Utilizà e tabelle intelligenti in Microsoft Excel

Quasi ogni utilizatore Excel hà avutu una situazione in cui, quandu aggiungendu una nova fila o colonna à una matrice di tabella, hè necessariu ricalculà e formule è formattà stu elementu per un stile generale. Questi prublemi ùn esessiru micca se, invece di l'opzione di solitu, aduprà a tavula intelligente chjamata. Questu automaticamente "tirava" à tutti l'elementi chì l'utente ha in i so confini. Dopu à quì, Excel cumincia a perceptallu cum'è parte di a gamma di tavule. Ùn hè micca una lista cumpleta di ciò chì hè utile in a tavula "intelligente". Scopemu cumu creandula, è ciò chì offre opportunità.

Applicà una tavula intelligente

Una tavula intelligente hè un tippu specializatu di formattazione, dopu u tempu ch'ellu si applica à un intervallu specificu di dati, una matrice di celle acquitta certi proprietà. Prima di tutto, dopu à ciò, u prugramma cumincia a cunsiderà micca cum'è una gamma di cellule, ma cum'è un elementu integrale. Questa caratteristica hè apparuta in u prugramma, cumincendu cù Excel 2007. Se fate una voce in una di e celle di una riga o colonna chì sò direttamente vicinu à i bordi, allora questa riga o colonna hè automaticamente inclusa in questu spaziu di tavule.

L'utilizazione di sta tecnulugia permette di non ricalculà e formule dopu aghjustà e righe, se i dati da essa trascinati in un'altra gamma da una certa funzione, per esempiu Vpr. Inoltre, trà i vantaghji deve evidenziare i tappi di fissaggio in cima di u fogliu, è dinò a presenza di pulsanti di filtru in e intestazioni.

Ma, purtroppu, sta tecnulugia hà certi limitazioni. Per esempiu, a cumbinazione di e cellule hè indesiderabile. Hè soprattuttu veru di u cap capu. Per lei, l'unione di l'elementi hè generalmente inaccettabile. In più, ancu se ùn vulete micca un valore situatu à i bordi di l'array di tavula da esse inclusu in ellu (per esempiu, una nota), Excel sarà sempre cunsideratu cum'è parte integrale di questu. Dunque, tutte e iscrizioni inutili vene messe à u minimu una portata vuota da a matrice di tabella. Inoltre, e furmule di matrice ùn funzionanu micca in sì è u libru ùn pò esse usatu per cumpartite. Tutti i nomi di colonne sò unici, chì ùn anu micca ripetuti.

A creazione di una tavola intelligente

Ma prima di passà à descrivente e capacità di una tavola intelligente, scopre cumu creana.

  1. Selezziu u righe di cellule o qualunque elementu di a matrice per chì vulemu applicà a formattazione di a tavula. U fattu hè chì ancu s'ellu cummuniscemu un elementu di a matrice, u prugramma catturà tutti l'elementi adiacenti durante a procedura di formattazione. Per quessa, ùn ci hè micca molta differenza in a sceglie a piena gamma di destinazione o solu una parte di questu.

    Dopu à chì passà à a tab "Casa", sì in attualità in un altru tabulazione di Excel. Dopu, cliccate nantu à u bottinu "Formatu cum'è tabella"chì hè messu nantu à u nastro in u blocu di strumentu "Stili". Dopu à quessa, una lista si aprite cù una scelta di stili diversi per l'array di tabella. Ma u stile sceltu ùn influenzerà micca a funzionalità in quantu, dunque cliccemu nantu à a varianta chì vi piace più.

    Ci hè ancu un'altra opzione di formattazione. Altrimenti, selezziunate tuttu o una parte di u intervallu chì vulemu convertì in un array di tabelle. A seguitu, vai à la tabulazione "Inserisci" è nantu à u striscia in u blocu di l'utili "Tavole" cliccate nantu à a grande icona "Tavula". Solu in stu casu, a scelta di stile ùn hè micca prevista, è sarà installatu per difettu.

    Ma l'opzione più veloce hè di aduprà a tastiera cumuna premendu dopu avè selezionatu una cella o un array. Ctrl + T.

