2 modi per aumentà spaziu nant'à u discu in VirtualBox

Per a praticità di u travagliu cù una grande varietà di dati in e tabelle, esse devene sempre ordinati secondu à un determinatu criteriu. In più, per scopi specifici, à parechje a matrice di dati integrale ùn hè micca necessaria, ma solu linee singuli. Dunque, per ùn esse confusu in una quantità enorme di informazioni, una soluzione raziunale hè di semplificà i dati è di filtra da altri risultati. Amparemu cumu ordenà è filtrà i dati in Microsoft Excel.

Semplice ordinà i dati

L'ordinazione hè unu di l'utili più pratici per travaglià in Microsoft Excel. Cù sì, pudete ordinà e righe di a tavula in ordine alfabeticu, secondu i dati chì ci sò in e cellule di e colonne.

L'ordinamentu di i dati in Microsoft Excel pò esse effettuatu cù u bottinu "Sort and Filter", chì si trova in a "Home" tab on the ribbon in "Editing" toolbar. Ma prima, avemu bisognu di cliccà nantu à ogni cella chì avemu da sortisce.

Per esempiu, in a tavula sottu, i salarii sò ordinati in ordine alfabeticu. Ci vulemu truvà in ogni cella di a colonna "Nome", è cliccate nantu à u bottu "Sort and Filter". Per ordinà i nomi in forma alfabeticu, da a lista chì compare, selezziunate l'elemento "Ordina da A a Z".

Comu pudete vede, tutti i dati in u tavulu sò situati, secondu a lista alfabetica di nomi.

Per fà u ordinamentu in l'ordine inversu, in u listessu menu, selezziunu u pulsu Sort da Z a A ".

A lista hè rigenerata in ordine inversu.

Va rimarcatu chì tale tippu di ordinamentu hè indicatu solu cù u furmatu di dati di testu. Per esempiu, quandu u furmatu numericu hè specificatu, u tippu "Da minimu à massimu" (è viceversa) hè specificatu, è quandu u formatu di data hè specificatu, "Da vechile a novu" (è viceversa).

Ordinamentu personalizatu

Ma, cum'è si vede, cù i tippi specifichi di ordinamentu per u listessu valore, i dati chì contenenu i nomi di a stessa persona sò disposti in un ordini arbitrariu in a gamma.

È ciò chì si deve fà se vulemu ordenà i nomi in forma alfabeticamente, ma per esempiu, se u nomu hè partitu, rendenu i dati organizzati per a data? Per fà quessa, è dinò aduprà altre funzioni, tuttu in u listessu menu "Ordine è filtru", avemu bisognu di andà à l'elemento "Ordinamentu particulare ...".

Dopu à quessa, apri a finestra di regolazione d'ordine. S'ellu ci hè intitelli in a vostra tavola, allora per piacè avà avutu a fattu chì in sta finestra ci deve esse un segno di spuntà accanto à "I miei dati cuntene intestazioni".

In u campu "Column" specificu u nomu di a colonna, chì serà ordinata. In u nostru casu, questu hè a colonna "Nome". In u campu "Sorting" hè indicatu per chì tippu di cuntenutu sarà ordenatu. Ci sò quattru opzioni:

  • Valori;
  • Colour di cella;
  • Fontu di culore;
  • Icona di cella

Ma, in a maiò parte di i casi, l'elemento “Values” hè usatu. Hè stabilitu per difettu. In u nostru casu, usamu ancu questu articulu.

In a colonna "Ordine" hè necessariu specificà l'ordine in cui saranu situati i dati: "Da A a Z" o viceversa. Selezziunu u valore "Da A à Z".

Dunque, avemu configuratu ordinamentu per una di e colonne. Per persunalizà l'ordinamentu nantu à un'altra colonna, cliccate nantu à u bottinu "Aghjunteddu".

Un'altra serie di campi apparisce, chì deve esse pienu dà per ordinà per un'altra colonna. In u nostru casu, da a "Data" colonna. Chì u furmatu di data hè stabilitu in sti cellule, in u campu "Ordine" noi ponemu i valori ùn "Da A a Z", ma "Da l'antichità à novu", o "Da novu à vecchio".

Di listessa manera, in sta finestra, pudete configurà, se necessariu, è ordinà per altre colonne in ordine di priorità. Quandu tutte e impostazioni sò fatte, cliccate nantu à u pulsante "OK".

Comu pudete vede, avà, in a nostra tavula, tutti i dati sò ordinati, prima di tuttu, per nome di l'impiegatu, è dopu da e date di pagamento.

Ma, questu ùn hè micca tutte e funzioni di l'ordinazione di l'usu. Se vulete, in sta finestra puete configurà l'ordinamentu micca per colonne, ma per righe. Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante "Parametri".

In a finestra aperta di i parametri di ordinamentu, spostate u passatu da a situazione "Righe" à a posizione "Colonne di intervallo". Fate un clic nantu à u "OK".

Ora, per analogia cù l'esempiu precedente, pudete inserì i dati per l'ordinazione. Inserite i dati, è cliccate nantu à u pulsante "OK".

Comu pudete vede, dopu adu, e colonne sò invertite in accordu à i parametri entrati.

