Configurazione di a Politica di Sicurezza Locale in Windows 7

A politica di sicurezza hè un set di parametri per regulà a sicurezza di i Pc, applicendu elli à un oggettu specificu o à un gruppu di oggetti di a stessa classe. A maiò parte di l'utente raramente fà cambiamenti à queste situazioni, ma ci sò situazioni chì quì ci vole à fà. Facemu capisce cumu fà di queste azioni in i computer cun Windows 7.

Opzioni di personalizazione per a Politica di Sicurezza

Prima di tutti, devi rimarcà chì da a prumessione a politica di sicurezza hè impostata in modo ottimale per e travaglie d'ogni ghjornu di un uteru ordinariu. Hè necessariu aduprà manipule in questu solu in casu di bisognu di risolve un prublema specificu chì richiede una correzione di sti parametri.

E impostazioni di sicurezza chì studiate sò governate da GPO. In Windows 7, pudete esse fatta aduprendu l'utelli "Politica di sicurezza locale" nant'à "Editor di strategie di gruppu locale". Un prerequisitu hè di entrà in prufilu di sistema cun privilegi di amministratore. Dopu guardamu dui opzioni.

Metudu 1: aduprate u strumentu di Politica di sicurezza locale

Prima di tuttu, impareremu cum'è a risolve u prublema cù l'aiutu di u strumentu "Politica di sicurezza locale".

  1. Per lanciare u snap-in specificatu, cliccate "Start" è andate à "Pannello di cuntrollu".
  2. Dopu, aprite a sezione "Sistema è Sicurezza".
  3. Cliccate "Amministrazione".
  4. Da u set di prugrammi di sistema propositu, selezziunà l'opzione "Politica di sicurezza locale".

    Inoltre, u snap-in pò esse gestitu da a finestra Run. Per fà ciò, tippite Win + R è inserite u cumandatu chì seguitu:

    secpol.msc

    Poi cliccate "OK".

  5. L'azione sopra cundita lanciate l'interfaccia grafica di u strumentu desideratu. A maggior parte di i casi, hè necessariu adeguà i parametri in a cartella "Politiche Locali". Allora avete bisognu à cliccà nantu à l'elemento cù stu nome.
  6. Ci sò trè cartelle in stu cartulare.

    In u cartulare "Assignmentu di i diritti di l'utenti" definisce i puteri di utenti singuli o gruppi di utenti. Per esempiu, pudete specificà una proibizione o permessu per certi individui o categurie di utenti per effettuà attività specifiche; determinate chi hè permessu l'accessu locale à u PC, è chì hè permessu solu via a rete, etc.

    In u catalogu "Politica di Auditu" Specifica l'eventi da registrà in u log di sicurezza.

    In cartella "Impostazioni di sicurezza" E varie impostazioni amministrative sò specificate chì determinanu u comportamentu di l'OS in a loging in essa, sia in situ sia in rete, sia in interazione cù vari dispositivi. Senza necessità specifica, sti parametri ùn sò micca cambiati, postu chì a maiò parte di e travaglie pertinenti ponu esse risolte cun configurazione di conti standard, cuntrollu di i genitori è permessi NTFS.

    Vede ancu: Controlli di i genitori in Windows 7

  7. Per altre azzioni nantu à u prublema chì stavanu risolvendu, cliccate nantu à u nomu di unu di i directory sopra sposti.
  8. Un listinu di e regule per u cartulare sceltu apparisce. Cliccate nantu à u vostru chì vulete cambià.
  9. Questu aprirà a finestra di edizione di e regule. U so tippu è l'azzioni chì devenu esse fatte sò significativamente diversi da ciò chì appartene a categoria. Per esempiu, per oggetti da a cartella "Assignmentu di i diritti di l'utenti" in a finestra chì si apre, ci vole à aghjunghje o rimuovere u nome di un utilizatore specificu o di un gruppu di utenti. L'aggiunzione hè fatta premendu u pulsante. "Aggiungere un utente o un gruppu ...".

    Se avete bisognu di rimuovere un articulu da a pulitica selezionata, selezziunu e cliccate "Elimina".

  10. Dopu à a cumplessa di e manipolazioni in a finestra di modifica di e regule per salvà e regolazioni fatte, assicuratevi di cliccà nantu à i pulsanti "Applicà" è "OK"sì micca i cambiamenti ùn prendranu micca effettu.

Abbiamo descrittu a cambiamentu di e configurazione di sicurezza da l'esempiu di azzioni in a cartella "Politiche Locali", ma cù a listessu analogia, hè pussibule di fà azzioni in altri cartulari di impianti, per esempiu in un annu "Politiche di account".

Metudu 2: aduprate u Strumentu di l'editor di Politiche di Gruppi Locali

Pudete ancu configurà a politica locale cù u snap-in. "Editor di strategie di gruppu locale". Hè vera, sta opzione ùn hè dispunibile in tutte le edizioni di Windows 7, ma solu in Ultimate, Professional è Enterprise.

  1. A differenza di u precedente integrale, questu strumentu ùn pò esse lanciatu attraverso "Pannello di cuntrollu". Ùn pudemu esse attivatu cù l'entrata di u comando in a finestra Run o in "Linea di cumandamentu". Quadrante Win + R è inserite a espressione seguente in u campu:

    gpedit.msc

    Poi cliccate "OK".

    Vede ancu: Cumu risolte l'errore "gpedit.msc micca trovu" in Windows 7

  2. Una interfaccia cumpressiva si aprirà. Vai à la sezione "Configurazione di u computer".
  3. Dopu, cliccate nantu à u cartulare "Configurazione di Windows".
  4. Ora fate un clic nantu à l'elemento "Impostazioni di sicurezza".
  5. Un cartulare si aprirà cù i cartulari già cunnusciti da u metudu precedente: "Politiche di account", "Politiche Locali" etc. E tutte e altre azzioni sò fate secondu exactamente u listessu algoritimu cum'è specificatu in a descrizione. Metudu 1, da u puntu 5. L'unica differenza hè chì e manipolazioni saranu eseguite in a cunca di un altru strumentu.

    Lezione: Politiche di Gruppi in Windows 7

Pudete configurà a politica locale in Windows 7 cù una di e due snap-ins di sistema. A procedura per elli hè abbastanza simile, a differenza sta in l'algitimu per accede à l'apertura di sti strumenti. Ma ti cunsigliu di cambià queste impostazioni solu quandu sò pienu sicuru chì questu deve esse fattu per fà una attività specifica. Sì ùn ci hè nunda, hè megliu à ùn adattà micca sti parametri, in quantu sò adattati à a varianta ottimale di l'usu u ghjornu.