I modi profitabili per ritirà i soldi da u portafettu Yandex

Un di i più grandi sistemi di pagamentu di u Rughjone hè molto pratticu per l'usu ogni ghjornu.

Dicemu cume pudete ritirà i soldi da u portafoglio Yandex cù una cumunzione minima. Cosa ci hè necessariu per questu è cumu esse quandu si blocca.

U cuntenutu

  • Tipi di portafogli Yandex
    • Tabella: differenze pratiche Yetext portafogli
  • Cumu prufessiunale rimette u soldu da u portafoglio Yandex
    • In numeru
    • In gioco
  • Nisuna missione
  • Pò ghjunghje à QIWI
  • Cosa fà se un account Yandex.Money hè bloccatu

Tipi di portafogli Yandex

I raccoglii sò divisi in trè tippi:

  1. Anonimu hè u status iniziale ch'ella hè stata data à l'autorizzazione di u situ, i impiegati Yandex cunniscenu solu u login di u pruprietariu è u so numeru di telefuninu mobile associatu à u cuntu.
  2. U statutu di u nomu hè assignatu se l'utente hà fattu un questionario in u so account, specificendu i so dati di passaporto (pertinente solu per i cittadini russo).
  3. U statutu identificatu hè attribuitu à i pruprietari di portafogli registrati, chì cunfirmanu in ogni modu i dati di passaporto in precedenza entrati.

Per a identificazione pudete aduprà:

  • attivazione per Sberbank. U prughjettu hè adatto à i cittadini di a Federazione Russa chì anu avutu una carta di Sberbank è un serviziu di Bank Mobile. U contu deve avè almenu 10 rubli. Un telefonu ligatu à un portafoglio Yandex dev'essiri ancu attaccatu à una carta di banca. U serviziu hè liberu;
  • identificazione in Euroset o Svyaznoy. Avete bisognu di vene à l'uffiziu cù u passaport (o altra carta d'identità), dì à u impiegatu di l'Euroset u numeru di u portafoglio è pagà 300 rubli. U serviziu numeru - 457015. U cassieru deve stampà una ricevuta è segnalà sul successu di l'operazione;
  • quandu visita l'ufficiu Yandex.Money. Per effettuà l'identificazione, bisognu visità unu di l'Ufficii, piglià cun u passaport è un altru documentu d'identità è cuntattate u secretariu. U serviziu hè liberu;
  • Post di Russia. A carta di identità deve esse scansita: una pagina cun una foto è una firma, è una pagina cù i dati di registrazione. Assicuratevi una copia di u notariu. Scaricate una applicazione per l'identificazione da u situ Yandex è riempite u.

Applicazione è fotocopie invia:

  • per spedizioni registrate à l'adresse 115035, Mosca, a / box 57, LLC NKO "Yandex.Money";
  • cù missaghju à u rughjonu metropolitanu: strada Sadovnicheskaya, 82, edificiu 2.

Tabella: differenze pratiche Yetext portafogli

AnonimuPersonaleIdentificatu
A quantità di conservazione, sfregate15 mila rubli60 mila rubli500 mila rubli
Pagamentu massimu, rubli15 mila rubli da un portafoglio è da una carta attaccata60 mila rubli da un portafoglio è da una carta attaccata250 mila rubli da u portafoglio
100 mila rubli da a carta attaccata
A quantità massima di prelevamenti di cassa à ghjornu, rubli5 mille rubli5 mille rubli100 mila rubli
A possibilità di pagamenti in u mondu sanu-Pagamentu per ogni bè è serviziuPagamentu per ogni bè è serviziu
Trasferimenti à e carte di banca-Un trasferimentu - micca più di 15 mila rubli. Per ogni ghjornu - micca più di 150 mila rubli. In un mese - micca più di 300 mila rubli. Commissione - 3% di u numeru è un ulteriore - 45 rubli.Un trasferimentu - micca più di 75 mila rubli. Per ogni ghjornu - micca più di 150 mila rubli. In un mese - micca più di 600 mila rubli. Commissione - 3% di u numeru è un ulteriore - 45 rubli.
Trasferimenti à altri portafogli-Un trasferimentu - micca più di 60 mila rubli. In un mese - micca più di 200 mila rubli. Commissione - 0.5% di u numeru.Un trasferimentu - micca più di 400 mila rubli. Ùn ci hè nè limite limitu di mese. Commissione - 0.5% di u numeru.
Trasferimenti à conti bancari-Un trasferimentu - micca più di 15 mila rubli. Per ogni ghjornu - micca più di 30 mila rubli. In un mese - micca più di 100 mila rubli. Commissione - 3% di u numeru.Un trasferimentu - micca più di 100 mila rubles. Ùn ci hè nè limite limitu di ghjornu. In un mese - micca più di 3 milioni di rubli. Commissione - 3% di u numeru.
Trasferimenti di cassa tramite Western Union è Unistream--Un trasferimentu - micca più di 100 mila rubles. In un mese - micca più di 300 mila rubli. A cumunicazione dipende da u paese in cui u soldu sarà ricevutu.

