Configurazione di D-Link DIR-300 Interzet

Oghje avemu parlà cume di funziunate un router per un fornitore popolari in San Pietroburgo - Interzet. Configureremu u router wireless più cumunale D-Link DIR-300. L'istruzione hè adatta per tutte e rivisioni di l'hardware recentemente liberi di stu router. Passu per passo, cunsiderate di creà una cunnessione per Interzet in l'interfaccia di u router, configurendu una rete Wi-Fi senza fili è cumunicendu dispositivi à essa.

Router Wi-Fi D-Link DIR-300NRU B6 and B7

Istruzioni adatte per i router:

  • D-Link DIR-300NRU B5, B6, B7
  • DIR-300 A / C1

Tuttu u prucedimentu di configurazione sarà effettuatu cù l'esempiu di u firmware 1.4.x (in u casu di u DIR-300NRU, u DIR-300 A / C1 hè uguale per tutti). Se una versione precedente di u firmware 1.3.x hè installata nantu à u vostru router, allora pudete aduprà l'articulu D-Link DIR-300 Firmware, poi turnà à sta guida.

Connettu u router

U prucessu di cunnessione di un router Wi-Fi per una ulteriore configurazione ùn hè micca difficiule - cunnessa u cavu Interzet à a porta Internet di u router, è cunnessa a scheda di rete di u computer à unu di i porti LAN in u vostru D-Link DIR-300. Inserite u router in una pronta elettrica.

Se avete acquistatu u router da e mani o u router hà cum'è cunfiguratu per un altru fornitore (o avete pruvatu di configurà per Interzet per un bellu pezzu senza successu), vi pruponi di prima di ripresentà u router à l'impostazioni di a fabbrica, per chì, cù u D-Link DIR-300, per quale, cù u D-Link DIR-300 accende, premi e tene u pulsante di reset finu quandu l'indicatore di potenza di u router sferisce. Dopu à ciò, rilasciate è aspettate 30-60 seconde finu chì u router si riavvi cun a regolazione di difettu.

Configurazione di cunnessione Interzet in D-Link DIR-300

A stu stadiu, u router deve esse digià cunnessu à u computer da chì l'impostazione hè fatta.

Se avete dighjà stabilitu una cunnessione Interzet nantu à u vostru computer, allora per configurà u router, sarà basta per trasferisce queste impostazioni à u router. Per fà quessa, fate u seguitu:

Impostazioni di cunnessione Interzet

  1. In Windows 8 è Windows 7, andate à "Pannello di cuntrollu" - "Cambia impostazioni di l'adattatore", fate un clic destro nantu à "Connessione à l'Àrea Locale" è in u menù contestuale - "Proprietà", selezziunu "Protocollo Internet versione 4" in a lista di componenti di cunnessione Fate un clic "Proprietà". Davanti à voi avete a configurazione di cunnessione per Interzet. Andà à u terzu articulu.
  2. In Windows XP, andate in u pannellu di cuntrollu - cunnessioni di rete, cliccate à dirizzione diritta nantu à "Connessione à l'Àrea Locale", in u menù cumparatu cliccate "Proprietà". In a finestra di pruprietà di cunnessione, in a lista di componenti, selezziunate "Protocollo Internet versione 4 TCP / IPv4" è cliccate nantu à u "Proprietà" torna, di quandu vedi l'impostazioni di cunnessione necessarie. Andà à l'elemento successivu.
  3. Scrive tutti i numeri da e vostre impostazioni di cunnessione in qualchì locu. Dopu à ciò, selezziunate a casella "Otteghja un indirizzu IP automaticamente", "Ottenite l'indirizzi di server DNS automaticamente". Salvà queste impostazioni.

Impostazioni LAN per configurà u router

Dopu avè a vigilia di e nuove impostazioni, lanciate un prugrammu (Google Chrome, Browser Yandex, Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox) è in a barra di indirizzu tippu 192.168.0.1, cliccate Invescia. Cusì si deve vede una dumanda per un username è una password. L'indirizzu per difettu è a parola per u router D-Link DIR-300 sò admin è admin. Dopu avè inseritu, vi sarà prubabilmente dumandatu di rimpiazzarli cù altri, è dopu u vostru vi truverete nantu à a pagina di l'impostazioni di u router.

D-Link DIR-300 impostazioni avanzate

In questa pagina, cliccate nant'à u fondu di a "Impostazioni Avanzate", è dopu in la scheda "Rete", selezziunu "WAN". Vedite un listinu cuntene solu una cunnessione IP dinamica. Cliccate nantu à u pulsante "Add".

Impostazioni di cunnessione Interzet

In a pagina successiva, in a colonna di "Tipu di Connessione", selezziunate "IP Static", poi inserisci tutti i campi in a sezione IP, è imbarcate l'infurmazioni di i parametri chì noi avemu registratu per Interzet. I paràmetri rimanenti ponu esse lasciati invariati. Cliccate "Salva".

Dopu, pudete vede torna a lista di cunnessioni è l'indicatore chì indica chì l'ambienti sò cambiati è necessiten da salvà, chì si trova in cima à a destra. Salvà. Dopu à ciò, arricchite a pagina è, se tuttu si hè fattu correttamente, puderete vede chì a cunnessione hè in un statu cunnessu. Dunque, l'accessu à Internet hè già quì. Resta per configurà i parametri di a Wi-Fi.

Configurazione di una rete Wi-Fi senza fili

Oghji hè pruduttu di configurà i parametri di u puntu di accessu Wi-Fi. In u pannellu di l'impostazioni avanzate, in la scheda Wi-Fi, selezziunate "Impostazioni di base". Quì pudete piazzà u nome di u Punto d'accessu Wi-Fi (SSID), cù chì pudete distinguere a rete wireless da i vicini. Inoltre, s'ellu ci vole, pudete configurà parechji parametri di u puntu di accessu. Per esempiu, v'aghjurisce l'impostazzione di "Stati Uniti" in u campu "Paese" - sò aghjustatu parechje volte da l'esperienza chì i dispositivi vedenu solu a rete in sta regione.

Salvà e impostazioni è andate in "Parametri di sicurezza". Quì avemu stabilitu una password per Wi-Fi. In u campu "Autenticazione di Rete", selezziunu "WPA2-PSK", è in "Chiave di Criptografia PSK" inserisci a password chì volete per cunnessu à a rete wireless. Salvà e impostazioni. (Salvà e impostazioni duie volte - una volta cù u bottinu in u fondu, l'altru - à l'indicatore in cima, altrimenti dopu spegghjutu u router, si falliranu).

Hè tuttu. Ora pudete cunnesse via Wi-Fi da vari dispositivi chì supportanu è aduprà Internet senza fili.