Unità flash USB di avvio di Windows 10

In questo manuale, passu per passo cumu creà una unità flash USB di boot 10 10. Tuttavia, i metudini ùn sò micca cambiati rispetto à a versione anteriore di u sistema operativu: listessu cum'è prima, ùn ci hè nunda di diffici in sta missione, tranne da sfarenti possibili, Cumu per scaricà EFI è Legacy in certi casi.

L'articolo scrive cumu u modu ufficiali di fà un drive flash USB di avviatore da u Windows 10 Pro o Home (inclusu per una lingua) attraverso un'utile proprietariu, è ancu altri metodi è prugrami liberi chì vi aiutanu à scrive l'installazione di u drive USB da l'imagine ISO cù Windows 10 per installà u Sò o restituite u sistema. In u futuru, una descrizione dettagliata di u prucessu di stallazione pò esse utile: Installà Windows 10 da una unità flash.

Nota: pò esse interessante ancu - Creazione di un drive di Windows 10 bootizabile nantu à un Mac, Unità flash USB di avvio di Windows 10 in Linux, Avvio di Windows 10 da un drive flash senza installazione

Unità flash USB di avvio di Windows 10 in manera ufficiali

Subitu dopu u liberazione di a versione finale di u novu OS, Strumentu di Creazione Media Media di Microsoft Windows 10 hè apparutu nant'à u situ di Microsoft, chì ti permette di creà un drive flash USB aviabile per a stallazione successiva di u sistema, scaricendu automaticamente l'ultima versione di u sistema (attualmente l'attualizazione di Windows 10 versione 1809 d'ottobre 2018) Unità USB per l'inizializzazione in u UEFI è in modalità Legacy, adatta per dischi GPT è MBR.

Quì hè impurtante fatti cunnosce chì, cù stu prugramma, ottiene u Windows 10 Pro (Professional), Home (Home) o A casa per una sola lingua (cumincendu da a versione 1709, l'immagine include ancu a versione di Windows 10 S). È questu unità flash hè adatta solu solu sì avete una chjave di Windows 10 o avete aghjurnatu prima a una nova versione di u sistema, hè attivata, è ora vulete fà una stallazione pulita (in questu casu, durante l'installazione, saltu inserendu a chiave premendu "Ùn aghju micca una chjave di pruduttu", u sistema hè attivatu automaticamente quandu si cunnesse à Internet).

Pudete scaricà u Strumentu di Creazione di Media di Installazione di Windows 10 da a pagina ufficiale di http://www.microsoft.com/ru-ru/software-download/windows10 cliccendu nantu à u bottinu "Download Tool Now".

Ulteriori passi per creà un drive flash di bootable di u modu ufficiali di Windows 10 sarà simu questu:

  1. Run u utilità scaricatu è accettà i termini di l'accordu di licenza.
  2. Selezziunate "Crea media media di installazione (unità flash USB, DVD o file ISO)".
  3. Specifichi a versione di Windows 10 chì vulete scrive in l'unità flash USB. In precedenza, a scelta di Prufessione o Edizione Casa era dispunibule quì, oghje (à l'ottobre di u 2018) - a sola immagine di Windows 10 chì cuntene u Professional, a casa, a casa per una sola lingua, Windows 10 S è istituti di scola. In mancanza di una chjave di u pruduttu, l'edizione di u sistema hè selezionata manualmente durante l'installazione; in quantu, conformemente à a chjave inserita. A scelta scelta di bit (32 bit o 64 bit) è di lingua.
  4. Se ùn selezziunate micca "Usendu l'impostazioni consigliate per questu computer" è sceglite una profondità di bit diversa o una lingua, vedrete un avvertimentu: "Assicurati chì u liberu di u mezu d'installazione corrisponda à a liberazione di Windows in u computer chì li utilizza." Dà chì, in stu momentu, a maghjina cuntene tutte e uscite di Windows 10 in una volta, ùn hè spessu micca necessaria di fà attente à sta avvertenza.
  5. Specifichi "Unità flash USB" se vulete l 'Strumentu di Creazione Media di Installazione per brusicà automaticamente l' immagine in una unità flash USB (o selezziunu u schedariu ISO per scaricà l'imagine di Windows 10 e poi scrivevi à l'unità).
  6. Selezziunate l'unità da aduprà da a lista. Importante: tutti i dati da un drive flash o un discu duru esterno (da tutte e partizioni) saranu cancellati. In questu casu, se crei un drive di installazione nantu à un discu duru esterno, truverete l'infurmazioni in a sezione "Informazione addizionale" à a fine di sta istruzione utile.
  7. I schedari di Windows 10 cumincianu à scaricà è li scrivenu poi à una unità flash USB, chì pò portà un bellu tempu.

