HTC Desire 601 hè un smartphone chì, malgradu l'età rispettabile per e standard di u mondu di i dispositivi Android, pò ancu servire da cumpagnu di fida di l'omu moderno è di un mezu per risolve parechje di e so attività. Ma ciò hè suppunendu chì u sistema operativu di u dispositiu funziona normalmente. Se u prugramma di u sistema di u dispositiu hè obsolutu, malfunzionamentu, o ancu sguillatu, a situazione pò esse correzita da lampi. A mette in puderia di spartite in u so metudiziu di u cumandimentu di u mudellu ufficiali, è quessa di a transizione versu e versioni cume da Android.
Prima di intervene in a parte di software di un dispositivo mobile, hè raccomandatu di leggere l'articolo finu à a fine è determinà u scopu ultimu di tutte e manipolazioni. Questu vi permetterà di sceglie a forma più adatta di u firmware è di esegui tutte le operazioni senza alcun risicu particulare.
Tutte e azzioni cù u smartphone sò svolte da u so pruprietariu à u vostru periculu è risicu! Solu per quellu chì esegue e manipule si trova a piena responsabilità per qualunque risultatu d'interventu, ancu negativu, in u prugramma sistema di u dispositivo.
Fasi preparatoria
Utteni prugrammi prontamente preparati è i lugizii in manu ti permetteranu di stallà guasi qualsiasi abitazione di Android disegnata (ufficiali) o adatta (personalizata) per l'HTC Desire 601 senza prublemi. Hè cunsigliatu di ùn ignore micca l'implementazione di l'azione preparatoria per ùn vene micca più tardi.
Piloti
U strumentu principali chì vi permette di interagisce cù e sezioni di memoria di u dispositiu Android è u so cuntenutu hè un PC. Per chì un urdinatore è un software pensatu per u firmware è procedure affine "videnu" un dispositivo mobile, i driver sò necessarii.
Vede ancu: Installazione di i driver per u firmware di Android
A procedura d'integrazione di i componenti necessarii per interfacce cù u mudellu cunsideratu in Windows ùn hè dapoi nisuna difficiule - u fabbricante hà liberatu un appositu installatore automò di driver chì pudete scaricà da u ligame chì seguita:
Scaricate i driver di installazione automatica per u smartphone HTC Desire 601
- Caricate un discu di computer è fate doppiu esecutu u schedariu. HTCDriver_4.17.0.001.exe.
- U travagliu di u prugrammu installatore hè completamente automatuu, ùn avete micca bisognu à preme tutti i tasti in a finestra di l'aiutu.
- Attende chì i file da copià, dopu allora chì u Installatore di Driver HTC affida, è tutti i componenti necessarii per accumpagnà u dispositivo mobile è u PC saranu integrati in u sistema operativo di quest'ultima.
Modi di avvicinamentu
L'accessu à HTC 601 sezioni di memoria per manipularu u so prugramma di sistema hè fatta dopu à cambià u dispositivo à i vari modi specializati. Pruvate à trasmette u smartphone à i stati descritti sottu è, à tempu, verificate a giustizia di l'installazione di i driver per a cunnessione di u telefunu in u modu Fastboot à u computer.
- "Loader" (HBOOT) aprite l'accessu à u menu in cui pudete avè l'infurmazioni più impurtanti in quantu u prugramma chì cuntrolla u dispositivu, è andate nantu à i modi di u "firmware". Chjamà "Loader" Spegni u telefonu cumpletamente, rimuova è torna a stallà a batteria. Poi, premete a tasca "Vol -" e tenendula - Vogatore. Mantenendu i pulsanti premuti ùn sarà micca longu - a foto chì seguita apparirà in HTC Desire 601:
- "FASTBOOT" - statu, trasferendu u dispositiu à chì puderete mandà à cumandà cumanduli per utilità di console. Aduprendu i pulsanti di u volume "attillate" l'articolo "FASTBOOT" in u menù "Loader" è cliccate "Potenza". Cusì a schermata mostra un nome di luggeria rossa di a modalità. Cunnessi u cavu cunnessu à u PC à u smartphone - sta inscrizzione cambierà u so nome à "FASTBOOT USB".
In "Manager di dispositivi" induve a dispunibilità di i piloti curretti, u dispositivu deve esse visualizatu in a sezione Dispositivi USB di Android in a forma di Mio HTC.
