Per una o un'altra ragione, i prublemi cù l'installazione di Windows 7 pò esistere per i novu è alcuni vecchi mudelli di motherboard.
Setup BIOS per Windows 7
Durante a configurazione di u BIOS per stallà qualunu sistema operativu, ci sò e difficoltà, ancu chì e versioni puderebbenu variare da altri. Prima ci vole à entrà in l'interfaccia BIOS - riavvià u vostru computer è prima chì u logo di u sistema operativu apparisci, cliccate nant'à unu di i tasti in u spaziu da F2 finu à F12 o Elimà. In più, e scelte rapide servenu, per esempio, Ctrl + F2.
Per di più: cum'è entrà in BIOS in u computer
L'azione successiva dipende da a versione.
AMI BIOS
Questu hè una di e più famose versione BIOS chì si pò truvà nant'à e schede madri da ASUS, Gigabyte è altri produttori. L'istruzzioni per configurà AMI per installà Windows 7 hè simule:
- Dopu avete entratu in l'interfaccia di u BIOS, andate à "Boot"situatu in u menù superiore. Move à mezu à i punti aduprendu e e frecce di dirittu à sinistra è à tastà A selezzione hè cunfirmata quandu pressi Enter.
- A sezione si aprirà induve avete bisognu di definisce a priorità per avrandà u computer da vari dispositivi. À u paragrafo "1st Device Boot" U difettu sarà un discu duru cù u sistema operativu. Per cambià stu valore, selezziunu e cliccate Enter.
- Un menu si vede cù i dispositivi dispunibili per avviare u computer. Selezziunu a media in cui avete una immagine di Windows registrata. Per esempiu, se l'immagine hè scritta in discu, avete bisognu di sceglie "Cdrom".
- L'installazione hè cumpleta. Per salvà e modifiche è uscite da u BIOS, cliccate nantu à F10 è selezziunate "Sì" in a finestra chì si apre. Sì a chjave F10 ùn funziona micca, allora trova l'oggetto in u menù "Salvà & Esce" è selezziunu.
Dopu avè salvatu è uscitu, u computer si riavanu, u scaricamentu parte da u supportu d'installazione.
Premiu
U BIOS di questu sviluppatore hè assai cum'è quellu di l'AMI è e istruzioni per configurà prima l'installazione di Windows 7 sò i seguenti:
- Dopu avè entratu in u BIOS, andate à "Boot" (In alcune versioni pò esse chjamatu "Avanzate") in u menù superiore.
- A muvà "Unità CD-ROM" o "Unità USB" nant'à a prima posizione, mette in risaltu questu articulu è preme a "+" finché quellu elementu hè posizionatu in cima.
- Sceglite u BIOS. Eccu u tastu F10 Pò ùn funziunassi, cusì andate "Esce" in u menù superiore.
- Selezziunu "Exit Saving Change". U computer riavanu è l'installazione di Windows 7 cumincerà.
Inoltre, nunda hà da configurà.
Phoenix BIOS
Si tratta di una versione obsoleta di u BIOS, ma hè sempre adupratu in parechje schede madre. Istruzioni per a so messa in forma:
- L'interfaccia hè dumandata da un menu continuu, divisu in dui colonne. Sceglite una opzione "Funzione avanzata di BIOS".
- Scorri à l'oggetto "Primi dispositivo di partenza" è cliccate Enter per fà e cambiamenti.
- In u menu chì vene, selezziunate una "USB (nome unità flash)"nant'à "Cdrom"s'è installendu da un discu.
- Salvà e cambiamentu è uscite da u BIOS premendu a chjave. F10. Apparirà una finestra induve avete bisognu di confermà e so intenzioni selezionendu "Y" o premendu una chiave simile nantu à a tastiera.
In questo modu, pudete preparà un urdinatore Phoenix BIOS per installà Windows.
UEFI BIOS
Questu hè una interfaccia grafica BIOS aggiornata cù e funzioni supplementari chì si trovanu in certi computer moderni. Spessu ci sò versioni cù Russificazione parziale o cumpleta.
U solu inconveniente di questu tippu di BIOS hè a presenza di parechje versioni in cui l'interfaccia pò esse assai cambiata, perchè e cose cercate pò esse in diversi loci. Pensate à configurà UEFI per installà Windows 7 in una di e versioni più diffuse:
- In parte superiore a destra, cliccate nantu à u pulsante. "Exit / Optional". Se u vostru UEFI ùn hè micca in rusa, allora a lingua pò esse cambiata chjamendu menu di menù in menù situatu sottu à quellu bottinu.
- A finestra s'è aperta duvule avete bisognu di sceglie "Modu Addizionale".
- Un modu avanzatu si aprirà cun impostazioni da e versioni standard di u BIOS chì sò state discusse in precedenza. Sceglite una opzione "Download"situatu in u menù superiore. Per travaglià in sta versione di BIOS, pudete aduprà u mouse.
- Ora truvate "Parametro di boot # 1". Cliccate nantu à u valore aghjuntu contr'à per fà cambiamenti.
- In u menu chì si vede, selezziunate l'unità USB cun l'imagine di Windows o l'elemento "CD / DVD-ROM".
- Cliccate u pulsante "Esce"si trova in u baschiu a destra di u schermu.
- Ora selezziunà l'opzione "Salva modifiche è Reset".
Malgradu u numeru numeru di passi, ùn ci hè nunda di difficiule in travagliu cù l'interfaccia UEFI, è a probabilità di rompere qualcosa cù un'azione sbagliata hè inferiore a u BIOS standard.
In stu modu faciule, pudete configurà u BIOS per installà Windows 7, è ogni altra Windows nantu à u computer. Pruvate à seguità e istruzioni di sopra, perchè se si sbattenu qualchì avvità in u BIOS, u sistema pò smetterà di funzionà.