D-Link DIR-300 modalità clientela

In questo manuale si discuterà di cum'è a configurazione di u router DIR-300 in a modalità clientela Wi-Fi - vale à dì in un modu chì si cunni cun a rete wireless esistente è "distribuisci" Internet da i dispositivi connessi. Questu pò esse fattu nantu à u firmware, senza ricusallu à DD-WRT. (Pò esse utile: tutte l'istruzzioni per a configurazione è per lampà i router)

Perchè pò esse necessaria? Per esempiu, avete un paru di desktop è una TV intelligente chì supporta solu una cunnessione cablata. Stendendu i cavi di rete da u router wireless ùn hè micca cusì pratettu per via di a so posizione, ma nant'à u tempu u D-Link DIR-300 era in una casa. In questu casu, pudete configurà cusì cum'è clientela, ponila quì avete bisognu, è cunnessu computer è dispositivi (ùn hè micca bisognu di cumprà un adattatore Wi-Fi per ognunu). Questu hè solu un esempiu.

Configurazione di u router D-Link DIR-300 in u modalità cliente Wi-Fi

In questo manuale, un esempiu di una configurazione di clientela nantu à u DIR-300 hè fornita nantu à u dispositivo prima restituitu à l'impostazioni di a fabbrica. Inoltre, tutte e azzioni sò effettuate nantu à un router wireless senza cunnessione cun una cunnessione cablata à un computer da chì configurate (Una di e porti LAN à u connettore di una scheda di rete di un computer o un laptop, vi prupone di fà u listessimu).

Allora, principiamu: cuminciò u navigatore, inserisci l'indirizzu 192.168.0.1 in a barra di indirizzu, è dopu u nomu amministratore è una parola d'entrata per entrà in l'interfaccia Web di a configurazione D-Link DIR-300, speru chì sai già chì. Quand'ellu prima accede, vi sarà dumandatu di rimpiazzà a password di amministratore standard cù a vostra.

Andate à a pagina di l'impostazioni avanzate di u router è in l'elemento "Wi-Fi", premete a doppia freccia à diritta finu chì vedite l'elemento "Cliente", cliccate nantu à chjuca.

In a pagina successiva, selezziunate "Abilita" - questu abiliterà a modalità clientela Wi-Fi in a vostra DIR-300. Nota: A volte ùn ponu micca questu marcu in stu paragrafo, aiuta à ricaricà a pagina (micca a prima volta).Dopu, videte una lista di reti Wi-Fi dispunibili. Selezziunu quella desiderata, inserisci a password di Wi-Fi, cliccate nantu à u pulsante "Cambia". Salvà e vostre modifiche.

U prossimu travagliu hè di fà D-Link DIR-300 distribuisce questu cunnessione à altri dispositivi (da quì ùn hè micca u casu). Per fà quessa, andate ind'è a pagina di configurazione avanzata di u router è in "Rete" selezziunu "WAN". Cliccate nantu à a cunnessione "IP dinamica" in a lista, poi cliccate "Elimina", è tandu, riturnendu à a lista - "Add".

In e pruprietà di a nova cunnessione specificemu i seguenti parametri:

  • Tipu di cunnessione - IP dinamicu (per a maggior parte di e configurazioni. Se ùn l'avete micca, allora tu prubabilmente sapete circa).
  • Port - WiFiClient

I paràmetri rimanenti ponu esse lasciati invariati. Salvà e impostazioni (cliccate nantu à u bottinu Salva in fondo, è dopu à a lampadina in cima.

Dopu un pocu tempu, s'è rinfrescate a pagina cù l'elenco di cunnessioni, vedete chì a vostra nova cunnessione di Wi-Fi hè cunnessa.

Se state pianificà di cunnessione di u router configuratu in a modalità clientela à altri dispositivi via solu una cunnessione cablata, hà bisognu di andà ancu in l'impostazioni di basa Wi-Fi è disattivà a "distribuzione" di a rete wireless: questu puderebbe avè un effettu positiu in a stabilità di u travagliu. Sì a rete wireless hè necessariu - ùn vi scurdate di mette a password in a Wi-Fi in l'impostazioni di sicurezza.

Nota: se per qualchì una ragione u modalità clientela ùn funziona micca, assicuratevi chì l'indirizzu LAN in i dui router usate sia differente (o cambiate per unu di esse), cioè. sì in u dui dispositivi 192.168.0.1, cambiate dunque nantu à unu di elli 192.168.1.1, sì altrimenti conflitti pò esse accadutu.