Cumu fermà u signale di Wi-Fi in un laptop


U sistema operativu di Windows XP, à diffe i vecchi OS, hè ben equilibratu è ottimizatu per i task di u so tempu. Tuttavia, ci sò modi per migliorà a prestazione un pocu più cambiando alcuni parametri difettosi.

Ottimizza Windows XP

Per fà e azzioni sottu, ùn avete micca necessità di diritti speciali per l'usu, cume i prugrammi spiciali. Tuttavia, per alcune operazioni, avete bisognu aduprà CCleaner. Tutte e impostazioni sò sicure, ma eppuru, hè megliu per errà è creà un puntu di riparazione di sistema.

Per saperne di più: Modi per ripristinà Windows XP

L'ottimizazione di u sistema operativu pò esse divisu in dui parti:

  • Impostazione di una volta. Si pò includere a mudificazione di u registru è a lista di servizii in esecuzione.
  • Esezioni regolari chì necessitanu esse effettuate manualmente: a deframmentazione è a pulizia di i dischi, l'editazione di l'autolgaia, l'eliminazione di chiavi inutilmente da u registru.

Inizia cun a regolazione di i servizii è di u registru. Ci vole à avà chì sti sezioni di l'articolo sò solu per una orientazione. Quì decidite chì parametri da cambià, cusì, sì una tale configurazione hè adatta in u vostru casu particulare.

Servizi

Per difettu, u sistema operativu gestisce i servizii chì ùn sò micca aduprati da noi in u nostru travagliu d'ogni ghjornu. L'impostazione hè di sgualdà disabilà i servizii. Queste azzioni aiutanu a liberà a RAM di u computer è riduce u numaru di accessi à u discu dur.

  1. L'accessu à i servizii hè da "Pannello di cuntrollu"induve vole andà à a sezione "Amministrazione".

  2. Dopu, fate una scelta rapida "Servizi".

  3. Questa lista contiene tutti i servizii chì sò in u sistema operativo. Avemu bisognu di disattivà quelli chì ùn utilizimu. Forse in u vostru casu, certi servizi bisognu esse lasciati.

U primu candidatu da disconnessione diventa u serviziu. Telnet. A so funzione hè di furnisce l'accessu à distanza da una rete à un computer. In più per liberà e risorse di sistema, fermà stu serviziu riduce u risicu di l'entrata senza autorizazione in u sistema.

  1. Trova un serviziu in a lista, cliccate PKM è andate à "Pruprietà".

  2. Per fà u serviziu, devi fermà u pulsu "Stop".

  3. Dopu avete bisognu di cambià u tipu di avvicinamento in "Disabled" e premete Ok.

Di listessa manera, disattivà i servizii rimanenti in a lista:

  1. Help Manager di Sessione Desktop A Distanza. Chì avemu disabilitu l'accessu à distanza, ùn avemu micca bisognu di stu serviziu.
  2. Dopu avete da disattivà "Registru à distanza" per e listessa ragione.
  3. U serviziu di messageria Deve ancu fermu, cume funziona solu quandu hè cunnessu à u desktop da un computer à distanza.
  4. U serviziu "Smart Cards" ci permette di aduprà queste unità. Ùn mai avutu mai saputu di elli? Allora, spegni.
  5. Se aduprate programmi per registrazione è copia di dischi da sviluppatori di terze parti, allora ùn avete micca bisognu "Servizio di scrittura di CD".
  6. Unu di i servizii più "vorace" - "U Servizio di Registrazione Errore". Riunisce in permanenza informazioni nantu à i fallimenti è i fallimenti, ovuli è nascosti, è genera referenze in i basi. Questi file sò difficiuli da leggere da l'utenti media è sò destinati à esse forniti à sviluppatori di Microsoft.
  7. Un altru "cullettatore di informazioni" - Loghi di performance è Alertes. In un sensu hè un serviziu inutile. Raccoglie qualchi dati nantu à u computer, e capacità hardware, è analizza.

Registru

Modificà u Registru permette di cambià una qualsiasi di e preferenze di Windows. Questu hè a pruprietà chì aduprà per uttenete l'OS. Tuttavia, ci vole à ricordà chì l'azzioni esciari pò purtà à un crash di u sistema, allora ricordatevi di u puntu di riparazione.
U utilità per edità u registro hè chjamata "regedit.exe" è hè situatu à

C: Windows

Per difettu, e risorse di sistema sò distribuite equamente tra background è applicazioni attive (quelle cun chì avemu travagliendu). U stabilimentu chì seguitu hà da aumentà a priorità di quest'ultima.

  1. Andate in u rughjonu di u registru

    SISTEMA HKEY_LOCAL_MACHINE CurrentControlSet Controllo PriorityControl

  2. In sta sezione, una sola chiave. Cliccate nantu à sta PKM è selezziunate l'elemento "Cambia".

  3. In a finestra cù u nome "Cambia DWORD" cambiate u valore à «6» è cliccate Ok.

Dopu modemu i parametri seguenti in listessa manera:

  1. Per aghjurnà u sistema, pudete prevene di scaricà i so codici esecutivu è i piloti da a memoria. Questu hà da aiutà à riduce di modu significativu u tempu di a so ricerca è di u cumunamentu, cume a RAM hè unu di i nodi di computer più veloci.

    Stu parametru hè situatu à

    HKEY_LOCAL_MACHINE SYSTEMControlSet Manager di sessione Gestione di memoria

    è chjamatu "DisablePagingExecutive". Dà esse attribuitu un valore. «1».