  2. Per una qualsiasi di e opzioni di sopra, una piccola finestra si apre. Ci hè l'indirizzu di u spaziu da convertisce. In a vasta maggioranza di i casi, u prugramma determina u intervallo correttamente, indipende se l'anu sceltu tuttu o solu una cella. Ma ancu, solu se ne, avete bisognu di verificà l'indirizzu di a matrice in u campu è, s'ellu ùn hè micca u corrispondenza di e coordinate avete bisognu, allora cambia.

    In più, fate casu chì ci hè una marcata accanto à u parametru "Tavula cù intestazioni", cum'è in a maiò parte di e casute, e headers di u setu di dati originale sò dispunibuli. Dopu avete assicuratu chì tutti i parametri sò introdotti correttamente, cliccate nantu à u bottinu "OK".

  3. Dopu à questu accadimentu, l'ampie di dati serà trasformata in una tavola intelligente. Questu serà espressu in l'acquistu di alcune proprietà ulteriore da sta matrice, è in cambià a so visualizzazione visuale, secondu u stilu precedentemente sceltu. Parleremu di e caratteristiche principali chì queste proprietà furnizanu.

Lezione: Cumu fà un fogliu in Excel

Nome

Quandu a tavula "intelligente" hè formata, un nome ne hè automaticamente assignatu. U difettu hè u nome di tipu. "Table1", "Table2" etc.

  1. Per vede ciò chì hè u nomu di a nostra array di tabelle, selezziunu qualsiasi di i so elementi è andate a tab "Costruttore" blocchi tabs "U travagliu cù e tabelle". In a nastro in un gruppu di strumentu "Pruprietà" u campu sarà situatu "Nome di a tavola". U so nome hè intinatu. In u nostru casu hè "Table3".
  2. Se desiderate, u nome pò esse cambiatu semplicemente interrompendu u nome in u campu di sopra.

Ora, quandu lavorendu cù e formule, per indicà una funzione specifica chì avete bisognu di trattà l'intera gamma di tabelle, invece di e coordinate usuali, basta inserite u so nome cum'è indirizzu. In più, hè micca solu conveniente, ma dinò praticu. Se aduprate l'indirenziu standard in forma di coordinate, dopu aghjunghjendu una linea à u fondu di a matrice di tavuli, ancu dopu ch'ella hè inclusa in a so composizione, a funzione ùn cogrisce micca sta linea per l'elaborazione è duverà interrompere dinò l'argumenta. Se specificu, cum'è un argumentu di funzione, un indirizzu in forma di un nomu di intervallo di tavola, allora tutte e righe aghjunte à esse in futuro saranu automaticamente elaborate da a funzione.

Stretch Range

Ora ponemu in focu nantu à cume nuove righe è colonne sò aghjunte à u spaziu di tavulu.

  1. Selezzi ogni pila in a prima linia sottu à a array di tabella. Facemu una entrata aleataria.
  2. Dopu cliccate nantu à a chiavi Enter in a tastiera. Comu pudete vede, dopu à quest'azione, a linea intera chì cuntene u record novu aghjuntu hè stata automaticamente inclusa in l'array di tabelle.

Inoltre, a stessa formattazione hè stata automaticamente applicata ad ellu cum'è in u restu di a gamma di tavule, è tutte e formule situate in e colonne corrispondenti sò state trascinate.

Un aghjunghje simile si verrà accadutu s'è facemu una entrata in una colonna chì si trova in i cunfini di a matrice di tabelle. Sarà ancu annantu à a so composizione. Inoltre, vi sarà automaticamente assignatu un nome. Per difettu, u nomu sarà "Column1", a prossima colonna aghjuntu hè "Column2" etc. Ma per piacè, si pò sempre rinominà in modu standard.

Un'altra caratteristica utile di una tavola intelligente hè chì micca quantu quanti registri cuntene, ancu sì andate in basso, i nomi di e colonne saranu sempre davanti à i vostri ochji. In cuntrastu à a riparazioni usuali di i tappi, in questu casu i nomi di e colonne quandu si spegne sò piazzate dirittu in u locu induve u pannellu di coordinate orizzontale si trova.