Benintesa, per a nostra tavula, presa cume un esempiu, l'usu di l'ordinazione cun cambia a posizione di e colonne ùn hè micca particolarmente utile, ma per qualchi altre tabelle stu tipu di ordinamentu pò esse assai appropriatu.

Filtru

In più, in Microsoft Excel, ci hè una funzione di filtrazione di dati. Permette di lasciare visibile solu i dati chì cunsiderate, è nascondà u restu. Se necessariu, i dati nascosti pò esse sempre restituiti à a modalità visibile.

Per uttene questa funzione, cliccemu nantu à una cella di a tavula (è preferibilmente in l'intestazione), hè torna cliccate nantu à u bottu "Ordite è Filtrà" in a barra di l'istruzione "Editing". Ma, sta volta in u menu chì si vene, selezziunate l'elemento "Filtrà". Pudete ancu invece di queste azzioni semplicemente appiccà a combinazione di tasti Ctrl + Shift + L.

Comu pudete vede, in e cellule cu u nomu di tutte e colonne, un'icona apparve in forma di un quadru, in cui u triangulu rialzatu hè scrittu.

Fate un clic nantu à sta icona in a colonna secondu a quale ci andemu à filtra. In u nostru casu, avemu decisu di filtra per nome. Per esempiu, avemu bisognu di lassà u dati solu impiegatu Nikolaev. Dunque, rimuà a marcata da i nomi di tutti l'altri travagliadori.

Quandu a procedura hè finita, cliccate nantu à u bottinu "OK".

Come si vede, in a tavula ci era solu linee cù u nomu di l'impiegu di Nikolaev.

Venemu complicà u compitu, è lascemu in a tavula solu i dati chì sò relativi à Nikolaev per u III trimestre di u 2016. Per fà quessa, cliccate nantu à l'icona in a cella "Data". In a lista chì si apre, rimuovere a marcata da i mesi di "Maghju", "Giugiu" è "Ottobre", chì ùn sò micca pertinenti à u terzu trimestre, è cliccate nantu à u bottinu "OK".

Comu pudete vede, ci sò solu dati chì avemu bisognu.

Per rimuovere u filtru nantu à una colonna specifica, è per mostra i dati nascosti, cliccate dinò nantu à l'icona situata in a cella cù u nome di sta colonna. In u menu chì si apre, cliccate nantu à l'elemento "Rimuà u filtru da ...".

Se vulete ripresentà u filtru in generale, basta à cliccà u bottinu "Sort and Filter" nantu à u nastro, è selezziunate "Clear".

Sì avete bisognu di rimuovere completamente u filtru, allora, cum'è in u so lanciu, selezziunate a vocazione "Filtrea" in a stessa menu, o digià a combinazione di tasti Ctrl + Shift + L.

Inoltre ci vogliono notà chì, dopu avè attivatu a funzione "Filter", quando cliccate nantu à l'icona corrispondente in e celle di intestazione di a tavula, in u menù cumparatu, e funzioni di ordinamentu sò dispunibili, chì dicemu sopra: "Sort A to Z" "Ordina da Z à A" è "Ordina per culore".

Tutorial: Cumu aduprà un filtru auto in Microsoft Excel

Tavula intelligente

U ordinamentu è u filtrazione ponu ancu attivu da trasformendu l'uperta di dati in travagliu cù una cosiddetta "tavula intelligente".

Ci hè dui modi per creà una tavola intelligente. Per uttene u primu di elli, selezziunate l'intera area di a tavula, è esse in a tabulazione Dai, cliccate nantu à u bottinu nantu à u Formatu di cassetta di Tabella. U Pulsante si trova in a barra di stili Stili.

A seguitu, sceglite unu di i vostri stili preferiti in a lista chì si apre. A sceglie di a tavula ùn influenzerà micca a funzionalità di a tavula.

Dopu à quessa, una finestra di dialogo si aprirà in cui pudete cambià e coordinate di a tavula. Ma, se avete selezionatu a zona in modo correttu, allora nè altro ci vole da fà. A cosa principale hè di avè a fattu chì ci hè una marcata accantu à u parametru "Tavula cù intestazioni". Dopu, cliccate nantu à u bottinu "OK".

Sì decide di aduprà u secondu metudu, tandu ancu voi selezziunate tutta a zona di a tavula, ma sta volta vene à la scheda "Inserisci". Mentre quì, nant'à u nasu in a casella di strumenti "Tables", dighjà cliccà nantu à u bottinu "Tavola".

Dopu à quellu, cum'è l'ultima volta, una finestra si aprirà induve pussidee à regà e coordinate di u postu di tavula. Fate un clic nantu à u "OK".

Indipindendu da quale metudu si utilizza à a creazione di a tavola intelligente, vi sarà cum'è una tavula, in e cellule di i tappi di cui hè installata l'icona di filtru descritta in prima.

Quandu cliccate nantu à sta icona, tutte e stesse funzioni saranu dispunibili cume quando si faci cuminciare u filtru in a manera standard via u "Ordina è Filtrà" u pulsu.

Lezione: Cumu creà una tavula in Microsoft Excel

Comu pudete vede, l'utilii di ordinamentu è di filtrazione, quandu usati in modo corretto, ponu facilamente facilità l'utente à travaglià cù e tabelle. Particularmente impurtante hè a questione di u so usu in casu chì una tavula cuntene un array di dati assai larga.