Cambia u formatu di l'immagine in linea


Ci hè parechji prugrammi di lettura di e-libri per Android - ci sò solu soluzioni per visualizzare FB2, aprite PDF è ancu capace di travaglià cù DjVu. Hè separatu da elli, l'applicazione AlReader hè tuccata, u veru timer ancu trà i lettori per u "robot verde". Vedemu perchè hè tantu popularu.

Compatibilità

AlReader comparse nantu à i dispositivi chì aghjenu scansu i sistemi operativi adesso semi dimenticati di Windows Mobile, Palm OS è Symbian, è hà avutu un portu per Android quasi immediatamente dopu u so liberazione nantu à u mercatu. Malgradu a cessazione di l'aiutu per l'OS da u fabbricante, i sviluppatori di AlReader supportanu ancu l'applicazione per i dispositivi 2.3 Gingerbread è dispositivi chì funzionanu a nona versione di Android. Allora, u littellu scappa à tempu nant'à u vecchia tavoletta è u novu smartphone, è funziera accussì bè nantu à i dui.

A chjama fine

AlReader hè sempre stata famosa per a so capacità di personalizà l'applicazione. A versione di Android ùn hè micca eccezione - pudete cambià a pelle, un set di fonti, icone o una maghjina in u fondu di a quale un libri aperto hè espositu. In più, l'applicazione permette di fà copie di backup di l'impostazioni è trasferìte à l'apparecchiatura.

Modificà libri

A caratteristica unica di AlReader è a capacità di fà cambiamenti à un libru aperto à a volata - basta selezziunu u frammentu necessariu cù un toccu longu, cliccate nantu à u pulsu particulare in u fondu di u schermu è selezziunate a opzione "Editor". Tuttavia, ùn hè micca dispunibile per tutti i formati - solu FB2 è TXT sò ufficialmente supportati.

Modu di lettura di notte

Modi di luminosità separati per a lettura à luce clara è à crepuscularu ùn sò micca sorpresi à nimu; invece, vale a mente chì in AlReader sta possibilità questu apparse unu di i primi. Hè vera, à causa di e peculiarità di l'interfaccia, ùn hè micca tantu facili da truvà. In più, l'implementazione di sta opzione spegerà i patroni di u telefuninu cù schermi AMOLED - un fondu neri ùn hè micca fornitu.

Sincronizza a situazione di lettura

AlReader hà implementatu salvà a posizione di u libru in cui l'utente hà finitu di leggere, scrivendu à una scheda di memoria o aduprendu u situ di sviluppatore ufficiali, induve avete bisognu di entrà u vostru email. Funziona sorprendentemente stabile; i fallimenti sò osservati solu in casi in cui l'utitore invece di a scatula elettronica entri in una sequenza aleataria di caratteri. Ahimè, interagisce solu tra dui dispositivi Android, sta opzione hè incompatibile cù a versione computeru di u prugramma.

Supporto di Biblioteca di Rete

L'applicazione in questione hè diventata un pionieru nantu à Android per supportà e librerie di rete OPDS - sta caratteristica hè apparsa in ellu prima di l'altru lettore. Hè implementatu in leia: andate solu à l'elemento di menù laterale appropriatu, aghjunghjite l'indirizzu di u catalogu aduprendu un strumentu speciale, è poi utilizate tutte e funzioni di u catalogu: navigà, ricercà è scaricà i libri che ti piaci.

Adattamentu per E-Ink

Parechji produttori di lettori di schermi in e-ink scelanu Android quale sistema operativu per i so dispositivi. A causa di e specificità di tali schermi, a maggior parte di l'applicazioni per a visione di libri è documenti sò incompatibili cun elli, ma micca AlRider - stu prugramma hà o versioni specializate per dispositivi specifici (dispunibule solu via u situ di sviluppatore), o pudete aduprà l'opzione "Adattamentu per E-Ink" da u menu di u prugramma; questu include a configurazione di u visualizazione preimpostata chì sò adatta per l'inchiostru elettronicu.

Virtues

  • In russo;
  • Completamente libaru è senza annunzii;
  • Tweaking per soddisfà e vostre necessità;
  • Compatibile cù a maiò parte di i dispositivi Android.

Inconvenienti

  • Interfaccia obsoleta;
  • Locu sconcertante di alcune caratteristiche.
  • U sviluppu di basa hà cessatu.

À a fine, AlReader hè statu è u restu unu di i lettori più popolari per Android, ancu se u sviluppatore di l'applicazione hà focu quì nantu à una nova versione di u pruduttu.

Scaricate AlReader gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di l'applicazione da Google Play Market