- "RECOVERY" - ambiente di recuperu. In vena di l'eventi, avemu a nota, recuperu di fabbrica, pre-installatu in ogni dispositiu Android, in u casu di u mudellu in questu ùn portu micca a funzionalità chì hè implicata in l'implementazione di i metodi di firmware proposte in stu articulu. Ma a riparazione modificata (persunalizata) hè aduprata da l'utenti di stu mudellu assai largamente. In stu stadiu, avè a familiarizzazione cù u lugiziale di sistema di u dispositiu chì per chjamà l'ambiente di recuperu duverete selezzià "RECOVERY" in u schermu "Loader" è premete u pulsante "Potenza".
- "Debugging USB". U travagliu cù u dispositiu in questu cù l'interfaccia ADB, è questu hè necessariu per fà una serie di manipolazioni, hè realizabile solu sì l'opzione cumuna hè attivata nantu à u smartphone. Per abilità Debugs vai in un smartphone in esecuzione di Android in stallu modu:
- Chiama "Impostazioni" da e notifiche à a tenda o listinu "Programmi".
- Scorri finu à a fine di a lista di opzioni è tocca. "Circa u telefunu". Dopu, andate à a sezione "Versione Software".
- Cliccate "Avanzate". Dopu cincu tapas intornu à a zona "Custru numeru" attivate u modu "Per sviluppatori".
- Ritornu à "Impostazioni" è aprite a sezione chì apparve quì "Per sviluppatori". Assicurà l'attivazione di l'accessu à e funzioni speciali da un toccu "OK" in a finestra cù l'infurmazioni nantu à l'usu di u modalità.
- Verificate a casella di fronte à u nome di l'opzione. "Debugging USB". Conferma l'inclusione cliccando "OK" in risposta à una richiesta "Abilita a debugging USB?".
- Quandu cunnessi per un PC è accede à un dispositivo mobile via a interfaccia ADB per a prima volta, a schermata visualizzerà una richiesta di accessu. Verificate a casella "Permette sempre di stu computer" è tocca "OK".
Copia di backup
I dati cumparati in u smartphone duranti u so operazione, per a maggior parte di l'utenti, sò guasi più preziosi cà u dispositivu sè, cusì à fà una copia di backup di l'infurmazioni prima di interferisce cù u software di sistema HTC Desire 601 hè una necessità. Finu à oghji, ci sò parechje modi per creà dispositivi di backup Android.
Leggi più: Cumu creà una copia di backup di Android prima di lampà
Sì sì un utilizatore sperimentatu, pudete facilmente usà unu di i strumenti per fà un backup di dati da l'articolo descrittu in u ligame sopra descrittu. Avemu prupusitu nantu à l'usu di u strumentu ufficiali da u fabbricante - HTC SyncManager per salvà a configurazione di Android, è u cuntenutu cuntenutu in a memoria di u smartphone.
Scaricate l'app HTC Sync Manager da u situ ufficiale
- U primu passu hè di stallà u manager specificatu per travaglià cù i telefoni Smart di HTC:
- Segui u ligame sopra.
- Scorri finu a basa di a pagina aperta è selezziunate a casella. "Ho letto è accittu u ACCORDO DI LICENZA CUMU.
- Cliccate "Download" è aspettate u download di u kit di distribuzione in u discu PC.
- Fighjate l'applicazione HTC SyncManager setup_3.1.88.3_htc_NO_EULA.exe.
- Cliccate "Install" in a prima finestra di l'installatore.
- Aspettate chì a copia da u file sia completa.
- Cliccate "Fatti" In a finestra finitura di l'installatore, senza smarrirà a casella "Run u prugramma".
- Prima di andà per accumpagnà u vostru telefonu cù Sink Manager, attivatevi à u vostru dispositivo mobile "Debugging USB". Dopu avè principiatu SyncManager, cunnessa u cavu cunnessu à a porta USB di u PC à u dispositivo.
- Sblocca a schermata di u telefonu è cunfirma a richiesta di permessu per accumpagnà cù u software in a finestra di richiesta.
- Aspetta finu chì l'applicazione scopre u dispositiu connessu.
- Quandu ricevi una richiesta da Sink Manager per aggiornà a versione di l'applicazione nantu à u vostru telefonu, cliccate "Sì".
