Se avete compratu un novu discu duru o unità SSD à u solidu per u vostru computer, hè assai probabile chì ùn avete micca tantu desideru di reinstallà Windows, driver è tutti i prugrammi. In questu casu, pudete clone o altrimenti trasmette Windows à un altru discu, micca solu u sistema operativu stessa, ma ancu tutti i componenti installati, i prugrammi, e sì. Un insignamentu separatu per u 10-ki chjappatu annantu à un discu GPT nantu à un sistema UEFI: Cumu trasferisce Windows 10 in un SSD.
Ci sò parechji prugrammi pagati è gratuiti per a clonazione di dischi rigidi è SSD, parechji chì travaglianu cun dischi di certi marchi (Samsung, Seagate, Western Digital), è ancu altri cù quasi tutti i dischi è i sistemi di file. In sta revisione breve, annunceraghju parechji prugrammi liberi, u trasferimentu di Windows cù l'aiutu di a quale hè a più semplice è adatta per quasi tutti i utilizatori. Vede ancu: Configurazione di SSD per Windows 10.
Acronis True Image WD Edition
Forse a marca più famosa di i dischi rigidi in u nostru paese hè Western Digital è chì, ancu una di i dischi rigidi installati di u vostru computer da stu fabbricante, Acronis True Image WD Edition hè ciò chì ti serve.
U prugramma sustene tutti i sistemi operativi attuali è micca cusì: Windows 10, 8, Windows 7 è XP, hè russo. Scaricare True Image WD Edition da a pagina ufficiale di Western Digital: //support.wdc.com/downloads.aspx?lang=en
Dopu una semplice installazione è l'iniziu di u prugramma, in a finestra principale selezziunate l'elemento "Clona un discu. Copia e partizioni di un discu in un altru." L'azione hè dispunibule per dui dischi rigidi è sì avete bisognu di trasferisce u sistema operativo à SSD.
In a prossima finestra, avete bisognu di sceglie a modalità di clonazione - automatica o manuale, per a maiò parte di e attività hè automatica adatta. Quandu hè sceltu, tutte le partizioni è i dati da u discu di sorgente sò copiati in u target (s'ellu ci era qualcosa in u discu di u target, sarà eliminatu), dopu chì u discu di destinazione hè fattu avviabile, vale à dì, Windows o altri sistemi operativi cumincianu da ellu, è prima
Dopu avè sceglie a fonte è u discu di u target i dati seranu trasferiti da un discu in un antru, cusì pò dà abbastanza longu (dipende tuttu da a velocità di u discu è da a quantità di dati).
Seagate DiscWizard
In fattu, Seagate DiscWizard hè una copia cumpleta di u prugramma precedente, ma per l'operazione ci vole à avè almenu un discu duru di Seagate nantu à u computer.
Tutte e azzioni chì ti permettenu di trasferisce Windows à un altru discu è cume clone è simili à Acronis True Image HD (in realtà, questu hè u listinu prugramma), l'interfaccia hè uguale.
Pudete scaricà u prugramma Seagate DiscWizard da u situ ufficiale //www.seagate.com/ru/ru/support/downloads/discwizard/
Migration Data Samsung
Samsung Data Migration hè stata disignata apposta per u trasferimentu di dati di Windows è Samsung SSD da qualsiasi altra unità. Dunque, se sì u pruprietariu di un tale drive à statu solide, hè quellu chì avete bisognu.
U prucessu di trasmissione hè cuncipitu da un mago di parechji passi. In listessu tempu, in l'ultime versioni di u prugramma, ùn pò micca solu a clonazione di u discu piena cù i sistemi operativi è i schedari, ma dinù u trasferimentu selettivu di dati, chì pò esse pertinente, in quantu a dimensione di u SSD hè sempre cusciamentu ch'è i dischi rigidi moderni
U prugramma Samsung Data Migration in russe hè dispunibile in u situ ufficiale //www.samsung.com/semiconductor/minisite/ssd/download/tools.html
Cume trasferisce Windows da HDD in SSD (o altri HDD) in Aomei Partition Assistant Standard Edition
Un altru prugrammu di rigalu, ancu in russo, ti permette di trasferì cun a so pussibule u sistema operativu da un discu duru in un discu solidu o à un novu HDD - Aomei Partition Assistant Standard Edition.
Nota: stu metudu funziona solu per Windows 10, 8 è 7 installatu annantu à un discu MBR in i computer cun BIOS (o UEFI è Legacy boot), quandu cerca di trasferisce un sistema operativo da un discu GPT, u prugramma riputa ch'ellu ùn pò ( , a copia semplice di i dischi in Aomei funzionerà quì, ma ùn era pussibuli di sperimentà - fallimenti à a ripresa per effettuà l'operazione, malgradu u disabilita Secure Boot è verificà a firma digitale di i piloti).
I passaggi per copià u sistema à un altru discu sò sèmplice è, pensu fermu, saranu capibili ancu per un utilizatore principiante:
- In u menu di l'Assistente di Partizione nantu à a sinistra, seleziona "Trasferiu SSD o HDD OS". In a prossima finestra, cliccate "Avanti".
- Selezziunate l'unità à a quale u sistema sarà trasferitu.
- Vi sarà dumandatu di cambià a dimensione a partizione à a quale Windows o un altru OS saranu mossi. Quì ùn pudete micca fà cambiamenti, è configurà (se vulete) a struttura di partizioni dopu u trasferimentu hè finitu.
