Installà i driver per l'adattatore D-Link DWA-125

A maiò parte di e motherboards di desktop ùn anu micca un ricevitore di rete Wi-Fi integratu, chì per un tale cunnessione senza fili, sò state aduprate adattatori esterni chì includenu u DWA-DWA-125. Senza u lugiziale impiegatu, stu dispositiu ùn funzionerà micca pienu, in particulare nant'à Windows 7 o sottu, perchè oghje vulemu presentarvi i metodi di installazione di i driver.

Ricercà è scarica software à D-Link DWA-125

Per esegui tutte e procedure in descrizzioni di seguitu, bisognu a cunnessione à Internet, cusì sia prontu ad aduprà un altru computer in casu chì l'adattatore in questione sia l'unica opzione di cunnessione disponibile in a rete. In realtà ci sò quattru metudi, cunsiderate li più in dettu.

Metudu 1: Pagina di supportu nantu à u situ di D-Link

Cume pruvista pratichi, a manera più affidabile è sicura per ottene i piloti hè da scaricà da u situ sviluppatori. In u casu di D-Link DWA-125, a prucedura hè cumpricata:

Vai à a pagina di supportu di l'adattatore

  1. Per qualchì ragione hè impossibile truvà a pagina di supportu per una ricerca da u situ principale, perchè u ligame furnutu sopra cunduci direttamente a risorsa desiderata. Quandu si apre, andate in tab "Downloads".
  2. A parte più impurtante hè di truvà a versione di driver più adatta. Per cogliemu u correttu, avete bisognu di chiarisce a revisione di u dispositivo. Per fà quessa, fighjate l'adesivu di u schernu di u casu di l'adattatore - u numeru è a lettera accanto à l'iscrizzione "H / W Ver." è ci hè una revisione di u gadget.
  3. Ora pudete andà direttamente à i piloti. I link per scaricà l'installatori sò situati in lu mezu di u listinu di download. Sfortunatamente, ùn ci hè nisun filtru per i sistemi operativi è i revisioni, dunque avete da sceglie u pacchju gustu per ellu - leghje u nome di u cumpunente è a so descrizione attentamente. Per esempiu, per Windows 7 x64, i driver chì seguitanu aghjustanu à u dispositivo di revisione Dx:
  4. L'installatore è e risorse necessarie sò impacchite in l'archiviu, perchè dopu u scaricamentu hè finitu, spachjatelu cù un archiviu adeguatu, e poi andate in u cartulare apposta. Per lanciare l'installazione, esegui u schedariu "Setup".

    Attentu! A maiò parte di e revisioni di l'adattatori necessitanu un spegnimentu di u dispositiu prima di installà i driver!

  5. In a prima finestra "Installazione guidata"cliccate "Prossimu".

    Pò esse necessariu cunnessu l'adattatore à u computer in u prucessu - fà quì è cunfirmà in a finestra corrispondente.
  6. In più, a procedura pò esse sviluppata in i situazioni chì seguenu: installazione o installazione cumplettamente automatica cun cunnessione à una rete Wi-Fi ricunnisciuta. In questu ultimu casu, avete bisognu di selezzià a rete direttamente, inserite i so parametri (SSID è password) è aspettate a cunnessione. À a fine di l'installazione, cliccate "Fatti" per chjude "Maestri ...". Pudete verificà u risultatu di a procedura in a cassetta di sistema - l'icona di Wi-Fi deve esse sulu.

A procedura garantisce un risultatu positivu, ma solu si a versione adatta di i piloti hè stata scaricata, allora fate attenzione à a tappa 3.

Metudu 2: Applicazioni per l'installazione di i driver

Tra i prugrammi dispunibili ci hè una classe intera di applicazioni chì caricate automaticamente i driver à l'hardware ricunnisciutu. I più noti soluzioni di sta categoria ponu esse truvatu sottu.

Leggi ancu: Applicazioni di Installazione di Driver

A separazione, vulemu cunsiglii di pagà attenzione à DriverMax - sta applicazione si hè stabilitu cum'è una di i più affidabili, è svantaghji cume a mancanza di localizazione russa in u nostru casu pò esse trascurata.

Lezione: Driver di l'aggiornu di u lugiziale DriverMax

Metudu 3: ID di adattatore

Una alternativa alternativa tecnicu à u primu metudu descrittu hè di aduprà u nome hardware di u dispositiu, altrimenti l'ID, per e ricerche in software. L'identificativu di tutte e revisioni di l'adattatore in questione hè illustratu in seguitu.

USB VID_07D1 & PID_3C16
USB VID_2001 & PID_3C1E
USB VID_2001 & PID_330F
USB VID_2001 & PID_3C19

Un di i codici deve esse inseritu in una pagina di un situ specializatu cum'è DriverPack Cloud, scarica i driver da quì è installarli secondu l'algitimu di u primu metudu. Una guida dettagliata di prugramma scritta da i nostri autori pò esse trovu in a lezzioni prossima.

Lezione: Cercemu chidificatori cù ID di hardware

Metudu 4: Manager di dispositivi

L'utunu di sistema di Windows per l'administrazione di l'hardware hà a funzione di caricà i driver mancanti. A manipulazione ùn hè nunda complicata - basta chjamà "Manager di dispositivi", truvate u nostru adattatore in essu, cliccate PKM cù u so nome, selezziunate l'opzione "Aggiorna i driver ..." e seguite e istruzioni di l'utilità.

Per di più: Installazione di i piloti per l'utili di sistema

Conclusione

Allora, avemu presentatu tutti i metudi dispunibili per l'upplicazione di software per D-Link DWA-125. Per u futuru, vi propemu di creà una copia di backup di i driver in una unità flash USB o discu è dopu aduprà ancu per simplificà l'installazione dopu à reinstallà u sistema operativo o cumunendu u adattatore à un altru computer.