- Dopu u prugramma mostra una notificazione "Telefono cunnessu" è l'infurmazione nantu à u dispositiu, cliccate nantu à u nome di a sezione "Trasferimentu è Backup" in u menu à manca di a finestra.
- Verificate a casella accantu à l'elemento "Solu puru backup di u mo telefonu". Dopu cliccate nantu à u bottinu. "Crea una copia di backup ...".
- Cunfirmà a necessità di copià l'infurmazione, cliccendu "OK" in a finestra di query.
- Aspetta chì u prucedimentu di cullaburazione sia finitu. U prucessu hè accumpagnatu da u riempimentu di l'indicatore in a finestra di u Gestore di Sink,
è finisce cù una finestra di notificazioni "Backup cumplatu"induve cliccate "OK".
- Ora pudete risturmà l'infurmazioni di l'utente in a memoria di u dispositivo in qualunque tempu:
- Segui i passi 2-6 descritti sopra. À u passu 7, cliccate "Restore.".
- Selezziunu u schedariu di salvaguardia, s'ellu ci hè parechji, è cliccate nantu à u bottinu "Ripristinare".
- Aspetta finu à u messaggiu di cunferma si vene.
Software necessariu
Sì avete decisu di interferisce seriosamente cù u software HTC Desire 601, in quasi ogni casu, avete bisognu di ricorrerà à aduprà l'utilità di e utilità ADB è Fastboot.
Scaricate l'archiu cù un set minimu di sti strumenti in u ligame chì seguitu è scompattate u luggeru truvatu à a radice di u drive C:
Scaricate e utilità ADB è Fastboot per lampà u HTC Desire 601
Pudete familiarizzà cù e possibilità di u Fastboot è scopre cume sò fatti l'operazioni par ciò chì riguarda i dispositivi Android chì i utilizanu in l'articolo in u nostru situ:
Leggi più: Cumu lampà un telefonu o un tablet cù Fastboot
Sblocchendu u caricatore di avvicinamentu (bootloader)
U statutu di u loader di l'uccisione di HTC 601 (inizialmente bloccatu da u fabbricante) determina s'ellu hè possibile installà unu o un altru cumpunente in u telefonu (per esempio, recuperu persunalizatu) è conduce u firmware cum'è un unu o à l'altru metodo (indicatu in a descrizione di i metudi di installazione di u mobili sottu in l'articolo). L'abilità di effettuà a procedura per sblocchje u carregatore di avvicinamentu è l'azione inversa hè prubabilmente bisognu, solu chì ùn avete intenzione di aggiornà solu u sistema operativo ufficiali di u smartphone.
Assicuratevi di truvà u statu di u caricatore di avvicinamentu passendu à u menu. "HBOOT" è guardendu a prima linea mostrata in cima di u schermu:
- Statuses "*** BLOCCHATO ***" è "*** RELOCKED ***" Dicenu nantu à a serratura di u caricatore.
- Status "*** UNLOCKED ***" significa chì u bootloader hè sbloccatu.
U prucedimentu di sblocu per u gestore di avvallamentu NTS hè fattu cù unu di i dui metodi.
Ùn dì micca chì, in u prucessu di sbloccà u carregatore di avvicinamentu in alcun modu, e l'impostazioni di u smartphone sò ripresentate à i valori di a fabbrica, è i dati di l'utente in a so memoria hè distruttu!
Site htcdev.com
U modu ufficiali hè universale per i telefuni di u fabbricante, è avemu già tenutu in a so implementazione in l'articulu nantu à u firmware di u mudellu One X. Procedite seguendu e istruzioni in u ligame chì seguite.
Leggi più: Sbloccate HTC Loaders per dispositivi Android cù u situ web ufficiali
Per rende u bootloader à u statu chjappatu dopu (s'ellu ci vole), via Fastboot, manda a sintassi seguente à u vostru telefonu:
fastboot oem lock
Unofficial modu per sblocpà u bootloader
U secondu mezu, più simplici, ma menu fiduciale di sbloccà u carregatore di avvicinamentu hè l'usu di un software specializatu non ufficiali, chjamatu HTC Bootloader Unlock. Per scaricà l'archiviu cù u kit di distribuzione di l'utilità, seguite u ligame:
Scaricate Kingo HTC Bootloader Unlock
- Spacchite l'archive cù u installatore di l'uggi di sblocu è aprite u schedariu htc_bootloader_unlock.exe.