Lezione: Cume aghjunghje una nova fila in Excel

Formula autofilling

Più in u primu, avemu vistu quandu aghjunghjendu una nova linea, in a so cella di quella colonna di a matrice di tabelle, in cui esiste dighjà formule, sta formula hè automaticamente copiata. Ma a modalità di travagliu cù i dati chì studiamemu hè capace di fà più. È basta riempe una cella di una colonna vuota cù una formula in modo da esse copiata automaticamente à tutti l'altri elementi di sta colonna.

  1. Selezzi a prima cella in a colonna vuota. Immettemu quì una formula. U fattu in u modu usuale: ponemu u segnu in a cella "="Fate dunque cliccate nantu à e cellule, l'operazione di aritmetica trà a quale partemu. Trà l'indirizzi di e cellule da a tastiera, ponemu giù u segnu di l'azione matematica ("+", "-", "*", "/" etc.) Comu pudete vede, ancu l'indirizzu di e cellule hè visualizatu diversamente ch'è in casu di solitu. Invece di e coordinate visualizzate nantu à i pannelli orizzontali è verticali in forma di numeri è lettere latine, in questu casu i nomi di e colonne in a lingua in cui sò entrati sò visualizati cum'è indirizzi. Icona "@" significa chì a cella hè in a stessa linea cum'è a formula. Cusì, invece di a formula in u casu solitu

    = C2 * D2

    avemu l'espressione di a tavula intelligente:

    = [@ Quantità] * [@ Prezzo]

  2. Ora, per visualizà u risultatu nantu à u fogliu, cliccate nantu à a chiave Enter. Ma, cum'è si vede, u valore di u calculu hè affissatu micca solu in a prima cella, ma ancu in tutti l'altri elementi di a colonna. Hè cusì, a formula era automaticamente copiata in altre cellule, è per questo ùn anu ancu da usà un marcatore di riempimentu o altri strumenti di copia standard.

Stu mudellu cuncerna micca solu e formule ordinarie, ma ancu funzioni.

Inoltre, si deve annunziari chì, sì quandu l'utente entra in a cellula destinazione cum'è una formula l'indirizzi di l'elementi da altre colonne, saranu visualizati in a modalità normale, cum'è per ogni altra gamma.

Totali di righe

Un'altra caratteristica bella chì a modalità descritta di u travagliu in Excel dà hè a derivazione di tutali per colonne in una linea separata. Per fà ciò, ùn avete micca per aghjunghje una linea manualmente è aghjuntite e formule di sommazione in ellu, cume l'utenti di e tabelle intelligenti dispunenu gia i algoritmi necessari in u so arsenale.

  1. Per attivà u sumazione, selezziunate ogni elementu di tavula. Dopu à chì passà à a tab "Costruttore" gruppi di tabulazione "U travagliu cù e tabelle". In u blocu di l'utili "Opzioni di stile di a tavula" spuntà u valore "Riga di i totali".

    Pudete ancu aduprà una cumbinazione di tasti d'accessu per attivà a linea di totali, invece di i passi sopra sposti. Ctrl + Shift + T.

  2. Dopu à quessa, una linea addizionale apparirà à u fondu di u array di tabelle, chjamatu cusì - "Totale". Comu pudete vede, a somma di l'ultima colonna hè automaticamente calculata da a funzione incorporata. RISULTATI INTERIM.
  3. Ma pudemu calculà i valori totali per altre colonne pure, è aduprà tippi completamente diversi di tutali. Selezziunate cù u bottinu sinu di u mouse una cellula in a riga. "Totale". Comu pudete vede, l'icona in forma di triangulu apparisce à a destra di questu elementu. Cliccate nantu à sta. Davanti à noi apre una lista di vari opzioni per riassunti:
    • Mediu;
    • Quantità;
    • Massima;
    • Minimu;
    • Quantità;
    • Deviazione deviazione;
    • Spargimento Dispersione.

    Avemu sceltu a scelta di tweaking i risultati chì consideramu necessarii.

  4. Se avemu, per esempio, sceltu "Numru di numeri"Tandu, in a riga di tutali, si visualizza u numaru di cellule in a colonna chì si spaziu cù numeri. Stu valore serà visualizatu da a stessa funzione. RISULTATI INTERIM.
  5. Se ùn avete micca abbastanza di e funzionalità standard fornite da a lista di attrezzi di riassuntiu descritti sopra, cliccate nantu à l'elemento "Altre funzioni ..." à u so fondu.
  6. Questu accede à a finestra Maestri di funzioniinduve l'utente possa sceglie qualsiasi funzione Excel chì pò trovà utile. U risultatu di a so elaborazione sarà inseritu in a cella corrispondente di a riga. "Totale".

