Aprite u Gestore di Disposizioni in Windows 10

Device Manager hè un strumentu standard di Windows chì mostra tutti i dispositivi cunnessi à un PC è li permette di esse gestiti. Quì l'utente pò vede micca solu i nomi di i componenti hardware di u so computer, ma scopre dinò u statu di a so cunnessione, a presenza di piloti è altri parametri. Pudete truvà in sta applicazione cù parechje opzioni, è dopu avemu da parlà di elli.

Apertura di Manager di Dispositivi in ​​Windows 10

Ci sò parechje manere per aprire questu strumentu. Sò invitati à sceglie a più adatta per voi, per usà solu in futuro o per lanciare u Manager in maniera flessibile, da a situazione attuale.

Metudu 1: Menu Start

U menu di inizio elaboratu "dozzine" permette à ogni utente à aprite l'utensu necessariu in manera diversa, dipende da a praticità.

Menu di Start Alternativu

In u menu alternativu sò stati fatti i prugrammi di sistema più impurtanti chì l'utente possa accede. In u nostru casu, hè basta à cliccà nantu à "Start" cliccate à diretta è selezziunate l'elemento "Manager di dispositivi".

Menu Start Classicu

Quelli chì sò abituati à u menu di solitu "Start", ci vole à chjamà cù u bottinu sinu di u mouse è cumincià à digità "Manager di dispositivi" senza quotazione. Una volta truvata una partita, cliccate nantu à sta. Questa opzione ùn hè micca bè pratica - eppuru solu "Start" permette di aprà u cumpunente necessariu più velocemente è senza usà a tastiera.

Metudu 2: Fighjate una finestra

Un altru metru sèmplice hè di chjamà l'applicazione in a finestra. Run. Tuttavia, pò esse micca adatta per ogni utilizatore, postu chì u nome originale di u Gestore di Dispositivi (u dirittu sottu u dirittu ch'ellu si trova in Windows) forse ùn si ricorda.

Allora, cliccate nantu à a combinazione di tastiera Win + R. In u campu scrittudevmgmt.mscè cliccate Enter.

Hè sottu à stu nome - devmgmt.msc - Dispatcher hè conservatu in a cartella di sistema di Windows. Avendu ricordatu lu, pudete aduprà u metodo chì seguitu.

Metudu 3: Cartella di sistema di OS

In a partizione di u discu duru quandu u sistema operativu hè installatu, ci sò parechje cartelle chì furnite un'operazione di Windows. Questu hè di solitu una sezione. Da:induve pudete truvà i file chì sò resi responsabili di l'inserimentu di diversi strumenti standard cum'è a riga di comando, strumenti di diagnostica è a manutenzione di u sistema operativu. Da quì, l'utente può facilmente chjamà a Gestione di Dispositivi.

Apri Explorer e seguite a strada.C: Sistema di Windows 32. Tra i schedari, trova "Devmgmt.msc" è ghjunghje cù u mouse. Se ùn avete micca attivatu a visualizzazione di e estensioni di file in u sistema, l'utellu sarà chjamatu semplicemente "Devmgmt".

Metudu 4: "Pannello di cuntrollu" / "Impostazioni"

In Win10 "Pannello di cuntrollu" Ùn hè più impurtante è u strumentu principali per accede à tutti i generi di impostazioni è utilità. A portu di l'urdinatori portatu "Opzioni"tuttavia, fin'à l'ultimu Manuale di Disposizioni hè dispunibule per apertura quì è quì.

"Pannello di cuntrollu"

  1. Aprite "Pannello di cuntrollu" - U modu più faciule per fà da passà "Start".
  2. Mutà u modu di vista à "Icone grandi / chicche" è truvate "Manager di dispositivi".

"Opzioni"

  1. Run "Opzioni"eg attraverso l'alternu "Start".
  2. In a scatula di ricerca, cumincià à digità "Manager di dispositivi" senza quotazioni è cliccate nantu à u risultatu accatastu.

Avemu riesaminatu 4 opzioni popolari per cum'è di accede à u Manager di Dispositivi. Va rimarcatu chì u listinu cumpletu ùn finisci micca. Pudete aprà cun l'operazioni seguenti:

  • Tramite "Pruprietà" draghera "Questu computer";
  • Esecuzione di l'utilità "Gestione Computer"scrivendu u so nome in "Start";
  • Tramite "Linea di cumannu" nant'à "PowerShell" - basta scrive un cumandamentudevmgmt.msce premete Enter.

I metodi rimanenti sò menu pertinenti è saranu utili solu in casi isolati.