- Seguitate e istruzioni di u installatore - cliccate "Prossimu" in i so primi quattru finestre
è dopu "Install" in a quinta.
- Aspettate chì l'installazione sia finita, cliccate "Finish" dopu à a fine di copiare i schedari.
- Lanciate l'utilità di sblocca, attiva a debug USB nantu à l'HTC 601 è cunnessa u dispositivo à u PC.
- Dopo u sblugmentatore di Caricabatteria, si sceglie u dispositivu connessu, i pulsanti d'azione diventeranu attivi. Cliccate "Sblocca".
- Aspettate finu à a fine di a procedura di sblocu, accumpagnata da a chjama di a barra di prugramma in a finestra di utilità. Nantu à u schermu di u telefunu durante u travagliu di u lugiziale, infurmazione nantu à a sbloccata apparirà è una richiesta per confermà l'iniziu di a procedura. Aduprendu i chjavi di cuntrollu di u volumu, imposta u pulsante di radio per "Sì Unlockloader" è cliccate "Potenza".
- U successu di l'operazione cunfirma notifiche "Firmatu!". Pudete scunettà u dispositivo da u PC.
- Per rinvigà u statu di u casu "Bloccatu", esegui tutte e manipule sopra, ma in u passu 5, cliccate "Lock".
Ruth diritti
Se per manipulazioni in l'ambiente di u firmware ufficiali di u dispositiu in questione avete bisognu di privilegi di Superuser, pudete riferisce à e funzioni fornite da l'utile chjamatu Radice di Kingo.
Scaricate Kingo Root
U travagliu cù l'utile hè assai simprettu, è face facilmente cun u travagliu di u dispositiu, sempre chì u so gestore di u urigliu sia sbloccatu da unu di i metudi descritti sopra.
Per sapè di più: cumu uttene i diritti di root in un dispositiu Android cù Kingo Root
Cumu flash di brama htc 601
Unu di i modi per reinstallà u lugiziu di sistema HTC Desire 601 da e opzioni suggeriti sottu hè selezionatu secondu u scopu finale, chì hè, u tippu è a versione di l'OS chì controllerà u funziunamentu di u telefonu dopu tutte e manipule. In generali, si consiglia di procedere passo à passo, applicendu ogni metudiu per stallà finu à u risultatu desideratu hè ghjustu.
Metudu 1: Aggiorna l'OS ufficiale
Se a parte di u software di u smartphone funziona in modo normale, è u scopu di interferisce cù u so travagliu hè di fà aghjunghje a versione di l'Ufficiale ufficiali cù l'ultima ch'ellu s'hè offertu da u fabbricante, u megliu è u più faciule mettevule di fà u operazione hè di utraveru u kitferente preinstituu nantu à u dispositiu.
- Carica la batteria di u telefonu di più di 50%, cunnessa à una rete Wi-Fi. Dopu, apri "Impostazioni", andate in sezione "Circa u telefunu".
- Tapnite "Aggiornamenti di software"è dopu "Verificate per avà". A riconciliazione di e versioni installate di Android è i pacchetti nantu à i servitori di HTC principieranu. Se u sistema pò esse aggiornatu, un avvisu apparirà.
- Cliccate "Download" sotto a descrizzione di l'aggiornamentu dispunibile è aspettate chì u pacchju contenente i novu componenti di u OS sia carregatu in a memoria di u smartphone. In u prucessu di scaricamentu, pudete continuare à aduprà u telefunu, è guardà u prugressu di riceve i file in u sipariu di notifiche.
- Dopu à a fine di riceve i cumpunenti aggiornati, Android emetrà una notificazione. Senza cambià a posizione di u switch in a finestra chì si vede in u schermu "Installazione avà"tocca "OK". U smartphone riavanu cun u modu speciale è l'installazione di a nova versione di u firmware hà da cumincià automaticamente.
- A procedura hè seguita da parechji ripartimenti di u dispositiu è riempisce a barra di prugramma nantu à u so schermu. Aspettate u cumplimentu di tutte e manipolazioni necessarie, senza aghjunghje alcuna azzione. Quandu tutti i cumpunenti di software sò installati, u dispositivu mette in furia automaticamente a versione aggiornata di Android. U successu di a procedura hè rializatu in a finestra affissata da u sistema operativu dopu u scaricamentu.
