Vede e password salvi in ​​navigatori popolari

Ogni navigatore mudernu hà u so gestore di password - un strumentu chì furnisce a capacità di salvà i dati aduprati per l'autorizazione in vari siti. Per difettu, queste informazioni sò nascoste, ma pudete vede si vo vulete.

A causa di differenze non solu in l'interfaccia, ma dinò in a funzionalità, in ogni prugramma, i passwords conservati sò cunsultati diversamente. Dopu, vi diceremu esattamente ciò chì deve esse fattu per risolve questu simplice in tutti i navigatori web popolari.

Google Chrome

I password salvati in u navigatore più diffusatu ponu esse visualizati in dui maneri, o piuttostu, in duie lochi diversi - in e so impostazioni è in a pagina di l'account di Google, postu chì tutti i dati di l'utente sò sincronizzati. In i dui casi, per avè accesso à tali informazioni impurtanti, bisognu inserisce una password - da un account Microsoft adupratu in l'ambiente di u sistema operativu, o Google, s'è visualizatu in un situ web. Avemu discutitu stu topic in più dettu in un articulu separatu, è cunsiglii di leghjale.

Per di più: cumu si vedenu le password salvate in Google Chrome

Browser Yandex

Malgradu u fattu ch'ellu ci hè parechje cose cumuni trà u navigatore web di Google è a so omologa di Yandex, a visualizzazione di password salvate in questu sicondu hè pussibule solu in a so impostazione. Ma per aumentà a sicurezza, queste informazioni sò protette cù una password maestra, chì deve esse inserita micca solu per vederli, ma ancu per salvà i nuovi record. Per risolve u prublema cunnisciutu in u sughjettu di l'artìculu, pudete vene ancu introduttu una password da un account Microsoft associata à u sistema operativo Windows.

Per di più: Vede e parolle salvate in Yandex Browser

Mozilla firefox

Externamente, "Fire Fox" hè assai differente da i navigatori discusso sopra, soprattuttu se parlemu di e so ultime versioni. È ancu i dati di u gestore di e password incorporate in esse sò ancu nascosti in l'impostazioni. Se aduprate un account Mozilla durante u travagliu cù u prugramma, dighjuneraghju una password per visualizà l'infurmazioni salvate. Se a funzione di sincronizazione in u navigatore hè disabilitata, ùn ci vole micca più azzioni: andate solu à a sezione desiderata è fate solu pochi clic.

Per di più: cumu si vedenu password salvate in u browser Mozilla Firefox

Opera

Opera, cumu consideramu à l'iniziu di Google Chrome, salva i dati di l'utente in duie lochi simultaneamente. Hè vera, in più di e impostazioni di u navigatore in sè, i logins è e password sò scritte in un schedariu di testu separatu nantu à u discu sistema, cusì salvatu localmente. In i dui casi, se ùn cambiate micca e impostazioni di sicurezza predefinite, ùn avete micca bisognu di entrà tutte le password per vede quest'informazione. Questu hè necessariu solu quandu a funzione di sincronizazione è u account associatu sò attivi, ma hè usatu assai raramente in stu navigatore web.

Leggi più: Vede i password salvi in ​​u navigatore Opera

Internet Explorer

Integratu in tutte e versioni di Windows Internet Explorer hè in fattu micca un navigatore web, ma un elementu impurtante di u sistema operativu, chì hè legatu à u travagliu di tanti altri prugrammi è strumenti standard. L'accessioni è e password sò in esse memorizate localmente - in u "Gestore di Credenziali", chì hè un elementu di u "Pannellu di cuntrollu". À propiu sì, registrazioni simili da Microsoft Edge sò ancu salvate quì. Pudete accede à sta infurmazione à traversu a vostra configurazione di navigatore. Veru, e versioni diverse di Windows anu i so proprie sfumature, chì noi cunsideratu in un articulu separatu.

Per di più: cumu si vedenu le password salvate in Internet Explorer

Conclusione

Ora sapete cume vede e password salvate in ognunu di i navigatori popolari. Più spessu a sezione necessaria hè nascosta in l'impostazioni di u prugramma.