Posting to Facebook

In u nostru tempu di vendere qualcosa ùn hè micca difficiule. L'internet hè ricchju di siti di annunci, l'usu ferma di sceglie quellu chì ti piace. Ma hè megliu ad aduprà i siti beni cunnisciuti, per esempiu, Avito. Purtroppu, i prublemi quì sò esposti solu per 30 ghjorni.

Rinnovà annunci in Avito

Fortunatamente, ùn hè necessariu per creà una nova publicazione. Avito permette di gestisce l'annunziu dinò, chì hè scadutu.

Metudu 1: Aggiorna annunci unici

Per ciò chì avete bisognu:

  1. Andà à "U me conti" è aprite a sezione I mie annunci.
  2. Vai à tab "Completed" (1).
  3. Truvà l'annunzu giuvule è cliccaci "Attiva" (2).
  4. A publicazione recentemente attivata apparirà in u locu in a barra di ricerca per cui u mumentu di validità precedente hè scadutu. Se vulete l'inserziu apparire torna in cima di a lista, vi vole à sceglie "Attiva per 60 ghjorni è alza" (3), ma hè pagatu.

  5. Dopu, a publicazione sarà ripigliata in 30 minuti, è cundizioni speciali di vendita saranu offerte, chì permetteranu di vende l'elemento più velocemente. Ma sti servizi sò pagati. Per mette in opera, avete bisognu di cliccà nantu à "Applicà u pacchettu" Vendita di Turbo "".

    Metudu 2: Aggiornu più annunci

    U situ d'Avito permette di ripiglià publicazioni non solu unu per unu, ma parechji à volta.

    Questu hè fattu in stu modu:

    1. In a sezione I mie annunci vai à "Completed".
    2. Mettite una marcata davanti à quelli annunci chì devenu esse ripristinati (1).
    3. Spingi "Attiva" (2).

    Dopu à ciò, appariranu in i risultati di a ricerca in 30 minuti.

    Eseguite l'azione descritta vi permetterà di evità fuss inutili cù a creazione di una nova publicazione, basta à aspettà per i clienti.