- Ripetite i passi sopra cusì finu à l'applicazione Android "Aggiornamentu di u sistema" dopu a ricerca di i nuovi cumpunenti nantu à i servitori di u fabbricante, vi sarà un messaggio "L'ultima versione di software hè installata nantu à u telefuninu".
Metudu 2: l'Utilità di l'aggiornamentu di ROM di telefona Android di HTC
U metudu chì seguita per ottene l'ultima custruita di a versione ufficiale di u sistema operativo nantu à u mudellu in questione implica l'usu di una utilità Windows. HTC Android Phone Utility di l'urdinazione di AR Android (ARU Wizard). L'utunile permette di installà u cosidettu di u firmware RUU da un PC chì cuntene u sistema, u nucleo di l'azzione, u gestore di boot è u modem (radio).
In l'esempiu sottu, l'assemblea di software di sistema hè installata in u telefonu. 2.14.401.6 per a regione europea. U pacchettu cù i componenti di l'OS è l'archiu cù l'utilità, applicatu in l'esempiu qui seguitu, sò dispunibuli da scaricà da i ligami:
Scaricate u Utility di l'aggiornamentu di ROM di HTC Phone Android per u firmware di u desideru 601
Scaricate u Firmware RUU di HTC Desire 601 Android 4.4.2 HBOOT 2.14.401.6 Europa
L'istruzione hè appiccicabile solu à dispositivi cu un bloccatore (LOCKED o RELOCKED) bloccatu è recuperu di u risurtatu! In più, per reinizallà cù successu l'OS, prima di iniziare a procedura, u telefuninu deve operà sottu u cuntrollu di a versione di sistema chì ùn hè micca più alta di quella installata!
- Scaricà l'archiu ARUWizard.rar cù u ligame sustegnu è sfascialle i ricevuti (si cunsultava di posà a directory cù l'utilità in a radice di u discu di sistema PC).
- Scaricate u Firmware, è senza spaccà u lima zip cù i cumpusenti, rinominateli rom.zip. Dopu, ponite u risultatu in u directory ARUWizard.
- Cercate un file in a cartella cù l'utilità di flash ARUWizard.exe è aprite.
- Verificate a casella in a sola casella di controllo in a prima finestra di u lugiziale - "Aghju capitu a prudenza ..."cliccate "Prossimu".
- Attiva nantu à u dispositiu "Debugging USB" e cunnessa à u computer. In a finestra di l'affrancatura, selezziunate a casella accanto à l'elemento. "Avemu fattu i passaggi in alto" è cliccate "Prossimu".
- Aspettate un pocu per u software per identificà u smartphone.
Cusì, una finestra truverà cun informazioni nantu à u sistema installatu. Cliccate quì "Update".
- Cliccate dopu "Prossimu" in a finestra chì compare,
è dopu u buttinu di u listessu nomu in seguitu.
- U prucedimentu di a stallazione di u firmware cumincia subitu dopu à u riprucchimentu automaticu di u smartphone in u modu particulare - "RUU" (U logu di u fabbricante nantu à un fondo nero hè visualizatu nantu à u schermu di u dispositivo).
- Aspetta finu chì i schedari da u pacchettu cun firmware di u discu PC saranu trasferiti à e zone currente di a memoria di u telefuninu. A finestra di utilità lampale è a schermata di l'apparecchiatura durante a procedura dimustranu e barre di prughjettu di cumulo. Ùn interrompu micca u prucessu di stallazione di l'OS di mobule cù alcuna azzione!
- A chjama di a stallazione di Android hè stata richiesta da una notificazione in a finestra ARUWizard è simultaneamente cù a so apparenza, u riavvintu di u smartphone in u sistema operativo installatu. Cliccate "Finish" per chiuderete l'utilità.
- Scurdate u dispositiu da u computer è aspettate chì u primu salutu sia in u schermu, è ancu i pulsanti per selezziunà a lingua di l'interfaccia di Android.
Determinate i parametri principali di u sistema operativu mobile.
- HTC Desire 601 hè pronto à aduprà
avà u firmware ufficiali Android 4.4.2!
