Nantu à a maggior parte di i casi, una calata di prestazioni di u computer hè associata à un abusu di putenza anormalmente altu da unu di i processi. In certi casi, u prublema hè creata da u prucessu rthdcpl.exe, è oghje avemu voglia di vene à i metodi per risolve u fallimentu.
Risoluzione di i problemi rthdcpl.exe
U file eseguibile rthdcpl.exe hè responsabile di u lance è di l'attività di l'utilità Realtek HD Audio, chì hè u pannellu di cuntrollu di u driver di a scheda audio. U prucessu inizia cù u sistema è hè sempre attivu. I prublemi cù l'incensu di u consumu di risorse da u prucessu rthdcpl.exe sò associati à l'installazione di un driver sbagliata o infezioni di virus.
Metudu 1: Manipulazioni cù i Driver di Audio Realtek HD
U prublemu più cumunu di elevata carica di CPU da u prucedu rthdcpl.exe crea una versione obsoleta di driver di Realtek HD Audio. Dunque, pò esse eliminatu aghjurnendu o scurdendu u cumpunente specificatu, chì deve esse fattu cumpratu:
- Aprite "Start" è selezziunate "Pannello di cuntrollu".
- Per praticità, cambia u modu di visualizzazione a "Icone grandi".
Avendu fattu stu, truvate u articulu "Manager di dispositivi" è andate à sti. - In "Manager di dispositivi" cliccate nantu à a tabulazione "Dispositivi audio, video è di ghjocu". In a lista chì si apre, trova a posizione "Audio Realtek High Definition"selezziuneli è selezziunate "Pruprietà".
- In i pruprietà, cliccate nantu à la scheda "Driver" è cliccate "Refresh".
Dopu, selezziunate "A ricerca automatica di i driver aggiornati" è aspettate finu chì u sistema scopra è installà l'ultima versione di software. - Se avete dighjà i più recenti driver installati, ghjustu à pruvà à rullà torna à a versione precedente. Per questu tab "Driver" preme u pulsante Rollback.
Cunfirmà u rollback di u pilasiu cliccando nantu à "Sì". - Dopu avà aghjurnatu o rolling back i driver, ripartite u computer.
I passi sopra descritti sò assai propiziosi à risolve i prublemi cù rthdcpl.exe, ma solu sì questu file ùn sia micca sferitu da infezioni da virus.
Metudu 2: Eliminà a minaccia di virus
Chì u pannellu di cuntrollu Realtek HD Audio hè tecnicamente un prugramma di l'utente, a probabilità di un'infezione maligna o a sostituzione di un file eseguibile hè assai alta. A determinazione di a posizione di u schedariu EXE in stu casu ùn hà sensu, postu chì a postu di i componenti di u prugramma installatu hè stabilitu da l'utitore. L'unicu segnu di l'infezione hè l'inefficacia di e manipulazioni cù u driver Realtek, descrittu in Metoda 1. Ci sò parechje metodi per pulisce u sistema da virus, è trovu l'algolitiu adupratu per un casu datatu ùn hè micca faciule, cunsulta dunque i cunsiglii cumuni.
Per saperne di più: Combattendu una minaccia di virus
Conclusione
Da sì un riassuntu, rimarcu chì i casi di infezioni rthdcpl.exe sò cusì diffusi di i prublemi cù i piloti installati in modo sbagliatu.