E funzioni in Excel ti permettenu di effettuà varie, piuttostu complexi, azzioni computazionali cun letteralmente pochi clic. Un mezu praticu com'è "Maestru di Funzioni". Dai un ochju à cumu funziona è ciò chì pudete fà cun.
Funzioni di Wizard di travagliu
Wizard di Funzione Hè un attrezzu in forma di una scatena, in cui tutte e funzioni esistenti in Excel sò organizate per categurie, chì rende l'accessu à elli più faciule. Inoltre, fornisce a capacità di entrà argomenti di una formula in una interfaccia grafica intuitiva.
Transizione à u Maestru di Funzioni
Wizard di Funzione Pudete scena parechje maniere in una volta. Ma prima di attivà st'attellu, avete bisognu di selezziunà a cella in cui a formula sarà situata è, dunque, u risultatu sarà visualizatu.
U modu più faciule per andà in è hè cliccendu nantu à u pulsante. "Inserisci funzione"situatu à a sinistra di a barra di formula. Questu metudu hè bonu perchè pudete aduprà u situ, essendu in qualunque scheda di u prugramma.
In più, u strumentu chì avemu bisognu pò esse lanciatu andendu nantu à la tabulazione "Formule". Dopu avete da cliccà nantu à u pulsante di più sinistru nantu à u nastro "Inserisci funzione". Ci hè situatu in u blocu di l'utelli. "Biblioteca di funzioni". Stu metudu hè peghju di u precedente, perchè se ùn si trovi micca in a tabulazione "Formule", allora avete à fà azzioni supplementari.
Pudete ancu cliccà nantu à qualsiasi altru pulsu di a barra di strumenti. "Biblioteca di funzioni". In listessu tempu, un elencu apparirà in u menù drop-down, à u fondu di cui hè un articulu "Inserisci funzione ...". Qui ci vole à cliccà nantu à chjuca. Ma, questu metudu hè ancu più cumplicatu chè u precedente.
Un modu assai simprivu di andà in modalità. Maestri hè una combinazione di tasti calda Shift + F3. Questa opzione furnisce una transizione rapida senza "gesti" supplementari. U principale svantagghiu di è hè chì ùn ogni ogni utilizatore hè capace di tene in a so capu tutte e cumminazioni di tasti caldi. Cusì per i principianti in padule di Excel, sta opzione ùn hè micca adatta.
Categorie di Elementi in U Sorcione
In quantu hè u metodo di attivazione sceltu da quì sopra, in ogni casu, dopu à queste azioni a finestra hè lanciata Maestri. In a parte superiore di a finestra hè u campu di ricerca. Quì puoi inserì u nome di a funzione è cliccate "Truvate", per truvà rapidamente l'elemento desideratu è accede à ellu.
A parte mediana di a finestra dà una lista di a lista in i gruppi di funzioni chì rapprisenta U maestru. Per vede quest'elenco, cliccate nantu à l'icona in forma di un triangulu invertitu à diritta. Questu apre a lista cumpleta di e categurie dispunibule. Scorri giù cù a barra di scorrimentu laterale.
Tutte e funzioni sò spartite in e 12 categorie:
- Testo;
- Finanziaria;
- Data è ora;
- Referenze è matrici;
- Statistica;
- Analiticu;
- U travagliu cù a basa di dati;
- Verificà e prupietà è i valori;
- Logica;
- Ingegneria;
- Matematica;
- Utenti definiti;
- Compatibilità.
In a categoria "Definita da l'utente" Ci sò funzioni compilate da l'utente o scaricate da fonti esterne. In a categoria "Compatibilità" Elementi da versioni anziane di Excel si trovanu, per i quali analoghi più recenti esistenu dighjà. Hè stati raccolti in stu gruppu per supportà a compatibilità di u travagliu cù i documenti creati in e vecchie versioni di l'applicazione.
In più, ci sò duie categorie in sta lista: "Lista alfabetica completa" è "10 recentemente usate". In gruppo "Lista alfabetica completa" Ci hè un elencu cumpletu di tutte e funzioni, indipendente di a categoria. In gruppo "10 recentemente usate" hè un elencu di i dieci elementi più recenti à cui l'utile hà ricurritu. Sta lista hè costantemente aggiornata: oggetti anziani usati sò rimossi, è di novu aghjuntu.
Selezzione di funzioni
Per andà à a finestra di argumenti, prima di tuttu bisognu à sceglie a categoria desiderata. In u campu "Selezzi a funzione" Dighjà chì u nomu chì hè necessariu per svolgere una attività specifica. À u fondu di a finestra ci hè un suggerimentu in forma di un commentu à l'elemento selezionatu. Dopu una selezione di una funzione particulare, avete bisognu à cliccà nantu à u pulsante. "OK".
Argomenti di funzione
Dopu à quessa, si apre a finestra di l'argumentu di funzione. L'elementu principale di sta finestra hè i campi di l'argumentu. Diverse funzioni avè argumenti diferenti, ma u principiu di travaglià cun elli resta uguale. Ci sò parechji, è forse unu. L'argumenti ponu esse numeri, referenze di cellule, o ancu riferenze à matrici interi.
- Se lavoramu cù un numeru, dopu basta intruirli da a tastiera in u campu, listessu cum'è manghjeremu numeri in e cellule di u fogliu.
Se i riferimenti sò aduprati comu argomenti, ponu ancu esse introdotti manualmente, ma hè molto più pratticu di fà altrimenti.
Pone u cursore in u campu di l'argumentu. Ùn si chjude a finestra Maestri, mette in evidenza nant'à un lenzuu una cella o una piena gamma di cellule chì avete bisognu di processà. Dopu à quellu in a scatula di scatula Maestri E coordinate di a cella o intervallu sò automaticamente entrate. Se a funzione hà parechji argumenti, allora di u listessu modu pudete inserisce i dati in u campu chì vene.
- Dopu avè inseritu tutti i dati necessarii, cliccate nantu à u bottinu "OK"Hè cuminciatu da u prucessu di esecuzione di l'attività.
Esecuzione di funzioni
Dopu avè culpitu u pulsante "OK" U maestru si chjude è a funzione stessa esegue. U risultatu di l'esecuzione pò esse u più diversu. Depende di i travaglii chì sò messi prima di a formula. Per esempiu, a funzione SUMchì era sceltu per esempiu, riassume tutti l'argomenti entrati è mostra u risultu in una cella separata. Per altre opzioni da a lista Maestri u risultatu sarà completamente diversu.
Lezione: Funzioni utili di Excel
Come si vede Wizard di Funzione hè un strumentu assai praticu chì simplifica assai u travagliu cù e formule in Excel. Cù sì, pudete ricercà l'elementi desiderati da a lista, è intrate argumenti cù un'interfaccia grafica. Per i utilizatori principianti U maestru in particulare indispensabile.