Metudu 3: Fastboot
Более кардинальным, а также во многих случаях более эффективным методом работы с системным ПО, нежели применение вышеописанного софта ARU, является использование возможностей консольной утилиты Fastboot. Этот способ в большинстве ситуаций позволяет восстановить работоспособность системного ПО тех экземпляров модели, которые не запускаются в Андроид.
В примере ниже используется та же RUU-прошивка (сборка 2.14.401.6 KitKat), cum'è quellu chì esegue manipolazioni in prima manera. Ripetemu u ligame per scaricà u pacchettu contenendu sta soluzione.
Scaricate u Firmware 2.14.401.6 Smartphone KitKat HTC Desire 601 per l'installazione cun Fastboot
L'istruzione hè efficace solu per i telefoni intelligenti cù un prugrammu di avvicinamento bloccatu! Se u bootloader era in precedenza sbloccatu, deve esse chjappatu prima di principià a manipolazioni!
L'installazione di u firmware chì utilizza Fastboot "pulitu" in HTC Desire 601 hè impossibile, per a riesce di l'implementazione di a prucedura in a cartella cù l'utilità di consolle ottenuta durante a fase di preparazione descritta in a prima parte di l'articolo, avete bisognu di fà un file supplementare - HTC_fastboot.exe (u link da scaricà hè presentatu qui sotto). Dopu, i cumanduli di cunsultera specifichi a dispositiva sò aduprati.
Scaricate HTC_fastboot.exe per l'implementazione di u firmware di u smartphone HTC Desire 601
- A cataloghi cun ADB, Fastboot è HTC_fastboot.exe Copiate u fermu zip di u firmware. Rinominà u pacchettu software per sistema in una curta per simplificà l'input di u cumandamentu chì accede à l'installazione di l'OS (in u nostru esempiu, u nomu di file hè firmware.zip).
- Mutà u telefonu à a modalità "FASTBOOT" è cunnessu à un PC.
- Lanciate a cunsulta di Windows è naviga finu à i cartulari ADB è Fastboot, digitendu e seguitate e istruzioni, è cliccate "Enter":
cd C: ADB_Fastboot
- Verificate u fattore di connettività di l'apparecchiatura in u statu desideratu è a visibilità da u so sistema - dopu mandatu u cumandamentu chì seguitu, a console deve visualizzare u numeru di serie di u dispositivo.
dispositivi fastboot
- Immettite u cumandatu per trasmette u dispositivo à a modalità "RUU" è cliccate "Enter" in a tastiera:
htc_fastboot oem rebootRUU
A schermata di u telefuninu si spegne cum'è in casu, è quandu u logò di u fabbricante nantu à un fondo neri apparisce nantu à u. - Iniziate l'installazione di u pacchettu software. U comandu hè cumpratu:
htc_fastboot flash zip firmware.zip
- Aspettate chì a procedura sia cumpleta (circa 10 minuti). In u prucessu, a console cessa di scopre ciò chì accade cù a logging,
è nantu à u schermu di u smartphone un indicatore di cumpletimentu per u prugressu di l'installazione di Android hè mostra. - À a fine di u processu di riscrittura HTC Desire 601, a linea di cumunicazione mostrerà una notificazione:
OKAY [XX.XXX]
,
hè finitu. tempu tuttu: XX.XXXs
rompack aggiornatu
htc_fastboot finished. tempu tuttu: XXX.XXXsinduve XX.XXXs - a durata di e procedure.
- Rinviate u smartphone à Android, mandà un cumandamentu tramite a console:
htc_fastboot reboot
- Aspetta chì u OS installatu per inizià - u prucessu finisce cù una schermata di benvenuta, induve pudete sceglie una lingua di l'interfaccia.
- Avendu stabilitu i cunfusioni di basa di l'OS, pudete procedere à recuperu di dati è ulteriore operazione di u telefuninu.
Metudu 4: Recuperu di a personalità
U scopu di più di i utilizatori di dispositivi Android chì hà servitu per parechji anni hè a questione di installazione di u firmware mudificatu è non ufficiali. Per HTC Desire 601, parechje sule soluzioni sò state adattate, è per u so stallazione in tutti i casi si usa un ambientu di riparazione modificatu (recuperu persunalizatu). U prucessu di stallazione di Android in un dispositivo chì utilizza questu arnesi pò esse spartitu in dui fasi.