- Puderete vede un avvertimentu (per qualchì ragu in inglese) chì, dopu clonazione di u sistema, pudete scaricà da u novu discu duru. Tuttavia, in certi casi, u computer pò avallà da u discu sbagliatu. In questu casu, pudete disconnessu u discu di sorgente da u computer o cambia i cicli di i dischi di a fonte è di u target. Da me aghju aghjunghjendu - pudete cambià l'ordine di i dischi in u BIOS di l'ordinatore.
- Fate un clic nantu à "Finisce", è cliccate nantu à u bottinu "Applica" in a parte superiore sinistra di a finestra di prugramma principale. L'ultima azione hè di clicà "Go" è aspettà u cummattimentu di u prucedimentu di trasferimentu di sistema, chì si principia automaticamente dopu u ripartimentu di u computer.
Se tuttu va bene, allora à a conclusione riceverete una copia di u sistema, chì pò esse scaricatu da u vostru novu SSD o discu duru.
Pudete scaricà Aomei Partition Assistant Standard Edition gratuitamente da u situ ufficiale //www.disk-partition.com/free-partition-manager.html
Trasferisce Windows 10, 8 è Windows 7 à un altru discu in u Minitool Partition Wizard Bootable
Minitool Partition Wizard Free, assieme à Aomei Partition Assistant Standard, m'avivu attribuitu à unu di i migliori programmi liberi per travaglià cù dischi è partizioni. Una di i vantaggi di u pruduttu Minitool hè a dispunibilità di una maghjina ISO Partition Wizard di partiziu in metteu in u situ ufficiale (Aomei gratuito permette di creà una immagine dimostrativa cù e funzioni impurtanti).
Scrivendu sta immagine à un discu o una unità flash USB (per questo scopu, i sviluppatori raccomandanu l'usu di Rufus) è scaricà u computer da questu, pudete trasferisce Windows o un altru sistema à un altru discu duru o SSD, è in questu micca esse disturbati da possibili limitazioni d'OS. ùn hè micca in scena.
Nota: Iu clonatu u sistema à un altru discu in Minitool Partition Wizard Free senza un boot EFI è solu nantu à i dischi MBR (trasferiti à Windows 10), ùn possu garantisce per travaglià nantu à i sistemi EFI / GPT (ùn puderia micca coglià u prugramma in stu modalità, malgradu i disabilitati Secure Boot, ma pari chì questu sia un bug specificamente per a mo hardware).
U prucessu di trasferimentu u sistema à un altru discu consiste in i passi chì seguite:
- Dopu avè avvicinatu da l'unità flash USB è accurdendu in Minitool Partition Wizard Free, a sinistra, seleziona "Migrate OS to SSD / HDD" (Sposta OS in SSD / HDD) (Move OS à SSD / HDD).
- In a finestra chì si apre, cliccate nantu à "Avanti", è in a schermata successiva, selezziunate l'unità da cui migrà Windows. Cliccate "Avanti".
- Specifichi u discu nantu à u quale si faci a clonazione (s'ellu ci hè solu duie, allora hè seleziatu automaticamente). Per impostazione predefinita, i parametri sò inclusi chì si ridimensionanu partizioni durante u trasferimentu in u secondu discu o SSD hè più chjuca o più grande di l'originale. Di solitu, hè abbastanza à lasciare questi parametri (a seconda voce copia copie tutte le partizioni senza cambià e partizioni, si presenterà quandu u discu di destinazione hè più grande di quellu originale è dopu u trasferimentu prevede di configurà spaziu nè assignatu nantu à u discu).
- Cliccate Next, l'azione di trasferisce u sistema à un altru discu duru o unità di stato solitu sarà aghjunta à a coda di travagli di u prugramma. Per iniziare u trasferimentu, cliccate nantu à u bottinu "Applica" in u core superiore à sinistra di a finestra di prugramma principale.
- Attende per u trasferimentu di u sistema, chì a durazione di dipende da a velocità di scambiu di dati cù i dischi è a quantità di dati nantu à elli.
Una volta finitu, pudete fermà u Assistente di Partizione Minitool, riavvi u computer è installà u scaricalu da u novu discu in u quale hè stato portatu u sistema: in u mo testu (cum'è quì aghju dittatu, BIOS + MBR, Windows 10) tuttu si hè andatu, è u sistema hè messu in opera Chì ci era cù u discu originale.
Scaricà un Minitool Partition Wizard free Image di u boot da u situ ufficiale //www.partitionwizard.com/partition-wizard-bootable-cd.html
Macrium riflette
U prugramma libru Macrium Reflect ti permette di clonà dischi interi (sia duri chì SSD) o di e so sezioni particulare, indifferente di ciò chì marca u so disc. Inoltre, pudete creà una maghjina di una partizione di dischi separata (cumpresu Windows) è dopu aduprala per restaurà u sistema. A creazione di disci di riparazione avviabile basati nantu à Windows PE hè ancu supportata.
Dopu avè principiatu u prugramma in a finestra principale, vedete un elencu di i dischi rigidi cunnessi è u SSD. Verificate u discu chì cuntene u sistema operativu è cliccate "Clone this disc".
In a tappa successiva, u discu duru di a fonte sarà selezionatu in l'elemento "Sorgente", è in l'elemento "Destinazione" dite chì precisate ch'è vo vulete trasferire dati. Pudete ancu selezziunate solu sezioni specifichi nantu à u discu per copià. Tuttu u tuttu accade automaticamente è micca difficiule ancu per un utilizatore principiante.
U situ ufficiale di download: //www.macrium.com/reflectfree.aspx
Ulteriori informazioni
Dopu avè u trasferimentu di Windows è di file, ùn vi scurdate di mettere o u boot da u novu discu in u BIOS o disconnette u vechju discu da u computer.