Windows Moduli Installer Worker caricà u processore

Parechji utenti di Windows 10 devanu à u fattu chì u prucessu TiWorker.exe o Windows Modules Installer Worker caricate u processore, u discu o a RAM. Inoltre, a carica nantu à u processore hè tale chì ogni altra azzione in u sistema diventarà difficiule.

In questo manuale si spiega in dettu ciò chì TiWorker.exe hè, perchè pudere caricare un computer o laptop, è ciò chì si pò fà in sta situazione per risolve u prublema, è cume per disattivà stu prucessu.

Cosa hè u prucessu di u Installer Worker (TiWorker.exe) di i Moduli di Windows

Prima di tutto, ciò chì hè TiWorker.exe hè un prucessu lanciatu da u serviziu TrustedInstaller (installatore di moduli di Windows) quandu cerca e installazione di l'aggiornamenti di Windows 10, durante a manutenzione automatica di u sistema, è quandu in attivazione è disattivà i componenti di Windows (in Pannule di controllo - Programmi è componenti - Turning components not on and off).

Ùn pudete micca sguassà stu schedariu: hè necessariu chì u sistema funziunisce correttamente. Ancu se si pudete sguardo in un casu di cullabu, hè probabile chì duverà a necessità di ripristinà u sistema operativu.

Hè pussibule di disattivà u serviziu chì u primu, chì serà discupratu, ma di solitu, per correggere u prublema descritta in u manuale attuale è riduce a carica di u processore di u computer o di u laptop, questu ùn hè micca necessaria.

TiWorker.exe a tempo pieno pò dà alta carica di processore

In a maggior parte di i casi, u fattu chì TiWorker.exe carichi u processore hè u funziunamentu normale di l'installatore di i Moduli di Windows. Di solitu, quessa accade quandu a ricerca automatica o manuale di l'aggiornamenti di Windows 10 o di a so installazione. A volte - quandu faci una manutenzione di un computer o un laptop.

In questu casu, hè di solitu basta aspettà chì u installatore di u modulu mette à u fine u so travagliu, chì pò durà un pezzu di ghjornu (fino à ore) nantu à i portatili più lenti cun disci rigidi lenti, è ancu in casi chì l'aggiornamenti ùn anu micca verificati è scaricati per un bellu pezzu.

S'ellu ùn hè micca brama di aspettà, è ùn ci hè nunda di certezza chì a questione hè in quella sopra, avemu da principiu cù i seguenti passi:

  1. Andate in Settings (Win + I chiavi) - Aggiorna è ripristinà - Windows Update.
  2. Cercate l'aggiornamenti è aspettate ch'elli scarichi è installanu.
  3. Rinviate u vostru computer per finisce di stallà l'aggiornamenti.

È una variante di più, probabilmente, di u funziunamentu normale di TiWorker.exe, chì avia avutu à parechje volte: dopu à a prossima messa in rete o riavvesce di u computer, vedi un schermu neri (ma micca cum'è in l'articolo di Windows 10 Neri), Ctrl + Alt + Del aprite u manager di e attività è quì pudete vede u prucessu di u Installer Worker di i Moduli di Windows, chì carica pesanti l'urdinatore. In questu casu, pò sembra chì qualcosa sia sbagliatu in u computer: ma in realtà, dopu à 10-20 minuti tuttu si torna in normali, u desktop hè carregatu (è micca più ripetutu). Apparentemente, quessa succede quandu u scaricamentu è l'installazione di l'aggiornamenti sò stati interromputi da u ripartimentu di u computer.

Problemi in u travagliu di Windows 10 Update

U prossimu fattu cumunu di u stranu cumpurtamentu di u prucessu TiWorker.exe in Windows 10 Task Manager è u funziunamentu sbagliatu di u Update Center.

Quì puderiate pruvà i seguenti modi per riparà u prublema.

