Prima di iniziate à travaglià cù Adobe Photoshop nantu à u vostru computer, a prima cosa da bisognu à fà hè configurà in modo spiccatu questu editor graficu per soddisfà e vostre esigenze. Così, Photoshop durante u travagliu dopu ùn causerà alcun prublemu o difficoltà, perchè a trasfurmazione in stu tipu di prugramma hè efficace, veloce è simplici.
In questu articulu puderete vene cunnosce cun tale prucessu cum'è a creazione di Photoshop CS6. Allora principiatu!
Main
Vai à u menù "Editing - Installations - Basic". Vedite a finestra di configurazione. Ùn capiterà a possibilità.
Palette di culore - Ùn cambiate micca cù "Adobe";
Palette HUD - lascia "Ruota di culore";
Interpolazione di l'imagine - attivate "Bicubic (u megliu per riducendu)". À spessu ci vole à fà una maghjina meno per preparà a per mettela in a rete. Hè per quessa chì avete bisognu di selezzià stu mode, chì hè statu creatu specificamente per questo.
Vede i parametri rimanenti chì sò dispunibuli in tab "Highlights".
Qui potete lascià quasi tuttu ciò chì ùn hè micca cambiatu, eccettu per l'elemento "L'utile cambia cun Shift". Cume, per cambià l'utellu in una sola scheda di a barra di strumenti, pudemu preme a chjave Shift è cun ellu a chjave calda attribuita à sta strumentu.
Ùn hè micca sempre cunsideratu, perchè una marcata da questu articulu pò esse eliminata è pudete attivà solu un attrezzu o un altru premendu una tasca calda. Hè abbastanza pratice, ma ùn hè necessariu.
In più, in sti regolamenti ci hè un articulu "Scale mouse wheel". Se vulete, pudete verificà questu articulu è applicà e impostazioni. Ora, scorrendu a ruota, a scala di a foto cambierà. Sì sei interessatu à sta funzione, selezziunate a casella corrispondente. S'ellu ùn hè ancu micca installatu, allora per aghjunghje, vi duverete tenere premutu u bottinu ALT è solu allora girà a rotula di u mouse.
Interfaccia
Quandu i parametri principali sò specificati, pudete andà à "Interfaccia" è vede e so capacità in u prugramma. In i principali tinture di culore, hè megliu à ùn cambià nunda, è in paragrafo "Border" dite chì selezziunate tutti gli elementi cum'è "Ùn vene micca".
Cosa avemu in stu modu? À sente u standard, una ombra appare à i bordi di a foto. Ùn hè micca u dettagliu più impurtante, chì, malgradu a bellezza, distrarra è crea cunfusioni supplementari in u corsu di u travagliu.
A volte ci hè cunfusione, sì l'umbra sia in realtà, o hè solu l'effettu di u prugramma.
Per quessa, per evità questu, a esposizione di l'ombre hè cunfirmata per esse spente.
Ulteriori in paragrafo "Opzioni" bisognu à tegellà oppositu "Pannelli autoscritti". Altre situazioni quì sò megliu à ùn cambià. Ùn vi scurdate di verificà ancu chì a lingua di segnu di u prugramma sia impostata per voi è chì a dimensione di u font cunsunuosa per voi hè scelta in u menù.
Elaborazione di i schedari
Vai à l'oggetto Elaborazione di i File. E configurazione per salvà i schedari hè megliu cun u scambiu.
In l'impostazioni di compatibilità di i file, selezziunate l'elemento "Maximisà a compatibilità di file PSD è PSB"Piazzà u parametru "Sempre". In questu casu, Photoshop ùn fà micca una dumanda per salvà s'ellu deve aumentà a compatibilità - sta azzione sarà effettuata automaticamente. L'elementi rimanenti sò megliu lassati cum'è, senza cambià nunda.
Prestazione
Andà à e opzioni di prestazione. In a sfruttamentu di l'usu di a memoria, pudete persunalizà a RAM allocata specificamente per Adobe Photoshop. Cume di regula, a maggioranza preferisce di sceglie u valore più altu pussibule, à causa di chì possibili rallentamenti ponu esse evitate cù u corsu di u lavori successivi.
