Cumu riparà a tastiera in un laptop


Mozilla Firefox hè un navigatore web in via di sviluppu attivu chì acquista tutti i novu miglioramenti cun ogni aggiornamentu. È in cuntenu à i utilizatori di avè nuove funzioni di navigatore è di una maghjatura di a sicurezza, i sviluppatori publicanu periodicamente l'aggiornamenti.

Cume per aggiornà Firefox

Ogni utente di u navigatore Mozilla Firefox deve installà novu aggiornamenti per stu navigatore web. Questu hè dovutu micca tantu à a surgenza di nuove funzioni di navigatore, ma à u fattu chì parechji virus sò vinduti specificamente à scopre i navigatori, è cù ogni nova attualizazione di Firefox, i sviluppatori eliminanu tutti i difetti di sicurezza.

Metudu 1: Circa la Finestra di Finestra di Firefox

Un modu simprivu di verificà l'aggiornamentu è scopre a versione attuale di u navigatore - attraversu u menu di l'aiutu in l'impostazioni.

  1. Cliccate nantu à u pulsante di menu in u angulu in dirittu superiore. Da u listinu in goccia, selezziunu "Aiutu".
  2. In a listessa zona, un altru menu apre, in cui voi avete bisognu cliccà nantu à l'oggetto "Circa Firefox".
  3. A finestra si aprirà nantu à u schermu induve u navigatore cumincerà à circà per novu aggiornamenti. Se ùn si capiscenu, vedite un missaghju. "L'ultima versione di Firefox hè installata".

    Se u navigatore dette l'aggiornamenti, cumincerà à dì l'installazione, dopu chì avete bisognu di riavure Firefox.

Metudu 2: Abilita Aggiornamenti Automatici

S'ellu ogni volta chì devi fà a procedura sopra descritta cù e vostre mani, pudete concludà chì a ricerca automatica è l'installazione di l'aggiornamenti hè disattivata in u vostru browser. Per verificà sta, fate u seguitu:

  1. Fate un clic nantu à u pulsante di menu in u angulu in dirittu superiore è andate à a sezione in a finestra chì si vede. "Impostazioni".
  2. Esiste in a tabulazione "Basic"cliccate nant'à a pagina Aggiornamenti di Firefox. Tick ​​point "Installà automaticamente l'aggiornamentu". Inoltre, pudete mette una marcata vicina à l'articuli "Usate u serviziu di culore per installà l'aggiornamenti" è "Aggiornu automaticamente i motori di ricerca".

In attivu l'installazione automatica di l'aggiornamenti in Mozilla Firefox, furnite u vostru navigatore cù e migliori prestazioni, sicurezza è funzionalità.