Cumu mettere una password in Windows 10

In questo manualu, passo per passo nantu à cume definisce una password in Windows 10 in modo da esse dumandatu quandu accendi (log in), uscite da dorme o blocca. Per impostazione predefinita, quandu l'installazione di Windows 10, l'utente hè dumandatu di inserisce una password, chì hè poi utilizzatu per accede à. Inoltre, una password hè necessariu quandu aduprà un account Microsoft. Tuttavia, in u primu casu, ùn pudete micca dà lu (lasciate vuoto), è in u secondu - disattivà u prompt di password quandu accede à Windows 10 (tuttavia, questu puderà esse fattu cù u account locale).

Dopu, vedemu varie opzioni per a situazione è i modi per definisce una password per logà in Windows 10 (per mezu di u sistema) in ognunu di elli. Pudete ancu mettere una password in BIOS o UEFI (vi sarà dumandà prima di entrà in u sistema) o installà a crittografia BitLocker sul dischettu di sistema cù u sistema operativo (chì renderà ancu impossibile accende u sistema senza sapè a password). Questi dui metodi sò più complicati, ma s'elli sò usati (in particulare in u secondu casu), u outsider ùn puderà micca ripristinà a password di Windows 10.

Nota importante: se avete un account cù u nome "Administrator" in Windows 10 (non solo cun diritti di amministratore, ma cù u listessimu) chì ùn hà micca una password (è vedi qualchì tempu un messaghju chì dichiara chì una applicazione ùn pò esse principiatu cù un account di amministratore integratu), allora a scelta cumuna in u vostru casu hè: Crea un novu utente di Windows 10 è dà li diritti di amministratore, trasferisce dati importanti da cartelle di sistema (desktop, documenti, ecc.) a nuove cartelle d'utenti Cosa hè scrittu in lu matiriali contu 10 Amministratore di Windows M aghju, è tandu arrigistrera u contu custruitu-in.

Impostà una password per un account locale

Se u vostru sistema utilizza un conti locale di Windows 10, ma ùn hà una password (per esempiu, ùn l'avete micca piazzatu quandu hè installatu u sistema, o ùn esiste micca quandu hè avutu l'upgrade da una versione precedente di u sistema operativo), pudete piazzà a password in questo casu cù sistema.

  1. Vai à Start - Opzioni (icona di ingranaggi in a parte sinistra di u menu di avvicinamentu).
  2. Selezziunate "Accounts", è dopu - "Login Options".
  3. In a sezione "Password", se manca, vedi un missaghju chì dichiara chì "u vostru contu ùn hà micca una password" (s'ellu ùn hè micca indicatu, ma si propone di cambià a password, allora a prossima parte di sta istruzzione ti risponde).
  4. Fate un clic nantu à "Add", specificate una nova password, ripetite e inserite un suggerimentu per password chì pudete capisce, ma ùn pudete micca aiutà i forasteri. È cliccate "Avanti".

Dopu, a password sarà piazzata e vi sarà dumandata à a prossima volta chì accede à Windows 10, uscite da u sistema da u dorme o blocca u computer, chì si pò fà cù i tasti Win + L (dove Win hè a chjave cun u logò di l'OS in a tastiera) o via u menu di Start - cliccate nant'à l'avataru di l'utente in a parte di sinistra - "Blocca".

Piazzà a password d'indirizzu cù a linea di cumannu

Ci hè un altru modu per definisce una password per un account locale Windows 10 - aduprà a linea di cumannu. Per questo

  1. Run u prompt di cumunamentu cum'è amministratore (fate un clic destro nantu à u bottu "Start" è selezziunate l'elementu di menu desideratu).
  2. A promptu di l'ordine, inserisci Utenti di rete e premete Invescia. Vedete una lista di utilizatori attivi è inattivi. Nota u nome di l'utente per cui hè statu piazzatu a password.
  3. Inserite u cumandamentu password utente di rete (chì username hè u valore da l'elemento 2, è a password hè a password desiderata per a registrazione in Windows 10) è premete Invescia.

Fatto, cum'è u metudu di nanzu, blocchi u sistema o uscite da Windows 10, per chì tu siate dumandatu una password.

Cumu attivare a password di Windows 10 se a so richiesta hè stata disattivata

In sti casi, se si utilizza un account Microsoft, o s'è utilizatu un account locale, avete già una password, ma ùn hè micca richiestu, pudete suppone chì a richiesta di password quandu accede à Windows 10 hè stata disattivata in l'impostazioni.

Per activà torna, seguite sti passi:

  1. Premete i tasti Win + R di a tastiera, tippu cuntrullà userpasswords2 e premete Invescia.
  2. In a finestra di gestione di l'account di utilizatore, selezziunà u vostru utente è selezziunate "Richiede l'inserimentu di u nomu d'utente è di password" è cliccate "OK". Avete dinò impurtatu a vostra password attuale per confermà.
  3. Inoltre, se a richiesta di password hè stata spente quandu tu sorti di u sonnu è vulete activà u, andate in Impostazioni - Accounts - Impostazioni di login è in cima, in a "Accussione richiesta", selezziunà "Ordine di risvegliu di u computer"

Hè tuttu, quandu accede in Windows 10 in futuro, avete bisognu di logà. Se qualcosa ùn funziona o u vostru casu hè diversu da quelli descritti, spieghja lu in i commenti, pruvaraghju d'aiutu. Forse ancu interessatu: Cumu cambià a password di Windows 10, Cumu mettere una password in Windows 10, 8 è Windows 7?