L'elementu di configurazione "Storia è cache" hà ancu bisognu di cambiamenti minori. In a "storia di l'azione" hè megliu per definisce u valore uguale a ottanta.
Durante u travagliu di u travagliu, mantenendu una grande storia di cambiamentu pò aiutà significativamente. Dunque, ùn avemu timore di fà l'errori di u travagliu, perchè pudemu sempre tornà à un risultatu prima.
Una piccula storia di cambiamenti ùn basta micca, u valore minimu chì sarà facile da aduprà hè circa 60 punti, ma u più, u megliu, u megliu. Ma ùn vi scurdate chì questu parametru pò caricà u sistema in quantu, quandu sceglite stu parametru, tene in considerazione a putenza di u vostru computer.
Impostazioni di l'articolo "Dischi di travagliu" hè di particulare impurtanza. Ùn hè micca raccomandatu di sceglie u discu sistema per un discu di travagliu. "C" u discu. Hè megliu à sceglie un discu cù u più quantità di spaziu di memoria liberu.
In più, in l'impostazioni di u processore di grafica di elaborazione, devi attivà u disegnu Opengl. Quì pudete ancu mette in dispusizione in paragrafo "Opzioni avanzate"ma sarà sempre preferibile Modu "Normale".
Cursori
Dopu avè accordu a prestazione, pudete andà à la scheda "Cursors", allora pudete aduprale. Pudete fà cambiamenti assai serii, chì, per quessa, ùn influenzanu micca u travagliu.
Gamut culore è trasparenza
Ci hè una possibilità di definisce un avvertenza in casu di andà oltre i limiti di copertura di culore, cum'è a mostra di a zona stessa cun un fondo trasparente. Pudete ghjucà cù sti impostazioni, ma ùn influenzanu micca a performance.
Unità di misura
Pudete ancu personalizà i righelli, e colonne di testu è a risoluzione standard per i documenti appena creati. In a linea hè megliu à sceglie a mostra in millimetri, "Text" di preferenza messu à "pix". Questu vi permetterà di determinà accuratamente a dimensione di e lettere, a seconda di a dimensione di l'immagine in pixel.
Guides
Impostazioni di l'articolo "Guide, Grid è Fragmenti" personalizatu per necessità specifica.
Moduli esterni
A stu puntu, pudete cambià a cartella di l'archiviu per i moduli supplementari. Quandu aghjunghjite plugins supplementari à ellu, u prugramma li si pudarà quì.
Item "Pannelli di espansione" deve avè tutti i zecca.
Fonts
I cambiamenti minori. Ùn pudete micca fà cambiamenti, lascendu tuttu cum'è.
3D
Tab "3D" permette di personalizà e impostazioni per u travagliu cù l'imagine tridimensionale. Eccu quì ghjudegate a percentuale d'usu di a memoria video. Hè megliu à messu u usu massimu. Ci sò i parametri di prestazione, qualità è dettagliati, ma sò megliu lasciati immutati.
Dopu à a fine di l'impostazioni, cliccate nant'à u butariu "OK".
Spegni notifiche
L'impostazione finale, chì vale una attenzione particulare, hè a capacità di disattivà varie notifiche in Photoshop. Prima di tutti, cliccate nantu à U editing è "Personalizà i culori", quì ci vole à deselezzione a casella accantu à "Chjamate à l'apertura"puru "Cuntate di legà".
Notifiche pop-up costantemente - cusì si riduce a praticità d'usu, perchè ci hè una necessità di chjude senza cusì è di cunfirmà cù a chjave "OK". Allora, hè megliu à fà una volta in a messa in opera è simplificà a vostra vita durante u travagliu dopu cù l'imagine è a foto.
Dopu avete fattu tutte e cambiamenti, avete bisognu di riavvià u prugramma per ch'elli pruveniscinu - i cunfigurazioni principali per l'usu efficace di Photoshop sò impostati.
Avà pudete cuminciare à travaglià cunsegna cù Adobe Photoshop. Di sopra, sò stati presentati i cambiamenti di paràmetri principali chì aiutanu à inizià a travaglià in stu editor.