Cumu configurà Yandex.Mail in un client email cun u protocol IMAP

Parechje funzioni in Windows 10 ponu esse disattivate per fà una migliore prestazione. Dispuniscenu ancu un serviziu di ricerca integratu. In questo manuale, ripetemu a procedura per disattivà tutti i prucessi relativi è l'elementi di ricerca visuale in stu SO.

Disattivà a ricerca in Windows 10

A differenza di e versioni precedenti di Windows 10 furnisce parechje opzioni per trovà l'infurmazioni nantu à un PC. Praticamente ogni sistema cunnessu pò esse disattivatu per mezu di l'impostazioni.

Vede ancu: Metodi di ricerca in Windows 10

Optionu 1: U serviziu di ricerca

L'opzione più faciule per disattivà a ricerca, applicabile non solu à Windows 10, ma dinò a versioni precedenti di u SO, hè di disattivà u serviziu di sistema. "Ricerca di Windows". Questu pò esse fattu in una sezione speciale senza diritti di accesso supplementari. Cusì, u prucessu si sparghje da a lista di travagliu in esecuzione. "SearchIndexer.exe", spessu caricatu u processore ancu quandu u computer hè inattivu.

  1. Fate un clic destro su u logo di Windows in a barra di applicazioni e seleziona "Gestione Computer".
  2. In u pannello di sinistra, truvate a sezione "Servizi è Applicazioni". Ampliate u cliccate nantu à u parametru. "Servizi".
  3. Qui ci vole à truvà "Ricerca di Windows". Questu serviziu hè attivatu per difettu è imposta per autorunu quandu u PC hè riaviatu.
  4. Fate un clic destro in questa linea è sceglite "Pruprietà". Pudete ancu aduprà duvule a stampa.
  5. Tab "Generale" cù u listinu in menù Tipu Startup setatu u valore "Disabled".
  6. Cliccate u pulsante "Stop" è assicuratevi chì in linea "Condition" ci era una firma curretta. Dopu à ciò pudete cliccà u pulsante "OK" per chjappà a finestra è cumplete a procedura.

Un riavviu ùn hè micca necessariu per applicà e cambiamenti in PC. A causa di a disattivazione di stu serviziu, a ricerca sarà impossibile in alcuni prugrammi è applicazioni. In più, esiste un prublema di difficoltà in quantu à a velocità di una ricerca globale nantu à u computer, a causa di a disattivazione di l'indice.

Opzione 2: Pruduzione visiva

Per impostazione predefinita, dopu l'installazione di Windows 10, un logò o un campu di ricerca hè messu in vechja in a barra di task, chì, quandu usata, mostra una partita non solu in u PC, ma ancu in Internet. Questu elementu pò esse disattivatu, per esempiu, per salvà spaziu per prugrami appesi o in esecuzione.

  1. In qualunque spaziu vacante nantu à a barra di task, cliccate puru u dirittu è selezziunate "Cerca".
  2. Da a lista chì compare, selezziunate una di e opzioni. Per custruisce tuttu un elementu, selezziunate a casella accanto à "Nascitu".

Dopu à queste azioni, l'icona o u campu di ricerca sparisce, è cusì l'istruzione pò esse cumpletata.

Opzione 3: Prucessu "SearchUI.exe"

In più di u serviziu di ricerca di sistema, ci hè ancu un prucessu "SearchUI.exe", dirette in linea cù l'assistente di voce integratu Windows 10 è u campu discusu in precedenza in a barra di task. Ùn pò esse disattivatu da metodi convenzionali à traversu Task Manager o "Servizi". Tuttavia, pudete ricorrerà à aduprà u prugramma Unlocker, chì vi permette di fà cambiamenti à i file di sistema.

Scaricate Unlocker

  1. Prima di tutti, scaricate è installate u prugramma in u vostru PC. Dopu à chì, in u menù contestuale, quandu tu fate un clic destro nantu à qualunque file, a linea sarà visualizzata "Unlocker".
  2. A tastiera, preme a combinazione di tasti "CTRL + SHIFT + ESC" per l'apertura Task Manager. Dopu à quì, andate in tab "Dettagli"truvate "SearchUI.exe" è cliccate nantu à u prucessu PCM.

    In u menu chì si vede, cliccate nantu à "Apertu location location".

  3. Dopu apru u cartulare cù u schedariu desideratu, cliccate à dirittu nantu à l'elemento "Unlocker".
  4. Attraversu a lista di sferenze da u pannellu sottu andate da a finestra Rinominà.

    In a finestra appropriata, inserite u novu nome di file è cliccate "OK". Per fermà u prucessu hè basta à aghjunghje un caratteru in più.

    Una volta modificata ripertuzmente, apparirà una finestra di notificazioni. "L'oggettu hè statu rinnominatu cù successu".

Oghje hè desiderabile di riavvià u PC. In u futuru, u prucessu in questione ùn apparirà micca.

Opzione 4: Politica di gruppo

A causa di l'integrazione di u mutore di ricerca Bing è di l'assistente di voce Cortana in Windows 10, a ricerca nantu à u computer ùn funziona micca efficientemente abbastanza. Per migliorà a prestazione, pudete fà cambiamenti per e regule di gruppu limitendu u sistema di ricerca à risultati locali.

  1. A tastiera, preme a combinazione di tasti "WIN + R" è in u casu di testu, digià u seguente:gpedit.msc
  2. Da a sezione "Configurazione di u computer" vai à cartula "I mudelli amministrativi". Eccu da espansione "Componenti di Windows" è aprite u cartulare "Truvate".
  3. Cliccate nantu à la scheda "Standard"chì hè situatu in u fondu di a finestra in u latu dirittu "Editor di strategie di gruppu locale". Truvà a linea "Disallow search internet" e dopu cliccate nantu à u cù u bottinu sinu di u mouse.
  4. In a finestra cù opzioni dispunibili, selezziunate u valore "Enabled" e salvà e cambiamenti cù u bottinu "OK".

    Hè u preferibile fà cun duie voci successive in a lista generale di e regule di gruppu.

    Dopu à quessa, assicuratevi di riavvià u PC.

Tutte e opzioni considerate permettenu di disattivà facilmente u sistema di ricerca in Windows 10 cun varie conseguenze. In listessu tempu, ogni azzione svolta hè cumpletamente reversibile è soprattuttu per stu casu noi preparamu a struzzioni curretta.

Vede ancu: Soluzione di prublemi cù a ricerca in Windows 10