Molti di noi aghjustàvanu cun piacè à guardà un filmu che ti piace, una videocassetta, o solu foto chì si stanu in un drive flash. È sì tuttu ciò hè dinò in bona qualità è in una grande TV, tantu di più. Ma in certi casi, l'utenti ùn capiscenu micca ciò chì vene per cunnesse un dispositivo di archiviazione amovibile à a TV. Considerà tutti i modi possibili per effettuà a missione.
Cumu cunnesse una unità flash USB à a TV
Se u TV hà un connettore USB, allora utilizate u drive ùn serà difficiule. Ma nantu à i mudelli più antichi ùn ci hè micca un cunnessu sì. Tuttavia, se vulete, pudete aduprà u drive flash in u vechju TV. Ci hè parechje maniere di cunnesse una unità USB à i dispositivi intermedii. Questu hè quellu chì hè:
- console per guardà a trasmissione digitale;
- media player;
- Lettore DVD.
Considerà tutti i modi possibili per cunnessu.
Metudu 1: Usa a porta USB
A maiò parte di i TV moderni sò dotate di un connettore USB. Sò di solitu situatu à a parte posteriore di u TV, qualchì da u latu o u frontali. U portu avemu bisognu pari à quello chì si vene in a foto sottu.
Allora, s'ellu ci hè un connettore USB à u TV, fate quì:
- Inserite a vostra unità flash USB in stu slot.
- Pigliate u telecomandu è cambia per travaglià cun essa cù u bottinu "TV o simile à a so (dipende da u mudellu).
- Un elencu di file in u drive vi aprirà, da chì selezziunu chiddu vo vulete vede. Per visualizzare l'infurmazioni selezionate, aduprà e chjavi in avanti è in ritornu.
Quandu visualizeghii i file in una unità flash, si cambianu automaticamente cun un certu intervallu di tempu. Tali schedari sò ordinati micca in ordine alfabeticu, ma da a data di registrazione.
Per rileva i dati, i supporti di stoccaggio amovibili duveranu avè u furmatu currettu di u sistema di file, di solitu "FAT32" o in mudelli più vechji "FAT16". Se a vostra unità flash hà un sistema NTFS o EXT3, allora ùn hè micca ricunnisciuta da u TV.
Puti, pre-salvà tutti i dati, dopu chì duvete formattà a unità flash USB in un formatu compatibile cù u TV. Passu per passo, stu prucessu hè cumpru:
- Per rimuovere u discu, premete "Stop" è aspettate finu chì u LED da u discu lampadinu si stà.
- Rimuete u dispositiu.
- Inseritevi in u computer. Aprite "Questu computer", cliccate nant'à u drive cù u bottinu dirittu di u mouse è in u menù menu a tendina selezziunate l'elementu "Format".
- Vicinu à l'iscrizzione "File System" mettenu u dirittu. Verificate a casella. "Fast ...".
Cliccate "Start". - Un allarme apparirà. In essa, cliccate "Sì" o "OK".
L'unità flash hè pronta à aduprà!
A volte ci hè un prublema da u fattu chì u mezu di stoccaggio hà a specificazione USB 3.0, è nantu à u connettore TV 2.0 USB. In teorica, esse deve esse compatibile. Ma se u drive flash USB 2.0 ùn funziona micca, allora u cunflittu hè ovvio. Distinguite trà USB 2.0 è USB 3.0. ghjustu:
- USB 2.0 hà 4 pins, plastica sottu cuntatti neri;
- USB 3.0 hà 9 pins, è plastica sottu i pini hè blu o rossu.
Allora, se avete un tale cunflittu o s'ellu ùn hè micca dotatu di una portu USB, pudete aduprà a cunnessione cù un dispositivo intermediu. Questu hè a nostra strada accussì.
Vede ancu: Guida per verificà e prestazioni di e unità flash
Metudu 2: Prefissu per guardà a televisione digitale
Queste console sò dotate di connettori USB. Sò puru chjamati T2. U prefissu stissu, u più spessu, hè cunnessu à u TV aduendu HDMI, ma sì u TV hè vechju, allura cù a "tulipana".