Dopu avete finitu, avete un drive prontu cù l'ultima versione di Windows 10, chì hè utile micca solu per una stallazione pulita di u sistema, ma dinò per ripristinarlo in casu di fallimenti. Inoltre, pudete vede un video nantu à u modu ufficiali per fà una unità flash USB di avviemu cù Windows 10 sottu.

Alcuni modi aggiuntivi per creà un discu di installazione di Windows 10 x64 è x86 per i sistemi UEFI GPT è BIOS MBR pò esse ancu utili.

A creazione di un azzardu iniziale Windows 10 senza prugrammi

U modu di creà un drive USB flash aviabile Windows 10 senza prugrami richiede chì a vostra scheda madre (in u computer in cui u drive di boot hè adupratu) sia cun software UEFI (a maggior parte di i motherboard di l'ultimi anni), ie. Scaricamenti supportati da EFI, è l'installazione hè stata fatta nantu à u discu GPT (o ùn era micca criticu per sguassà tutte le partizioni da ellu).

Avete bisognu: una immagine ISO cù u sistema è una unità USB di dimensioni adatta, formattata in FAT32 (un elementu obbligatorio per stu metudu).

Gli stessi passaggi per creà un discu di Windows 10 di avviatore consistenu in l'èrie chì seguite:

  1. Muntate l'image di Windows 10 in u sistema (cunnessi aduprendu cun l'utili standard di u sistema o usando programmi cum'è Daemon Tools).
  2. Copia tuttu u cuntenutu di l'immagine à USB.

Hè fattu. Ora, puru chì u furmatu UEFI hè stabilitu nantu à u vostru computer, pudete avviare facilmente è installà Windows 10 da l'unità fabbricata. Per sceglie di scaravà da un drive flash, hè megliu ad aduprà u menu di boot di a scheda madre.

Usendu Rufus per scrive una configurazione USB

Se u vostru computer o laptop ùn hà micca un UEFI (vale à dì, avete un BIOS regule) o per qualchì altra ragione, u metudu precedente ùn hè micca fattu, Rufus hè un eccellente prugramma (è in russo) per fà rapidamente un drive flash USB per l'installazione di Windows 10.

In u prugramma, selezziunate l'unità USB in a sezione "Dispositiu", selezziunate a vocazione "Crea u discu di avviatore" è selezziunate a "immagine ISO" in a lista. Dopu, cliccendu nantu à u bottinu cù l'imagine di un lettore di CD, specificate u caminu à l'immagine di Windows 10. Aggiornamentu 2018: A nova versione di Rufus hè stata liberata, l'istruzzione hè quì - Windows 10 boot drive in Rufus 3.

Duvete dinò prestu attenzione à a scelta di l'elemento in a "Sezione di Schema è u tippu di interfaccia di sistema". In generale, a selezzione deve cuntinuà da u seguitu:

  • Per i computer cu BIOS regolari o per installà Windows 10 in un computer cù UEFI nantu à un discu MBR, seleziona "MBR per i computer cù BIOS o UEFI-CSM".
  • Per i computer cun UEFI-GPT per i computer cu UEFI.

Dopu à quessa, cliccate sul "Start" è aspettate finu chì i schedari sò copiati in l'unità flash USB.

Dettagli nantu à l'usu di Rufus, dove scaricà è l'infurmazioni video - Usendu Rufus 2.

