Comprimendo i file in WinRAR

I grandi lugaghji occupanu assai spaziu in u vostru computer. In più, u trasferimentu di i so mezi di l'Internet piglia un tempu assai. Per minimizà questi fattori negativi, ci sò utilità speciali chì ponu cumpressà oggetti destinati à trasmissioni da Internet, o archivi per e mailing. Un di i migliori programmi per l'archivivu di i file hè l'applicazione WinRAR. Fighjunà à passo per cumpressà i file in WinRAR.

Scaricate l'ultima versione di WinRAR

Crea l'archiu

Per cumpressà i schedari, ci vole à creà un archiu.

Dopu avemu da apri u prugramma WinRAR, truvamu è selezziunate i file chì devianu esse cumpressi.

Dopu, dopu, cù u cliccatu destro di u mouse, iniciamu una chiamata à u menù contestuale, è selezziunate l'opzione "Add file to archive".

In a tappa successiva avemu l'occasione di personalizà i parametri di l'archive chì sò creati. Quì pudete sceglie u so formatu da trè opzioni: RAR, RAR5 è ZIP. Sce in sta finestra, pudete selezziunu un metudu di compressione: "Senza compressione", "Alta velocità", "Veloce", "Normale", "Bè" è "Massimu".

Da rimarcà chì più u più veloce hè u metodo di archiviazione hè sceltu, u più basse u rapportu di compressione sarà, è viceversa.

Sce in sta finestra, pudete selezzià u locu in u discu duru, duv'ellu vi sarà salvatu l'archiu finitu è ​​qualchi altri parametri, ma raramente sò aduprati, soprattuttu da l'utenti avanzati.

Dopu chì tutte e impostazioni sò impostate, cliccate nantu à u bottinu "OK". Tuttu, una nova RAR d'archiu hè creata, è, perciò, i file iniziali sò cumpressi.

Cumu si pudete vede, u prucessu di cumpressione di file in u prugramma VINRAR hè abbastanza semplicu è intuitivu.