Change login in Steam

Comu assai altri programmi, Steam ùn supporta micca i cambiamenti di login. Allora cambia u login per Steam, per via di solitu, ùn vi riesce. Duvete aduprà l'opzione di risoluzione. Cumu uttene un novu login di Steam, ma lasciate tutti i ghjochi chì sò stati legati à u vostru contu, leggete.

Per cambià u login in Steam, devi creà un novu contu è legà a so libreria à l'antica identificazione.

Cume cambiate login in Steam

Prima ci vole à creà un novu account in Steam. Per fà quessa, loghevi da u vostru contu corrente. Questu hè fattu cù u menu di vittura superiore Steam. Avete bisognu di seleziona Steam, è poi cliccate "cambia utente".

Dopu avè andatu à u modulu di login, vi hà a necessità di creà un novu account Steam, dumandà u registru è esegui a configurazione iniziale. Puderete leghje in stu articulu, chì descrive in dettu u prucessu di creazione di un novu account in Steam. Una volta creata a nova account, duverete legà a so vecchia biblioteca di ghjoci in essa.

Per fà quessa, duverete accede à u novu account in u vostru computer attuale da u chì fù logatu in u vechju account. Dopu à ciò, andate in l'impostazioni di Steam. In sta sezione vi sarà bisognu d'accordu nantu à un account cumpartitu cun accessu à a famiglia. Puderete leghje nantu à cume si faci quì in l'articolo corrispondente.

Dopu avè cunnessu a biblioteca Steam à un novu contu, hà bisognu di cambià infurmazioni nantu à a vostra pagina di profilo. Questu si faci cum'è sì: andate in a pagina di u profunu cliccendu nantu à u vostru nickname in u menu di vucca, allora selezziunate l'elementu di prufessu è, dopu chì, cliccate nantu à u bottinu "edità u profilo".

In a forma di edizione di i profili avete bisognu di specificà a stessa informazione chì era in u vostru contu vecchia. Cusì, u vostru novu account ùn serà micca diversu da quello vecchia.

Ora si ferma solu di aghjunghje amichi da a lista di u vecchia account andendu in u vechju account in a sezione "amici" è mandà ogni amica una richiesta di richiesta amica. Andate à a pagina di u vostru contu vecchia, pudete ricercà attraverso l'utenti Steam. Pudete ancu accede à u vostru contu vecchiu è copia u ligame versu a so prufilu cliccendu nantu à u cliccu giuvule di u mouse.

Ci vole à notà chì ùn pudete micca sceglie a registrazione di Steam già occupata, chì hè presente in a basa di dati di serviziu. In stu casu, duverete truvà un altru login.

Ora sapete cume cambià u login in Steam cù una alternativa. Se sapete altri modi per cambià u vostru login in Steam - scrivite nantu à sta in i commenti.