Cumu aprite i file DjVu

Grazie à a dispunibilità di mezi elettronici mobili, i libri ponu esse littati in ogni locu pratticu. Per fà quessa, u testu è l'illustrazione sò presentati in forma di schedari chì anu i formati adatti. Questu secondu ci hè un gran numaru è ognunu di elli hà i so proprii vantaghji è svantaghji. Quandu trasferisce libri, riviste, manoscritti in forma elettronica, u formatu DjVu hè adupratu. Permette di riduce assai a quantità di u documentu chì cuntene l'infurmazioni necessarie. Dicemu cume aprite i file di stu furmatu.

U cuntenutu

  • Cosa hè DjVu
  • Cosa aprite
    • Programmi
      • DjVuReader
      • EBookDroid
      • eReader Prestigio
    • Servizi online
      • rollMyFile

Cosa hè DjVu

Questu furmatu hè statu inventatu in u 2001 è diventò primu di parechje biblioteche di letteratura scientifica. U so vantaghju principale hè a capacità di priservà tutte e sfumature di un fogliu di testu quandu digerisce i dati, ciò chì hè impurtante in a scansione di libri antichi è manoscritti.

Grazie à a compressione, un file DjVu riprende una quantità relativamente scarsa di memoria.

Riducendu a taglia hè effettuatu cù una tecnulugia speciale, chì consiste in u fattu chì l'immagine hè stratificata. Per salvà a risoluzione di i strati anteriore è posteriore hè riduttu, è poi sò compressi. A media hè elaborata aduprendu un algoritmu chì riduce u numaru di caratteri eliminendu i caratteri duplicati. S'ellu ci hè un stratu induve complexu, allora a compressione pò esse fatta 4 à 10 volte, è quandu usanu un mezu (per l'illustrazioni neri-bianchi), 100 volte.

Cosa aprite

Per aprite un schedariu in u format DjVu è per visualizà u so cuntenutu nantu à u schermu, prugrami speciali - lettori o "lettori" sò usati. Pudete ancu aduprà vari servizii in linea.

Programmi

Ci hè un gran nùmeru di lettori è parechji di elli ponu aprire diversi tipi di formati. Quessi prugrammi travaglianu ancu in vari sistemi operativi - Windows, Android, etc.

DjVuReader

Stu prugramma hè distribuitu gratuitamente è spessu annantu à i computer in Windows. Dopu avè principiatu u schedariu è selezziunate a maghjina. Aduprendu l'uttonu di u pannellu di cuntrollu, pudete aduprà a scala, ricercà e pagine richieste è cambia u modu di vista - culore, maschera o sottu.

L'applicazione hè in russe

EBookDroid

U prugramma hè prughjettu per leggere a literatura in u format DjVu in i telefuni smart chì anu un OS cume Android. Dopu avè scaricatu, installatu è in esecuzione l'applicazione, pudete entrà in u mudellu "Biblioteca", stilizatu cum'è scaffali nantu à chì i libri chì stai visualizendu sò.

A navigazione in e pagine di un libru hè fatta scorrendu cù e dita.

Usendu u menù, pudete configurà diverse opzioni per aduprà stu lettore. Dighjà chì u prugramma ti permette di vede altri formati (Fb2, ERUB, etc.).

eReader Prestigio

U prugramma ti permette di visualizà i file di libri di vari formati, cum'è DjVu. Hà un'interfaccia semplice è pratica.

U turnu di e pagine cambia nantu à l'animazione rispettiva.

IPad utilizza DjVu Book Reader è Fiction Book Reader Lite, è per iPhone utilizza TotalReader.

Servizi online

A volte volete vede u file DjVu senza avè installatu alcun lettore. In stu casu, pudete aduprà i servizii in linea.

rollMyFile

Website: //rollmyfile.com/.

U schedariu impiegatu pò esse inseritu per mezu di un comando (sceglite) o trascinendu (trascina e goccia) finu à u locu marcatu cù una linea punteggiata. Dopu avè scaricatu, u testu apparirà.

Usendu a barra di strumenti, pudete navigà à altre pagine, cambia a scala è aduprà altre opzioni di visione.

I file ponu esse visualizati ancu cù e risorse seguenti:

  • //fviewer.com;
  • //ofoct.com.

U sfruttamentu di u formatu DjVu ti permette di digerite fogli di libri, riviste è documenti storichi chì cuntenenu assai segni, materiali scritti à mani. Grazie à algoritmi speciali, l'infurmazione hè cumpressa, chì ti permette di riceve i file chì richiedenu una memoria relativamente scarsa per l'archiviazione. Per visualizà i dati, si utilizanu prugrammi speciali - lettori chì ponu travaglià in diversi sistemi operativi, è ancu risorse in linea.