Configurazione di D-Link DIR-615 K2 Beeline

Questu manualu riguarda l'impostazione di un altru dispositivo da D-Link - DIR-615 K2. L'inserimentu di u router di stu mudellu ùn hè micca troppu diversu da l'altri cun firmware simile, tuttavia, vi descrivi in ​​tuttu, in dettaglio è in immagini. Configureremu per Beeline cun cunnessione l2tp (funziona quasi ovunque per l'internet di casa Beeline). Vede dinò: video nantu à a configurazione di DIR-300 (ancu appiccicatu per questo router)

Router Wi-Fi DIR-615 K2

A preparazione per a creazione

Allora, prima di tuttu, finu chì ùn avete connessu u router DIR-615 K2, scaricate u novu file di firmware da u situ ufficiale. Tutti i router D-Link DIR-615 K2 I sò ritrovati, appena acquistati da un magazinu, avianu una versione 1.0 de firmware à bordu. Firmware attuale à a volta di sta scrittura - 1.0.14. Per scaricarlo, andate nantu à u situ ufficiale ftp.dlink.ru, andate in u cartulare / pub / Router / DIR-615 / Firmware / RevK / K2 / è scaricate u schedariu di u firmware cù l'estensione .bin in un computer.

U fugliale di u firmware nantu à u situ ufficiale di D-Link

Un'altra azzione chì aghjò per fassi prima di configurà u router hè di verificà i cunfusioni di cunnessione in a rete locale. Per questo:

  • In Windows 8 è Windows 7, andate in Control Panel - Rete è Sharing Center è selezziunate "Cambia impostazioni di l'adattatore" a sinistra, fate un clic destro nantu à l'icona "Connection Area Area" è selezziunate "Properties"
  • In Windows XP, andate in Pannellu di cuntrollu - Connessioni di Rete, fate un clic destro nantu à l'icona "Connessione à l'Area Locale", selezziunate "Proprietà".
  • Dopu, in a lista di i componenti di rete, selezziunate "Protocollo Internet versione 4 TCP / IPv4", è cliccate e proprietà
  • Fighjate e assicuratevi chì e pruprietà specificanu "Obete un indirizzu IP automaticamente", "Ottenite l'indirizzi DNS automaticamente"

Correggere l'impostazioni LAN

Connettu u router

A cunnessione di D-Link DIR-615 K2 ùn presenta micca difficoltà particulari: cunnessa u cavu Beeline à a porta WAN (Internet), una di e porti LAN (per esempiu, LAN1), cunnessu u cavu in linea cù u connettore di a scheda di rete di u computer. Cunnesse a potenza di u router.

Connessione DIR-615 K2

Firmware DIR-615 K2

Tale operazione, cume l'aggiornamentu di u firmware di u router ùn deve spaventà, ùn ci hè nunda di complicatu è ùn hè micca chiaru perchè in alcune imprese di riparazioni d'ordinatore stu serviziu costa un quantità assai certa.

Dunque, dopu avè connessu u router, lanciate un navigatore Internet è in a barra di indirizzu tippu 192.168.0.1, allora premete "Invescia".

Vedite una finestra di login è di login. L'account standard è a password per i router D-Link DIR hè admin. Entrate è andate in a pagina di configurazione di u router (pannello di amministrazione).

In u pannellu di amministratore di u router in u fondu, cliccate nantu à "Impostazioni avanzate", poi nantu à la scheda "Sistema", cliccate nantu à a freccia à diritta è selezziunate "Aggiornamentu di Software".

In u campu per selezziunu un novu file di firmware, selezziunu u file di u firmware scaricatu à l'iniziu è cliccate nantu à "Aghjunghje". Aspettate finu à a fine di u firmware. Durante questu, a cumunicazione cù u router può sparire - questu hè normale. Inoltre in u DIR-615, K2 hà pigliatu un altru bug: dopu l'aggiornu di u router, una volta hà dettu chì u firmware ùn era micca compatibile cun questu, malgradu u fattu chì era u firmware ufficiali per sta revisione particulare di router. In listessu tempu, hè statu piazzatu bè cù brama.

À a fine di u firmware, torna ind'è u pannello di e configurazione di u router (assai probabilmente accadrà automaticamente).

Configurazione di a cunnessione Beeline L2TP

Sù a pagina principale in u pannellu di amministratore di u router, cliccate "Impostazioni avanzate" è in la scheda di rete, selezziunate l'elemento "WAN", vedete un elencu cù una cunnessione in essu - ùn s'interessa micca è si elimine automaticamente. Cliccate "Add".

  • In u campu "Tipu di Connessione", specificate IP L2TP + Dinamica
  • Nant'à i campi "Username", "Password" è "Confirm password" indichi i dati chì Beeline ti hà datu (username è password) per accede à Internet
  • L'indirizzu di u server VPN hè indicatu da tp.internet.beeline.ru

I paràmetri rimanenti ponu esse lasciati invariati. Prima di cliccà "Salvà", scunganu a cunnessione Beeline nantu à u computer, se hè sempre connessu. In futuro, questu cunnessione stabilisce un router è s'ellu si esegue in un computer, micca altri dispositivi di adesione à Internet Wi-Fi riceveranu.

Cunnessione stabilita

Cliccate "Salva". Vedite una cunnessione rotta in a lista di cunnessioni è una lampadina cù u numeru 1 in cima à destra. Cliccate nantu à ellu è selezziunate l'elementu "Salvà" in modo chì e l'impostazioni ùn sò micca ripresentate se u router hè disinseritu. Aghjunghje a pagina di a lista di cunnessione. Se tuttu hè fattu correttamente, allora vedete chì si trova in u statu "Connected" è, avendu pruvatu à aprire una pagina web in una separazione di u navigatore, vi puderete assicurà chì Internet hè in travagliu. Pudete verificà dinò i prestazioni di a rete da un smartphone, un laptop o un tablet per mezu di u Wi-Fi. U solu puntu hè a nostra rete senza fili senza una password ancora.

Nota: nantu à unu di i router DIR-615, K2 ha scuntratu u fattu chì a cunnessione ùn hè stata stabilita è era in u statu di "Errore Scunnisciutu" prima di ruminà u dispositivo. Senza ragione apparente. U router può esse ripartitu per mezu di u programmatu, cù u menu di u Sistema in cima, o semplicemente spegnendu u router per un pocu tempu.

Impostà una password per Wi-Fi, IPTV, Smart TV

Cumu di mette una password in Wi-Fi, aghju scrittu in dettaglio in questu articulu, hè perfettamente adatta per u DIR-615 K2.

Per configurà IPTV per a televisione da Beeline, ùn avete micca bisognu di fà qualchì azzioni particularmente complicate: in a pagina di a configurazione principale di u router, selezziunate "Assistente di configurazione IPTV", dopu chì avete bisognu di specificà a portu LAN à a quale u prefissu di Beeline è salvà l'impostazioni.

E TV intelligenti ponu esse semplicemente cunnessi cun un cavu da una di e porti LAN nantu à u router (non solu quella chì era destinata à IPTV).

Quì, forse, hè tuttu nantu à a configurazione di u D-Link DIR-615 K2. Se qualcosa ùn funziunera micca per voi o avete altri prublemi durante a configurazione di un router - fighjate questu articulu, forse ci hè una soluzione.