Vede ancu:
Statu di assistente di Excel
Funzionalità subtotali in excel

Ordinazione è filtrazione

In a tavula intelligente, per difettu, quandu hè creata, utensili utili sò automaticamente cunnessi chì assicuranu l'ordinazione è u filtrazione di dati.

  1. Comu pudete vede, in l'intestazione, accantu à i nomi di colonne in ogni cella, ci sò dighjà icone in forma di trianguli. A travagliu di elli hè l'accusu per a funzione di filtrazione. Fate un clic nantu à l'icona accantu à u nome di a colonna nantu à u quale avemu da fà a manipolazione. Dopu à quessa, una lista di azzioni possibili si aprite.
  2. Se a colonna cuntene i valori di testu, allora pudete applicà ordinamentu secondu l'alfabetu o in l'ordine inversu. Per fà quessa, selezziunate l'elementu per quessa. "Sortu da A a Z" o "Sortu da Z à A".

    Dopu, li linii saranu disposti in l'ordine selezionatu.

    Se provate à ordinà i valori in una colonna chì cuntene i dati in un formatu di data, vi sarà offerta una scelta di due opzioni di ordinamentu. "Ordina da un vechju à un novu" è "Sortu da un novu à un vechju".

    Per u furmatu numericu, duie opzioni saranu ancu prupostute: "Sortu da u minimu à u massimu" è "Ordina da u massimu à u minimu".

  3. Per applicà un filtru, listessu modu, chjamemu u menu di ordinamentu è di filtrazione cliccendu nant'à l'icona in a colonna, parranu in quantu di i dati chì avete da aduprà l'operazione. Dopu à quessa, in a lista si rimuove i marchi di cuntrollu da i valori chì e righe vulemu nascondà. Dopu fà e azzioni di sopra, ùn vi scurdate di cliccà nantu à u pulsante. "OK" in lu fondu di u menu popup.
  4. Dopu à quì, solu e linee restanu visibili, vicinu à u chì vi lasciò vucate in l'impostazioni di filtrazione. U restu serà amparatu. Cume, i valori in a stringa "Totale" cambierà ancu. I dati di e righe filtrate ùn saranu micca tenuti in considerazione quandu sintenu e riassunti di altri totali.

    Hè particolarmente impurtante dapoi l'applicazione di a funzione di sumazione standard (SUM), micca l'operatore RISULTATI INTERIM, ancu i valori nascosti sò coinvolti in u calculu.

Lezione: Ordinà è filtrazione di dati in Excel

Convertite a tavula in un intervallu normale

Benintesa, raramente, ma à volte ci hè sempre a necessità di cunverte una tavula intelligente in un intervallo di dati. Per esempiu, questu puderebbe avè se si avete bisognu di applicà una formula di matrice o altra tecnulugia chì u modalità di operazione Excel ùn sustene micca.

  1. Selezziunu ogni elementu di a matrice di tabella. A u sposcia si sposta in tab "Costruttore". Cliccate nantu à l'icona "Conversu in intervista"chì hè situatu in u blocu di l'utile "Servizio".
  2. Dopu à questu azione, una finestra di dialogo apparirà chiedendulu se vulemu davvero trasformà u furmatu tabulare in un intervallo di dati normali? Se l'utente hà fiducia in e so azzioni, cliccate nantu à u pulsante "Sì".
  3. Dopu à quessa, una sola array di tabelle sarà trasformata in un intervallu normale per chì i pruprietà generali è e regule di Excel saranu pertinenti.

Comu pudete vede, a tavula intelligente hè assai più funzionale di u normali. Cù u so aiutu, pudete accelerà è simplificà a soluzione di parechje attività di elaborazione dati. I vantaggi di usà includenu l'espansione automatica di l'ampieghje à l'aggiunta di righe è colonne, un filtru auto, autumplimentu di cellule cù formule, una riga di totali è altre funzioni utili.