Correzione automatica di l'errore

Hè pussibule chì l'utenti di risoluzione di difetti integrati, chì pò esse aduprati da i passi chì seguianu, puderebbenu aiutà à risolve u prublema:

  1. Andate in Pannellu di cuntrollu - Risoluzione di i problemi è selezziunate "Vede tutte e categorie" a sinistra.
  2. Eseguite i seguenti riparazioni à volta: Manutenzione di sistema, Servizio di Trasferimentu Intellettuale di fondo, Windows Update.

Dopu avà completatu l'esecuzione, pruvate a ricerca è l'installazione di l'aggiornamenti in l'impostazioni di Windows 10, è dopu l'installazione è u riavvintu di u computer, vede se u prublema di u Moder Installer Worker hè statu risoltu.

Riparazione manuale per prublemi di u centru di l'aggiornamentu

Se i passi precedenti ùn anu micca risolti u prublema cù TiWorker, pruvate ciò chì seguita:

  1. Metudu chjaramente cù a messa in u cache di l'aggiornamentu (cartella di SoftwareDistribution) da l'aggiornamentu di Windows 10 ùn sò micca scaricate.
  2. Se u prublema hè apparutu dopu à stallà qualchi antivirus o firewall, è ancu un prugrammu per disattivà e funzioni di "spyware" di Windows 10, questu puderebbe aghjunghje dinò a capacità di scaricà è installa l'aggiornamenti. Pruvate di trasformarli temporaneamente.
  3. Verificate e ripristinate l'integrità di i file di sistema eseendendu a riga di comandi per nome di l'amministratore attraverso u menu cliccate u cliccate nantu à u pulsante "Avvia" è inserendu u comando dism / online / cleanup-image / restorehealth (Di più: Verificate l'integrità di i file di sistema Windows 10).
  4. Effettuate un stivu pulitu di Windows 10 (cun ​​servizii è prugrammi di terzi indebiti) è verificate se a ricerca è l'installazione di l'aggiornamenti in a configurazione di u sistema operativu funzionerà.

Se tuttu hè bè cù u vostru sistema, allora unu di i modi per stu puntu avia dighjà avutu aiutatu. Tuttavia, s'ellu ùn accade micca, puderete pruvà alternative.

Cumu disabilitare TiWorker.exe

L'ultima cosa chì possu offre in termini di risolvimentu u prublema hè di disattivà TiWorker.exe in Windows 10. Per fà quì, seguite sti passi:

  1. In u Gestore di e attività, rimuovi a missione da u Installer Worker di Windows Modules
  2. Premete i chjavi Win + R in a tastiera è inserite services.msc
  3. In a lista di servizii, truvate u Installer di Windows Installer è dopu cliccate nantu à ellu.
  4. Arresta u serviziu, è in u tippu startup setatu "Disabled".

Dopu à questu, u prucessu ùn pò micca inizia. Un'altra versione di u stallu metanu hè a disattivazione di u serviziu di Windows Update, ma in questo casu, ùn puderete micca installà l'aggiornamenti manualmente (cumu descrittu in l'articolo sopra annunziatu per ùn avete micca scaricatu l'upirazioni di Windows 10).

Ulteriori informazioni

È un pocu di più punti nantu à l'alta carica creata da TiWorker.exe:

  • A volte questu pò esse causatu da dispositivi incompatibili o u so prugrammu privativu in autolad, in particulare, era scontru per HP Support Assistant è i servizii di vecchie stampatrici di altre marche, dopu a rimozione - a carica sparita.
  • Se u prucessu pò fà un carreggiamento malsase di lavoro in Windows 10, ma questu ùn hè micca u risultatu di prublemi (vale à dire, si ne andà dopu un pocu di), pudete piazzà una basse priorità per u prucessu in u Gestore di e attività: da quessa, hà da fà più a so missione, ma TiWorker.exe sarà micca influenzatu da ciò chì fate in u computer.

Speru chì alcune di e opzioni proposte aiutanu à correggere a situazione. Sì ùn fate micca, pruvate à descrivere in i commenti, dopu chì hà statu un prublema è ciò chì hè digià fattu: forse mi pò aiutà.