Per Alfa-Click, Promsvyazbank, Tinkoff Bank, ci sò forme speciali per i trasferimenti di un clic.

Cumu prufessiunale rimette u soldu da u portafoglio Yandex

L'arrestazione di fondi da u portafoglio Yandex sarà spessu associata à a detrazione di una piccola commissione, tuttavia, ci sò modi per evitallu, o almenu riduce u paghju.

In numeru

U modu più faciunu di contanti u soldu in Raiffeisenbank, per questo ùn avete micca da tracciare alcunu carta plastica virtuale o vera Yandex. Ma per quessa, avete bisognu di publicà un raccogliu identificatu.

U modu più faciule è più veloce per guadagnà soldi hè di passà da l'identificazione è ritirà soldi à i bancomat di Raiffeisenbank.

  1. Prima ci vole à cliccà nantu à u bottinu "rimuovi" in u angulu in alto à destra di a pagina di l'account personale, sempre chì sia statu pienu identificatu in u sistema Yandex.Money.
  2. Selezziunà a rubrica "menu ritiratu da un bancomat senza una carta", specificate l'entità da dispensà è inserisci a password di pagamentu. U sistema hà da generà un codice di 8 cifre è li manderà à e-mail di u cliente. In listessu tempu, una carta virtuale Yandex sarà una volta creata automaticamente; u so codice PIN entrerà in un missaghju SMS.
  3. Pudete ritirà i soldi in qualunque bancomat di Raiffeisenbank, activendu l'elemento di menù "Ricevi cassa senza una carta" in u menù è inserisci u cumbinu impurtatu à u 8 cifre è u codice pin.

Commissione - 3%, ma micca menu 100 rubli. Se i soldi ùn sò micca ricevuti entro 7 ghjorni, saranu automaticamente trasferiti à u contu di nanzu, ma a quantità di a cummissione ùn serà micca restituita à l'usu.

Se fate spessu di transazzioni in numeru, hè raccomandatu per dumandà a emissione di una carta Yandex in plastica. E in questu pudete contà quasi tutti i banconati di u mondu.

Per esempiu, in Sberbank, Promsvyazbank è altri. Cummissioni - 3% (micca menu 100 curse).

In gioco

I fondi da un account elettronicu ponu esse revocati à una carta di banca cù una forma specifica in u vostru contu.

Pudete ritirà i soldi per qualunque carta di banca, chì hè dinò rapidu è pratticu.

  1. Duvete inserire u numeru di a carta è l'importo di u pagamento stimatu.
  2. Conferma i dati.
  3. Inserite u codice da u SMS.

Cummissioni - 3% di u numeru di u trasferimentu è 45 ulteriori rubli.
In realtà, u trasferimentu accade immediatamente, qualchì volte ci pò essendu ritardi di 1-2 ore, ma questu hè raru.

Puddu più prufittu, ma u trasferimentu ùn serà micca à a carta, ma à un cuntu bancariu più longu. Per fà quessa, aduprate a forma adatta.

Un modu più prufessiunale, ma un pocu più luntanu per ritirà soldi da u sistema di pagamentu - trasferimentu à un conti bancariu

Completa u modulu (u campu "ID per iscrizzione" deve esse cambiatu s'ellu ci hè informazione esatta circa u valore desideratu). I campi principali sò u BIC è u numaru di cuntenutu di u destinatariu. I dati vene ghjustificati cù u detentore di u cuntu.
Cliccate nantu à u bottinu "Trasferisce i soldi".
A cunfirmà cun codice da SMS.

