Modellendu una vittura in 3ds max


Razer Cortex Gamecaster hè un pruduttu di un fabbricante populare di apparecchiature di ghjocu in computer. U prugramma hè shareware è permette di piglià screenshot, catturà a schermata è scorrà u video in Twitch, Azubu è YouTube. A cuncezzione di u prugramma hè abbastanza simpatica è hà una serie di funzioni necessarie. Aumenta u potenziale di sta soluzione hè una versione pagata, chì, per quessa, sarà interessante per i blogger impegnati in a registrazione di video professionalmente. Per sapè di più nantu à e funzionalità di stu software è i so vantaggi dopu in stu articulu.

Finestra principale

In u menu principale, chì u design hè fattu in i culori tipichi di a cumpagnia Razer, ci sò piastrelle. Implicà i ghjochi rilevati nantu à u PC trà un controllo automaticu. Se per un qualchì anu u prugramma ùn identifichi micca tutti i ghjochi dispunibili in u vostru computer, allora pudete aghjunghje manualmente cliccendu nantu à l'icona più nantu à u pannellu superiore. U menu cuntene e tabs, ciascuna chì avemu dinò sub-tabs.

Lansione di u flussu

Per lanciatu u flussu, usa u tab "Gamecaster". Quì pudete avallà u prucessu di trasmissione, cioè, pudete cambià i parametri audio, sceglite a registrazione sonora da l'altri o da u microfunu. Ci hè supportu per i tasti d'accessu per assicurà chì ogni volta chì ùn entri micca in u prugramma per effettuà operazioni di base. Per inizià a trasmissione in streaming, hè necessariu cliccà nantu à l'icona di Twitch, dopu allora chì una finestra cù autorizazione in u serviziu sarà visualizata.

Dopu avè completatu i passi precedenti, Gamecaster permetterà di trasmette da u vostru contu. Prima di lanciare, u prugramma visualizera u numaru di fotogrammi per secondu in u cantu supranchiu a sinistra, chì hè impurtante. Cliccendu nantu à u logo aprite u menu di cuntrollu, cù chì pudete avè o arrestà u flussu.

Accelerazione

Questu strumentu hè adupratu per optimizà u Sò per eseguire i ghjochi installati. A funzione funziona in trè direzzioni: funziunamentu di u sistema, RAM, deframmentazione. Per tali componenti, scansiona u PC per a presenza di processi inutili o quelli chì ponu esse spentati durante u ghjocu in esecuzione. Di conseguenza, u computer hà una maghjina di RAM più libera, ciò chì contribuisce à una migliore prestazione di u processore.

Opzioni di trasmissione

Bisognu à dì chì l'utenti prova avianu a pussibule di trasmette in 720p cù 30 FPS, ma quandu sceglie 1080p, u prugramma impone un logo di l'azienda. Dopu avè acquistatu a versione pagata, avete accesso à e funzioni avanzate di u prugramma. Questi includenu:

  • Trasmette è registra video in 1080p c 60 FPS;
  • Sviluppà a filigrana;
  • Aghjunghje una schermata speciale BRB (Be Right Back).

Cunniscendu una webcam

A cundizione di video in streaming utilizza spessu a cattura di l'immagini in webcam. Questa caratteristica hè supportata da Gamecaster, è dinò ci hè un supportu per e fotocamere Intel RealSense. In ogni casu, pudete pone a cattura da a fotocamera in a zona di u schermu induve hè più adatta.

Virtues

  • Interfaccia comoda;
  • Versione russa;
  • Abbastanza simpatica messa in risolu.

Inconvenienti

  • Un pocu gruppu di funzioni paragunatu cun u analogu.

In generale, u prugramma ùn sarà micca difficiule da aduprà da i principianti, è i prufessiunali ponu offrì più funzionalità in a versione Pro. E impostazioni necessarie vi permetteranu di effettuà trasmissioni in diretta su Twitch cù una frequenza di 60 fotogrammi / secondu è trasmettite qualitativamente video da u schermu in a risoluzione FullHD.

Se avete prublemi cù l'uccelli di tastu, i sviluppatori raccomandanu di fà via l'applicazione cum'è amministratore. È sì u cursore ùn hè micca visualizatu, bisogna cliccà nantu à u logo cù l'imagine di u prugramma in u angulu in alto à sinu.

Scaricare Razer Cortex: Gamecaster Trial Version

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Razer Cortex (Game Booster) Cumu s'ellu si registra in Razer Game Booster? Cumu aduprà Razer Game Booster? Programmi in Streams in Twitch

Share l'articolo in reti sociali:
Razer Cortex: Gamecaster hè un prugramma pensatu per trasmette in diretta su Twitch è Youtube cun parametri persunalizabili chì sò attivamente usati da i gamer è i video blogger.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Razer
Costu: $ 40
Dimensioni: 158 MB
Lingua: russo
Versione: 8.3.20.524