Determinate u larghezza di bit usata da Windows 10


L'installazione di u sistema operativu in e realtà attuali hè diventata una prucedura assai simplu è comprensibile. In listessu tempu, in certi casi, si presentanu problemi, cume a mancanza di un discu duru nantu à u quale era pianu di installà Windows in a lista di supporti dispunibili. In questu articulu capemu capitu perchè sta accadendu è cume risolve u prublema.

Manca u discu duru

U installatore di u sistema operativu ùn pò micca "vede" u discu duru in dui casi. U primu hè un malfunzionamentu tecnicu di a custretta stessa. U secondu hè a mancanza di assemblea in u driver SATA. U discu difettu deve esse rimpiazzatu per un altru, ma discuprà sottu cum'è per risolve u prublema cù u driver.

Esempiu 1: Windows XP

In Win XP, in casu di prublemi cù u discu durante l'installazione, u sistema va in BSOD cù un errore di 0x0000007b. Questu pò esse dovutu à l'incompatibilità di u ferru cù i vecchi "OS", è specificamente - cù l'impossibilità di determinà i media. Eccu noi pò aiutà o ambientu BIOS, o l'implementazione di u driver chì avete bisognu direttamente in u prugrammu di stallazione di l'OS.

Per sapè di più: Correzione di l'errore 0x0000007b quandu hè installatu Windows XP

Esempiu 2: Windows 7, 8, 10

Sette, oltre à e versioni successive di Windows, ùn sò micca più suscettibili à i fallimenti cum'è XP, ma e prublemi simili sò patevate quandu li installanu. A maiò principale hè chì in stu casu ùn ci sia micca bisognu di integrà i piloti in u kit di distribuzione - ponu esse "cacciati" in a tappa di a scelta di u discu dur.

Prima ci vole à ottene u piloto dirittu. Se avete cercatu in un articulu nantu à XP, allora sapete chì guasi ogni prugramma pò esse scaricatu nantu à u situ DDriver.ru. Prima di caricà, determinate u fabbricante è u mudellu di u chipset di a scheda madre. Questu pò esse fattu cù u prugramma AIDA64.

Link per scaricà i driver SATA

In sta pagina, selezziunu u fabbricante (AMD o Intel) è scaricate u driver per u vostru sistema operativu, in u casu di AMD,

o u primu pacchettu listatu per Intel.

  1. U primu passu hè di decocquà i file resultanti, da un altru l'installatore ùn li capisce. Per fà quessa, pudete aduprà i prugrammi 7-Zip o WinRar.

    Scaricate 7-Zip gratuitamente

    Scaricate WinRar

    I driver di u "rossu" sò impaccati in un archiviu. Staccate li à un cartulare separatu.

    Dopu, avete bisognu di aprite u cartulare risultatu è truvà in i sottoprodotti quellu chì hà a marcatura di u vostru chipset. In questo casu, sarà cusì:

    Cartella cun pacchetto imballatu Pilloli Drivers SBDrv

    Dopu avete bisognu di sceglie una cartella in essa cun a profondità di bit di u sistema installatu è copia una copia di tutti i lima in una unità flash USB o CD.

    In u casu di Intel, un archiviu hè scaricatu da u situ, da u quali hè necessariu estrà un altru archivariu cù u nomu chì currisponde à a capacità di u sistema. Dopu, avete bisognu di disimballa è copia i luggeri resultanti in supporti amovibili.

    A preparazione hè finita.

  2. Uacciu l'installazione di Windows. In a tappa di a selezzione di un discu duru, cercamu un ligame cù u nome "Download" (L'immagini di schermu mostranu l'installatore di Win 7, cù u ottu è u dieci, tuttu sarà uguale).

  3. Pulsante "Revisione".

  4. Selezziunate l'unità o unità flash USB da a lista è cliccate Ok.

  5. Pone un check-in davanti "Nascondi i prugrammi incompatibili cun hardware"poi premete "Prossimu".

  6. Dopu avè installatu u driver, u nostru discu duru apparecerà in a lista di media. Pudete cuntinuà l'installazione.

Conclusione

Cum'è si pò vede, ùn ci hè nunda di male in a mancanza di un discu duru quandu l'installazione di Windows, ghjustu bisognu di sapè cosa à fà in tali casi. È basta à truvà u driver necessariu è fà e azzioni descritte in stu articulu. Se i media sò ancu indecisi, pruvate a rimpiazzà cù un bè cunnisciutu, pò esse statu dannatu fisicamente.