Prima di passà à e istruzioni chì seguenti, aghjurnate u OS OS ufficiale di u smartphone à l'ultime custruite nantu à una qualsiasi di e istruzioni di sopra è assicuratevi chì nant'à u schermu "Loader"chì a versione HBOOT currisca cù u valore 2.22! Fà a procedura di sbloccaggio di i carichi di avvicinamentu!
Passu 1: Installate TWRP
Da rimarcà chì per u mudellu in considerazione ci sò parechje ambienti di recuperu mudificati. Se vulete, pudete installatu cun un algoritmu CWM (ClockworkMod Recovery) è e so varianti suggeriti sottu. Utilizzeremu a soluzione più funzionale è moderna per u dispositiu - TeamWin Recovery (TWRP).
- Scaricate u schedariu immagine di a riparazione modificata nantu à u vostru computer:
- Seguite u link à u situ ufficiale di u team TeamWin, induve pudete vede l'img-immagine di l'ambiente per u mudellu in questu.
Scaricate e situazione di ripruduzione TWRP per smartphone HTC Desire 601 da u situ ufficiale
- In a sezione "Download Links" cliccate "Primaria (Europa)".
- Cliccate u primu in a lista di riferimenti à u nome di a TVRP.
- Next, cliccate “Download twrp-X.X.X-X-zara.img” - L'ultima versione di l'immagine di recuperu cumincerà à scaricà.
- Se avete qualchì difficoltà di accede à u situ, pudete scaricà u schedariu twrp-3.1.0-0-zara.img, adupratu in l'esempiu sottu, da u salvataggio di i file:
Scaricare TWRP Modified Recovery File File per HTC Desire 601 Smartphone
- Seguite u link à u situ ufficiale di u team TeamWin, induve pudete vede l'img-immagine di l'ambiente per u mudellu in questu.
- Uttenitu quandu esegue l'elemento precedente di l'istruzione, copia u schedariu immagine in u cartulare cù ADB è Fastboot.
- Avvia u telefonu in modalità "FASTBOOT" e cunnesse à a porta USB di u PC.
- Aprite u prompt di l'ordine di Windows è eseguite i cumandamenti chì seguenti per installà u recuperu:
cd C: ADB_Fastboot
- Andà à u cartulare cun utilità di e console;dispositivi fastboot
- Cunsultà a visibilità di u dispositivo cunnessu da u sistema (u numaru di serie deve esse mostratu);fastboot flash recovery twrp-3.1.0-0-zara.img
- Trasferisce direttamente i dati da img-image di l'ambiente in a sezione "recuperu" memoria di u telefonu;
- Dopu avè ricevutu cunfirmazione di u successu di l'integrazione di l'ambiente persunalizatu in a console
Okay, ... finitu
),scurdà u telefonu da u PC è premete "Potenza" ritornà à u menu principale "Loader".
- Premete i tasti di cuntrollu di u volume per selezziunà l'elemento menu "RECOVERY" e lanciate l'ambiente di recuperu cù u pulsante "Cunsumante".
- In u recuperu in esecuzione, pudete passà à l'interfaccia russa - tocca "Selezzione di lingua" è selezziunate "Russu" da a lista, cunfirma l'azione toccendu "OK".
Slide item "Permette i cambiamenti" in fondo à u schermu - TWRP hè pronta à svolta e so funzioni.
Passu 2: Installate u firmware
Installendu una ripruduzione modificata nantu à u vostru HTC Desire, puderete installà quasi tutte e versioni d'Android modificate è persunalizate adattate à l'usu nantu à u dispositivo. L'algoritimu di e azzioni, chì include micca l'installazione diretta di l'OS, ma ancu parechje prucessioni accumpagnenti sò spiegate sottu - hè impurtante esaminà tutte e manipolazioni in a maniera consigliata da l'istruzzioni.
Ad esempio, installeremo u firmware racolta annantu à l'utenti di u portu mudellu-utente CyanogenMOD 12.1 basatu annantu à Android 5.1, ma pudete sperimentà in integrà altre soluzioni persunalizate chì si trovanu in Internet.
Scaricate u Firmware personalizatu CyanogenMOD 12.1 basatu annantu à Android 5.1 per u smartphone HTC Desire 601