A cummissione in questo casu amminterà u 3% di u prezzu trasferitu è ​​l'altru 15 rubli, ma u trasferimentu dura in media un ghjornu o più (ufficialmente, finu à trè ghjorni).

Hè impurtante. Se volete trasmette i soldi à i dati bancari di l'altri, avete da passà per l'identificazione ufficiali, altrimenti u trasferimentu sarà pussibile solu à i vostri conti.

Nisuna missione

Occuntà notà chì u serviziu Yandex.Money prevede a emissione di cartoline di plastica senza nome è registratu. In u primu emissioni fattu in un dipartimentu - in Mosca, San Pietroburgo o Nizhny Novgorod. U so liberatu costa un centu di rubli, a quantità sarà automaticamente debitu da u cumpettu quandu a carta hè attivata.

A carta di nome deve esse urdinata in u vostru contu Yandex dopu à compie u form. A carta vi verrà mandata per posta, è a consegna di i corrieri hè disponibile per i Moscoviti. U costu di u serviziu hè di 300 rubli per l'annu, st'imputazione hè dedutata in a dumanda di un serviziu.

I detentori di una carta Yandex ghjuvuti ponu esse contemprati à 10 mila rubli à u mese senza una carica, ma solu si cunfirma i so dettagli (identificazione di passu).

L'utenti rimanenti senza collezzione ùn puderanu micca riceve numerichi, a cummissione s'arricrarà u 3% di u prezzu trasferitu è ​​45 rubli addiziunali.

L'unicu modu per trasferisce fondi senza dette deduzioni hè u trasferimentu di soldi in un account di telefonia mobile. A cumminità hè assente per tutti l'operatori di Russia.

Questu pò esse pratticu per quelli chì sò proprietarii di e carte plastiche Megafunu. I fondi chì sò nantu à u cuntu di telefuninu mobile saranu dispunibili quandu aduprà a carta.

Pò ghjunghje à QIWI

Yandex.Money permette di trasferisce fondi à altri portafogli. Per trasmette in u account Qiwi, devi effettuà i seguenti passi, mentre in u vostru contu:

Un altru modu di ritirà i soldi da u portafettu Yandex hè di trasferisce à Qiwi Wallet

  1. Inserite a parolla "Qiwi" in u campu di ricerca è cliccate in enter, un line-link apparirà cù e parolle "riempite u portafoglio Qiwi". Cliccate nantu à sta ligame.
  2. Completa u modellu standard, induve u numeru di u portafoglio Qiwi è u importo di u trasferimentu.
  3. Mandate u numeru.

A cumminazione per questa operazione sarà 3% di u numeru.

Cosa fà se un account Yandex.Money hè bloccatu

Un cumandatu in u sistema Yandex.Money hè chjappu se u serviziu di sicurezza t'hà atti à l'azione sospette, chì ci hè a pussibilità chì u portafoglio ùn hè micca adupratu da u pruprietariu. In questu casu, un missaghju nantu à i motivi di u blocchimentu sarà trasmesso à a posta di l'utente.

Un altru motu cumunu di restringe l'accessu à u portafettu sarà acquisti o prelevamenti di soldi à l'internu. Per impedisce ciò, duverete fà una nota in u vostru contu nantu à u periodu d'usu di u contu in un altru paese.

Se u portafoglio hè statu improvvisamente bloccatu, bisognu cuntattu u serviziu di supportu è scopre u mutivu. Questu pò esse fattu cù u furmatu standard in u situ web o chjamà 8 800 250-66-99.

U solu prublema pò esse u statutu anonimu di u cartinu. Se u cuntu era hackatu, sarà difficiule dimustrà qualcosa, in quantu l'amministrazione di u sistema di pagamentu ùn hà micca documenti cumuniti da l'utente.

Dunque, si propone di aduprà almenu un raccogliu chjamatu.

I sistemi di pagamento elettronicu sò assai pratici per aduprà in Internet - cumprate, accunsentimenti mutui è altre cose. Hè per chì sò stati creati. L'addebitu di cassa ùn hè micca l'operazione più supportata in questi sistemi è certi perdite finanziarie in forma di cumune sò garantite.