  2. Per difettu, u sistema di file crea entrate in a tavula principale MFT circa quandu u file era accessu l'ultima. Chì esistenu una miriade di schedari in u discu duru, ci ponu tempu assai è aumenta a carica di u HDD. A disabilitazione di sta funzione accelera u sistema interu.

    U parametru da cambià pò esse trovu andendu à stu indirizzu:

    HKEY_LOCAL_MACHINE SYSTEMControlSet Control File Systema

    In sta cartella ci vole à truvà a chjave "NtfsDisableLastAccessUpdate", è ancu cambiate u valore à «1».

  3. In Windows XP, ci hè un debugger chjamatu Dr.Watson, faci diagnostichi di l'errori di sistema. A disabilitazione vi libererà una certa quantità di risorse.

    Path:

    HKEY_LOCAL_MACHINE SOFTWARE Microsoft Windows NT CurrentVersion Winlogon

    Parameter - "SFCQuota"valore assignatu - «1».

  4. U passu chì seguitu hè a liberazione di RAM addizionale chì hè occupata da i file DLL inutilizzati. Cù un travagliu à longu andà, sti dati ponu "manghjà" assai spaziu. In questu casu, vi tocca à creà a chiave.
    • Andate in u rughjonu di u registru

      HKEY_LOCAL_MACHINE SOFTWARE Microsoft Windows Windows CurrentVersion Explorer

    • Facemu clic PKM per u spaziu libaru è selezziunate a creazione di u valore DWORD.

    • Dà un nome "AlwaysUnloadDLL".

    • Cambia u valore à «1».

  5. L'impostazione finale hè una interdizione di creà copie di e miniature di foto (caching). U sistema operativu "ricorda" chì thumbnail hè usata per visualizà una immagine specifica in una cartella. A disabilitazione di a funzione rallentarà l'apertura di cartulari enormi cù foto, ma riduce u consumu di risorse.

    In u ramo

    Eserciziu HKEY_CURRENT_USER Software Microsoft Windows Windows CurrentVersion Explorer

    bisogna creà una chjave DWORD cù u nomu "DisableThumbnailCache"è stabilisce u valore «1».

Pulizia di u Registru

Cù un travagliu à longu andà, a creazione è l'eliminazione di file è prugrammi, chjavi inutilizzati si accumulanu in u registru di sistema. In u tempu, ponu diventà una quantità enorme, chì aumenta significativamente u tempu necessariu per accede à i parametri necessarii. Eliminà queste chiavi, naturalmente, pudete manualmente, ma hè megliu ad aduprà l'aiutu di u software. Un tali prugramma hè CCleaner.

  1. In a sezione "Registru" preme u pulsante "Ricerca di prublemi".

  2. Aspettemu chì a scansione sia terminata è si cancianu i tasti trovati.

Vedi ancu: Pulizia è ottimizazione di u registru in u prugramma CCleaner

I cartulti inutili

Tali schedari includenu tutti i documenti in i cartulari temporanei di u sistema è l'utente, dati cache è elementi di a storia di i navigatori è i prugrammi, le scorciaghe "orfane", i cuntenuti di u casellu di riciclaggio, etc., ci sò assai di sti categorie. Sbarrazzatevi di stu caricu aiutanu dinò CCleaner.

  1. Andate in a sezione "Pulizia", mette una marcata davanti à e categorie desiderate o lasciate tuttu per difettu, è cliccate "Analisi".

  2. Quandu u prugramma finisce di analizzà i dischi rigidi per i file inutili, eliminà tutte e posti trovate.

Vede ancu: Pulizia di u vostru computer da spazzatura cù CCleaner

Defragmentà i dischi rigidi

Quandu guardemu un file in una cartella, ùn pensemu micca chì fattu si pò truvà in parechji lochi di u discu simulatu. Ùn ci sò micca fitture in stu, solu u schedariu pò esse rotto in pezzi (frammenti) chì saranu fisicamente spargi per tutta a superficie di u HDD. Questu hè chjamatu fragmentazione.

Se un gran numeru di file sò frammentati, allora u controller di u discu duru devia letteralmente ricercallu, è u tempu si perde nant'à. A funzione incastunata di u sistema operativu, chì esegue a deframmentazione, chì hè a ricerca è a cumbinazione di i pezzi, aiuterà à mette in u righjunu u schedariu.

  1. In cartella "U me computer" cliccemu PKM nantu à u discu duru è andate in e so proprietà.

  2. A seguitu, vai à la tabulazione "Servizio" è spingi "Defragment".

  3. In a finestra di utilità (si chjama chkdsk.exe), selezziunate "Analisi" E, se u dischettu deve esse ottimizatu, apparirà una finestra di dialogo per dumandà di inizià l'operazione.

  4. Quandu hè più u gradu di frammentazione, più tardi ci vole per mette in opera u procedimentu. Quandu u prucessu hè finitu, devi rimettardu u computer.

A defragmentazione hè desiderabile per produrre una volta à settimana, è cù u travagliu attivu, micca menu 2-3 ghjorni. Questu hà da tene i dischi rigidi in un ordine relativu è aumenterà a so velocità.

Conclusione

E raccomandazioni furnite in questu articulu permetteranu di optimizà, è di accelerà u travagliu di Windows XP. Bisogna capisce chì sti misure ùn sò micca un "strumentu di overclocking" per i sistemi debuli, ancu puru à l'usu raziunale di risorse di disc, RAM è u tempu di CPU. Se u computer hà sempre "rallentu", hè quì u tempu di passà à un hardware più putente.