Windows 7 USB / DVD Download Tool

U prugrama ufficiali di freeware Microsoft, creatu originalmente per scrive un'impresa di Windows 7 per un discu o USB, ùn hà micca perso u so rilevanza cù u liberamentu di e nuove versioni di l'OS - pudete ancu aduprà ancu se avete bisognu di un kit di distribuzione per l'installazione.

U prucessu di creazione di un unità di avvallamentu Flash Windows 10 in stu prughjettu hè cusì di 4 passi:

  1. Selezziunate l'image ISO cù Windows 10 nantu à u vostru computer è cliccate "Avanti".
  2. Selezziunu: Dispositiu USB - per un drive USB bootable o DVD - per creà un discu.
  3. Selezziunu una unità USB da a lista. Fate un clic nantu à u pulsante "Inizio copia" (un avvertenza apparirà chì tutti i dati da l'unità flash saranu cancellati).
  4. Aspetta finu chì u prucessu di copie i file sia finitu

Questu cumpleta a creazione di u discu Flash, pudete cuminciare à aduprà.

Scaricare Windows 7 USB / DVD Download Tool pò oghji avà da a pagina //wudt.codeplex.com/ (Microsoft specifica lu cum'è u ufficiale per scaricà u prugramma).

Unità flash USB di avvio di Windows 10 cù UltraISO

U prugramma UltraISO, chì serve per creà, modificà è brusgià immagini ISO, hè assai popu in l'utrani è, tra l'altro, pò esse adupratu per fà una unità USB flash aviabile.

U prucessu di creazione consiste in i passi chì seguite:

  1. Apertu l'image ISO di Windows 10 in UltraISO
  2. In u menu "Startup", selezziunate "Graffi a immagine di u discu duru", allora usa u mago per scrive u discu in un drive USB.

U prucessu hè descrittu in più dettu in a mo guida, Creazione di una unità USB flash aviabile in UltraISO (i passi sò indicati in l'esempiu di Windows 8.1, ma per 10 ùn ne differeranu).

WinSetupFromUSB

WinSetupFromUSB hè prubabilmente u mo prugramma preferita per a registrazione di u bootable è u multiboot USB. Pò esse ancu adupratu per Windows 10.

U prucessu (in a versione basica, senza tene conto di e sfumature) consisterà in a selezzione di un disc USB, ponu a "Autoformatela cun FBinst" (se l'imagine ùn hè micca aghjunta à u discu flash existente), specificendu u percorso à l'immagine ISO di Windows 10 (in u campu per Windows Vista, 7, 8, 10) è cliccendu nantu à u pulsante "Vai".

Per l'infurmazioni dettagliate: Istruzioni è video nantu à l'usu di WinSetupFromUSB.

Ulteriori informazioni

Qualchì infurmazione in più chì pò esse utile in u cuntestu di a creazione di un drive di Windows 10 bootable:

  • Recentemente, aghju ricevutu parechji commenti chì quandu utilizanu un dischettu USB esterno (HDD) per creà una unità di avviatura, acquista u sistema di file FAT32 è i so cambiamenti di u volume: in sta situazione, dopu a necessità di i file di installazione nantu à u discu, cliccate Win + R keys, enter diskmgmt.msc è in a gestione di u discu, cancellate tutte le partizioni da sta unità, poi formattela cun u sistema di file chì avete bisognu.
  • Pudete installà da un lettu Flash non solu cù l'arrestamentu da u BIOS in lu, ma ancu da esiziu u file setup.exe da u drive: l'unica situazione in stu casu è chì u sistema installatu deve curriscia cu u sistema installatu (Windows 7 deve esse installatu in u computer). Sì avete bisognu di cambià 32-bit à 64-bit, allora l'installazione deve esse fatta cum'è descritta in Installazione di Windows 10 da una unità flash USB.

In fattu, per rendere l'installazione di Windows 10 drive flash, tutti i metudi chì travaglia per Windows 8.1, cumprese à traversu a linea di cume, numerosi prugrammi per creà un drive flash aviabile, sò adatti. Allora, se ùn avete micca avutu abbastanza di e opzioni descritte sopra, pudete aduprà sicuru l'altru ancu per a versione di u precedente OS.