ISendSMS 2.3.5.802

In e realtà moderna, diversi sistemi di videosurimentu si pò truvà abbastanza spessu, cum'è tante persone tendenu à prutezzione di e pruprietà persunale quant'è pussibule. Per questi scopi, ci sò parechji prugrammi speciali, ma in stu articulu parleremu di servizii in ligna attuali.

CCTV online

U fattu di u fattu chì u prucedimentu d'organizazione di un sistema di videosorveglianza hè directamente cunnessu à a sicurezza, solu i siti di fiducia duveranu aduprati. Ùn ci hè tantu servizii in linea simile in a rete.

Nota: ùn penseremu micca u prucedimentu di stallazione è di cumandà indirizzi IP. Per fà quessa, pudete leghje una di e nostre istruzioni.

Metodo 1: IPEYE

U serviziu in linea IPEYE hè u situ più notu chì furnisce a capacità di cunnesse un sistema di videosorveglianza. Quessa hè in causa da i prezzi pratichi per u spaziu di stoccaggio in nube è u supportu di a stretta maggioranza di e fotocamere IP.

Andate à u situ ufficiale IPEYE

  1. A pagina principale di u situ cliccate nantu à u ligame. "Login" è passà per a procedura di autorizazione. S'ellu ùn hè micca cuntu, creà lu.
  2. Dopu avè cambiatu in u vostru contu persunale, cliccate nantu à u bottinu. "Add device" o aduprà u ligame "Add Camera" in u bar di cima.
  3. In u campu "Nome di a periferica" inserite ogni nomu praticu per a videocamera IP cunnessa.
  4. String "Indirizzu di u Flusu" Deve esse pienu cù l'indirizzu RTSP di u vostru camera. Pudete truvà i dati quandu si acquista un dispositivo o cù l'aiutu di prugrami speciali.

    Per difettu, un tale indirizzu hè una cumbinazione di informazioni specifiche:

    rtsp: // admin: [email protected]: 554 / mpeg4

    • rtsp: // - Protocollo di rete;
    • admin - username;
    • 123456 - password;
    • 15.15.15.15 - L'indiriziu IP di a camera;
    • 554 - Porta di a camera;
    • mpeg4 - tipu di encoder.
  5. Dopu avete riempitu u campu specificatu, cliccate "Add Camera". Per cunnesse i flussi ulteriore, ripetite i passi sopra ripusiti, indicendu l'indirizzi IP di e vostre fotocamere.

    Se i dati sò stati introdotti correttamente, riceverete un missaghju.

  6. Per accede à l'immagine da e telecamere, cliccate nantu à la scheda "Elenco di dispositivi".
  7. In u blocu cù a fotocamera desiderata, cliccate nantu à l'icona. "Visione in linea".

    Nota: Da a stissa sezione, pudete cambià e impostazioni di a fotocamera, pudelu o aggiornà.

    Una volta dopu buffering, pudete vede u video da a fotocamera selezionata.

    Se aduprate più fotocamere, pudete guardà li in a stessa tempu nantu à a tab "Multi-view".

Se avete domande nantu à u serviziu, pudete sempre vene à a sezione di supportu nantu à u situ IPEYE. Sò ancu pronti à aiutà in i commenti.

Metudu 2: ivideon

U serviziu di sorveglianza di nuvità ivideon hè leggermente diversa da quello chì era discuvatu in precedenza è hè a so alternativa à tutti i diritti. Per travaglià cù stu situ hè necessariu solu una camera di RVi.

Vai à u situ ufficiale ivideon

  1. Seguitate a prucedura standard per a registru di un novu account o accede à un unu esistente.
  2. Una volta dopu a autorizazione, pudete vede a pagina principale di u vostru contu persunale. Cliccate nantu à l'icona "Add cameras"di inizià u prucessu di cunnessione di novu dispositivi.
  3. In a finestra "Cunnessione di a camera" Selezziunate u tippu di attrezzamentu cunnessu.
  4. Se aduprate a fotocamera senza u supportu di ivideon, avete bisognu di cunnessu u router à u router connessu à u computer. Inoltre, un software speciale hè necessariu per a stalla.

    Nota: U prucessu di sta configurazione ùn deve esse un prublema, perchè ogni passu hè accumpagnatu da suggerimenti.

  5. S'ellu ci hè un dispositiu cun sustinutu ivideon, compilate sia i campi di testu cù u nomu è l'identificatore unicu di a cammara.

    Ulteriori azzioni vanno svolte nantu à a cammera in ellu, seguendu i cumuli standard di u serviziu in linea.

    Dopu tutti i passi di a cunnessione, ùn restanu solu à aspettà chì a ricerca di dispositivi sia finita.

  6. Aggiorna a pagina è andate in tab "Camere"per vede una lista di attrezzature connesse.
  7. Ogni trasmissione video hè distribuita in una di e categorie. Per andà à u visualizzatore cumunu, selezziunate a camera desiderata in a lista.

    In casu di spegnimentu di e fotocamere hè impossibile vede l'immagine Tuttavia, cun un abbonamentu pagatu per u serviziu, pudete vede i registri da l'archiu.

Entrambi i servizii in ligna ti permettenu di organizà micca a sorveglianza video cù piani di tariffa accettabili, ma dinò acquistà un'apparecchiatura adatta. Questu hè veramente soprattutticu se avete di fronte à una incompatibilità durante a cunnessione.

Vede ancu:
U novu software CCTV
Cumu cunnessu una camera di sorveglianza à un PC

Conclusione

Quessi servizii in linea prumove un fiducia quantu à a fiabilità, ma differiscenu un pocu in termini di facilità d'usu. In ogni casu, ci vole à fà a scelta finale, dopu a pesata di i prufi è di i contro di una situazione particulare.