti. In u modu di edizione, aghjunghjendu novu elementi è eliminà i vecchi. Questu si faci da menù separati. Selezziunu qualchi elementi addiziunali, spostati in u kit, affinchì diventino parte di u prugettu.

Ci hè un menu simile separatu, da chì i componenti sò addizionati, solu unu à volta. Quì un pocu più informazioni sò raccolte nantu à ognuna di esse, modificendu è cancellendu alcune informazioni sò dispunibule.

Virtues

  • Ci hè una lingua russa;
  • Un grande numaru di funzioni;
  • Un'interfaccia semplice è intuitiva.

Inconvenienti

  • U prugramma hè distribuitu per un tariffa.

U tettu Profi hè un bonu strumentu per u calculu di i consumabili nantu à u tettu. Hè adatta per l'usini bisognu chì utilizanu u prugramma per e scopi di travagliu, è per l'amatori chì fighjanu calcoli per e so scopi. A versione di 30 ghjorni di prova hè dispunibule da scaricà gratuitamente è illimitata in funzione.

Scaricà a versione di prova Roofing Profi

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Maestru 2 Astra Open Programmi per u calculu di u tettu ORION

Share l'articolo in reti sociali:
Roof Profi hè un strumentu multifunzione chì hè idealmente adatta per l'automazione di calcoli di a quantità necessaria di materiali per tetti. Parzialmente adatta per u bilanciu.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Bogach A.M
Costu: $ 110
Dimensione: 12 MB
Lingua: russo
Versione: 8.2