Windows 9 - chì aspettate di u novu sistema operativu?

U liberu di a versione di prova di Windows 9, chì hè prevista questu autunno o principiu d'inveru (cun ​​altri dati, in settembre o ottobre di l'annu in corso) ùn hè micca luntanu. U liberu ufficiali di u novu OS avverrà, secondu e rumure, in u periodu da aprile à ottobre 2015 (esiste una infurmazione diversa nantu à stu tema). Aggiornamentu: sarà immediatamente Windows 10 - leghje a recensione.

Aghju aspettatu per a liberazione di Windows 9, ma per ora vi sugnu di cunniscite cù ciò chì hè novu in a nova versione di u sistema operativu. L'infurmazione presentata si basa sia in dichjarazione ufficiali di Microsoft, sia in vari fuglii è rumurie, perciò ùn si puderà vede nunda di quì sopra in u liberu finale.

Per i utilizatori di desktop

Prima di tutti, Microsoft dichiara chì Windows 9 diventerà ancu più amichevole per l'utenti di l'ordinatori cumuni chì sò cuntrullati cù u mouse è a tastiera.

In Windows 8, parechje passi sò state piense per rendere l'interfaccia di u sistema pratica per i pruprietari di e tablet è cummattenti in generale.

Tuttavia, in una misura chì hè stata fatta in detrimentu di l'utenti cumuni di i PC: a schermata iniziale chì ùn era micca particolarmente necessaria quandu avia l'aviazione, duiezione di elementi di pannello di controllo in Impostazioni di u computer, impedisce qualchì volte l'anguli caldi, a mancanza di menù cumvergenti, manca, ma u sensu generale di parechji di esse si basa à u fattu chì l'utitore deve fà più azzioni per quelle attività chì eravate praticate in un clicu o doppiu e senza spostà u puntatore di a mouse in l'intera area di u schermu.

In Windows 8.1 Update 1, parechje di sti mancanze sò state eliminate: a capacità di caricare immediatamente nantu à u desktop, disattivà l'anguli caldi, i menù cuntestativi cumpareru in a nova interfaccia, i pulsanti di cuntrollu di finestra in applicazioni cù una nova interfaccia (vicinu, minimizà, è altri), cumincianu à mandà per difettu prugrammi per u desktop (in mancanza di un touch screen).

È cusì, in Windows 9, noi (utenti di PC) sò prumessi di fà travaglià cù u sistema operativu ancu più pratticu, videmu. Per ora, alcuni di i cambiamenti più attesi.

Windows 9 Menu Start

Ié, in Windows 9 apparirà un vechju menu di avvicinamentu cunnisciutu, ancu s'ellu hè un pocu rielaboratu, ma sempre familiari. E schermate dicenu ch'ella parrà qualcosa di sì, cum'è si pò vede in l'immagine quì sottu.

Comu pudete vede, in u novu menu di avvicinamentu avemu accessu à:

  • Ricercà
  • Librerie (Scaricamenti, Pictures, ancu se ùn sò micca rimarcate in sta screenshot)
  • Elementi di u Pannello di Cuntrollu
  • Item "My Computer"
  • Programmi usate spessu
  • Spegni è ripartisce u computer
  • A zona destra hè allargata per mette e piazze di l'applicazioni per a nova interfaccia - Credu chì sarà pussibule di sceglie ciò chì esattamente à postu quì.

Mi pare di sì chì hè assai bè, ma videmu cumu si sarà in pratica. Nantu à u cuntrariu, naturalmente, ùn hè micca cumpletamente chjaru, hè statu valevule sceglie u “Start” per duie anni, per rende u torna - hè pussibule, avè risorse cum'è Microsoft, in un casu per calcagnà tuttu per anticipu?

I desktop virtuali

A discrezzione da l'infurmazioni dispunibili, in Windows 9 per prima volta sò posti i desktop virtuali. Ùn cunnosciu micca cumu hè implementata, ma sò cuntentu in anticipazione.

I desktop virtuali sò unu di quelle cose chì ponu esse assai utili per quiddi chì travaglianu esattamente à u computer: sia cù documenti, immagini o altra cosa. In listessu tempu, anu avutu in MacOS X è in vari ambienti grafichi di Linux. (L'immagine quì sottu hè un esempio di Mac OS)

In Windows, hè oramai pussibule di travaglià cù parechji desktop usando programmi di terze parti, chì aghju scrittu parechje volte. Tuttavia, tenendu à u fattu chì u travagliu di tali prugrammi sia sempre implementatu in maniere "astuziunali", sò troppu intensivi di risorse (parechje istanze di u prucedimentu explorer.exe sò iniziate), o ùn funzionanu micca pienu. Se u sughjettu hè interessante, pudete leggere quì: Prugrammi per u desktop virtuale di Windows

Aspittemu per ciò chì verrà esattamente questu articulu: forse questa hè una di e innovazioni più interessanti per me personalmente.

Cosa hè novu?

Oltre à quelli già listati, ci sò aspettate da una serie di cambiamenti in Windows 9, chì sò sapè dighjà:

  • Lanciate applicazioni Metro in Windows in u desktop (ora pudete fà cun prugrammi di terze parti).
  • Scrivevanu chì u pannellu dirittu (Charms Bar) sparisce completamente.
  • Windows 9 hè liberatu solu in versione 64-bit.
  • A gestione di l'alimentazione migliorata - i core di processore individuali ponu esse in standby cum'è micca carica, di conseguenza - un sistema più silenziosu è più fretu cun a più a vita di a batteria.
  • Novi gesti per l'utenti di Windows 9 in pasticchi.
  • A più grande integrazione cù i servizii cloud.
  • Un novu modu di attivazione per mezu di u negoziu di Windows, oltre à a capacità di salvà a chjave in una unità flash USB in u furmatu di ESD-RETAIL.

Pari chì ùn aghju micca dimenticatu qualcosa. Qualunque cosa - aghjunghje à l'infurmazioni di commenti cunnisciuti da voi. Cum'è alcune publicazioni elettroniche scrivenu, questu autuniu Microsoft lancerà a so campagna di marketing in u casu di Windows 9. E, cù u versu di a versione d'evaluazione, sarò unu di i primi chì u installeraghju è li mustraraghju à i mio lettori.