Per ghjucà u lima desiderata da una unità flash, fate u seguitu:
- Connettu l'unità in a porta USB di a console.
- Accende a TV.
- Aduprà à traversu a distanza "Menu" selezziunu u file desideratu.
- Appughjà nantu à u pulsante "Play".
Comu pudete vede, tuttu hè abbastanza sèmplice e nisunu cunflitti di solitu si nascenu in stu casu.
Metudu 3: Usa u Lettore DVD
Pudete cunnessu una unità flash USB à a TV utilizzando un lettore DVD chì hà una porta USB.
- Connettu u vostru discu in u portu USB di u lettore.
- Accende u lettore è a TV.
- Godite di vede. U fattu hè chì u dispositiu deve indipendente determinà a TV, è ghjunghje automaticamente risponde è cambia in lu. S'ella ùn hè micca usata, usate u stissu bottinu. "TV / AV" nant'à u remote (o i so analoghi).
Se a anteprima fiasca, stu furmatu ùn pò esse supportatu in u lettore. Più infurmazione nantu à i prublemi, à causa di a quale i lima nantu à l'unità flash ùn ponu micca ghjucà nantu à u TV, pudete leggere in a nostra lezione.
Lezione: Cosa fà se a TV ùn vedi micca u drive flash
Metudu 4: Aduprà u lettore media
Un altru modu per cunnesse una unità flash à un TV senza una portu USB hè di aduprà un lettore multimediale. Stu dispositiu hà rimpiazzatu i lettori di DVD è supporta tutti i formati video, chì hè certamente assai praticu. U fattu hè chì ùn avete micca bisognu cunvertite u file scaricatu in formati TV specifici.
U principiu di funziunamentu hè simule à u metudu precedente.
Se u lettore multimediale hè cunnessu à un TV, basta à inserisce u vostru drive flash USB in a so portu USB.
I cavi sò riuniti cù a maiò parte di sti dispositivi, cù i quali pudete cunnesse facilmente è rapidamente à u vostru TV. Se in più dettu, accade cum'è seguitu:
- Inserite l'unità cù i file video in a portu USB di u lettore multimediale.
- Usendu u telecomandu entri in a sezione "Video".
- Aduprate i pulsanti di scorrimentu per sceglie u file desideratu.
- Appughjà nantu à u pulsante "OK".
Guarda un film o ascolta a musica. Fatti!
Se avete prublemi cù a riproduzione, leghje u manualu d'istruzione di l'apparecchiatura, è scopre quali formati di file sò supportati nantu à u vostru dispositivo. A maiò parte di l'hardware di video travaglia cun urne USB in u sistema di file FAT32.
Spessu nantu à i fori ci sò domande nantu à se sia possibile usà adattatori OTG specializati in u vechju TV senza una portu USB, induve l'entrata hè USB è l'uscimentu hè HDMI. Dopu tuttu, allora ùn avete micca bisognu à cumprà dispositivi supplementari. Dunque, salvà quì ùn riesce micca. Questu hè solu un cavu di fatti di forma diversa. È per trasferisce dati da un drive flash, avete bisognu di un bus di dati chì hà i piloti speciali è converte i dati in un formatu chì pudemu capisce.
Allora, se ùn avete micca i dispositivi intermedii descritti, pudete acquistà una opzione di budget in forma di una console di Android. Dispone di porti USB, è si cunnette à un TV usando HDMI. In linea di principiu, sarà capace di eseguirà e funzioni di un lettore multimediale: leghje un file video da un drive flash è mandà via un connettore HDMI per a riproduzione à un TV.
Mediante l'impostazione di u vostru TV per travaglià cun un drive flash una volta, puderete gode di guardà qualsiasi informazione da u drive. Se avete qualchi prublemi, assicuratevi di scrive nantu à elli in i commenti. Avemu pruvucu à aiutà!
Vede ancu: Invece di cartelle è file in u drive, e scelte rapide presentanu: a risoluzione di i problemi