Pensu chì l'utenti, in particulare quelli chì ùn sò micca u primu ghjornu à u computer, anu attente à i rumi suspetti da u computer (laptop). U rumu di u discu duru hè di solitu diversu da l'altri rumori (cume u crepusculu) è si pò avè quandu hè pesanti caricatu - per esempiu, vi copiate un grande file o scaricate l'infurmazioni da un torrent. Stu rumore hè moltu per parechje persone, è in questu articulu mi vogliu dire cumu per riduce u livellu di tale codu.
À propiu sì, à u principiu mi vogliu dì; Non tutti i mudelli di dischi rigidi facenu rumore.
Se u vostru dispositivo ùn hà micca statu rumuri ancu, ma ora hè u principiu - I vi propongo di vene. Inoltre, quandu ci sò i rumi chì ùn sò mai accaduti nanzu - prima di tuttu, ùn vi scurdate di copiare tutte e infurmazioni impurtanti à altri media, questu pò esse un dolente segnu.
Se avete sempre avutu un tale rumore in forma di bacchiu, significa chì questu hè u travagliu usuale di u vostru discu duru, perchè hè sempre un dispositivu meccanicu è i disci magnetichi gireghju in totu. Ci hè dui metudi di affrontà cun tale rumore: riparazione o riparazione di u discu duru in u casu di l'apparecchimentu in modo chì ùn ci sia micca vibrazioni è risonanza; a seconda metà hè di riduce a velocità di posizionamentu di e teste di lettura (sò ghjustu pop up).
1. Cumu possu riparà u discu dur in l'unità di sistema?
À propositu, se avete un laptop, pudete andà drittu à a seconda parte di l'articolo. U fattu hè chì in un laptop, di solitu, nunda pò esse inventata, perchè I dispositivi dentro a cassa sò assai compatti è ùn puderete più mette e guarnizioni.
Se avete una unità di sistema normale, ci sò trè opzioni principali chì sò aduprate in tali casi.
1) Fissà fermamente u discu duru in u casu di l'unità di sistema. A volte, u discu duru ùn hè ancu prufessu annantu à u montu, hè solu situatu nantu à a "slitta", per questo, quandu u rumu hè emissu. Verificate s'ellu hè ben riparatu, stende i bulloni, spessu, s'ellu hè attaccatu, allora micca tutti i bulloni.
2) Pudete aduprà tamponi soft speciali chì smorzani a vibrazione è in questu sopprimanu u rumu. À propiu sì, tali guarnizioni ponu esse fatti da voi da un pezzu di gomma. A sola cosa, ùn li facenu troppu grandi - ùn anu micca interferisce cù a ventilazione intornu à u cascu di u hard disk. È abbastanza chì sti pads sò in i punti di cuntattu trà u discu duru è u casu di l'unità di sistema.
3) Pudete appesi u discu rigiu in u casu, per esempiu, in un cavu di rete (coppia trama). Di solitu, 4 picculi pezzi di filo sò usati è fissati cun l'aiutu di i so in modu chì u discu duru hè situatu cum'è sì fù montatu nantu à un slitta. L'unica cosa cù sta muntà hè di esse assai attenti: spostà a unità di sistema attentu è senza movimenti bruschi - altramentu si rischia di suppurtà u discu duru è chì i percussii per questu finiscini malamente (soprattuttu quandu u dispositivo hè attivatu).
2. Riducendu u coddu è u rumu a causa di a velocità di u postu di u blocu cù e testate (Gestione Acustica Automatica)
Ci hè una opzione in u discu duru chì, per difettu, ùn si vede nunda - pudete cambià u solu cù l'aiutu di utilità speciali. Questu hè Gestione Acustica Automatica (o AAM per breve).
Se ùn vene micca in i dettagli tecnichi cumplessi - allora u puntu hè di riduce a velocità di u muvimentu di e testate, ridendu di conseguenza a crepa è u rumu. Ma diminuisce ancu a velocità di u discu duru. Ma, in questu casu - ti estendi a vita di u discu duru per un ordine di grandezza! Allora, si sceglie - sia u rumu sia l'alta velocità, o a riduzione di u rumu è un travagliu di più di u vostru discu.
A propositu, vogliu dì chì, ridendu u rumu di u mo laptop Acer - ùn pudu micca stima a velocità di u travagliu - faci u listessu modu cum'è prima!
È cusì. Per regulà è configurà AAM, ci sò utilità speciali (aghju dettu di unu di quelli in questu articulu). Questu hè una utilità simpatica è conveniente - quietHDD (scaricanà u link).
Avete bisognu di scuppisce u amministratore. Allora andate in a sezione Parametri di AAM è muvite i cursori da 256 à 128. Dopu, cliccate Applica per chì e impostazioni anu effettu. In realtà, dopu à ciò, avete dittatu immediatamente un rigalu in un coddu.
À propositu, per chì ogni volta chì accende u computer, ùn scarica micca sta utilità - rendi cullà in autolad. Per Windows 2000, XP, 7, Vista - pudete semplicemente copiare a scorciatura di utilità in u menu "Start" per a cartella "Startup".
Per l'utenti di Windows 8, hè un pocu più cumplicatu; avete bisognu di creà una attività in u "Task Scheduler" affinchè ogni volta chì accende è iniziendu u OS, u sistema inizià automaticamente questu utilità. Cumu fà ciò, vedi l'articolo cuntinu per autolading in Windows 8.
Ci hè tuttu per questu. Tuttu u travagliu di successu di u discu duru, è, ancu di più, tranquillu. 😛