Usendu DAEMON Tools


In questu articulu parleremu di un prublemu tali ratu cum'è l'apparenza nantu à u schermu di a iscrizzione "Input Not Supported". Questu pò accadere quandu accendi u computer, è dopu installatu alcuni prugrammi o ghjochi. In ogni casu, a situazione richiede una risoluzione, postu chì hè impussibile aduprà un PC senza visualizà l'immagine.

Risolvendu l'errore "Input Not Supported"

Prima, fighjate e motivazioni per l'apparenza di un simu missaghju. In realtà, hè solu una - a risoluzione imposti in l'impostazioni di u driver video, u blocu di parametri di sistema di u schermu o in u ghjocu ùn hè micca supportatu da u monitor adupratu. Più spessu l'errore si verifica quandu si cambia quest'ultima. Per esempiu, avete travagliatu nantu à un monitoru cù una risoluzione di 1280x720 cun una frequenza di rinfrescamentu di schermu di 85 Hz, è dopu per qualchì ragione cunnessu à un altru computer, cù una risoluzione più alta, ma 60 Hz. Se a frequenza massima d'aghjornamentu di u apparitu appena cunnessu hè inferiore a quella precedente, allora avemu un errore.

U menu cum'è fattu, un tale missaghju si faci dopo l'installazione di prugrammi chì stabiliscenu a forza di a so frequenza. Nantu à a maggior parte di i casi, sti ghjochi sò soprattuttu vechji. Tale applicazioni ponu causà un cunflittu, cunducendu à u fattu chì u monitoru voli à travaglià cù questi valori di i parametri.

Dopu, analizzamu e opzioni per eliminà e cause di u missaghju "Input Not Supported".

Metudu 1: Monitorare l'impostazioni

Tutti i monitor moderni anu un software preinstallatu chì vi permette di effettuà vari impostazioni. Questu hè fattu cù u menu di u schermu, chì hè invocatu da i pulsanti chì vene. Ci sò interessati à l'opzione "Auto". Si pò truvà in una di e sezioni o avè un propiu buttinu separatu.

U svantaghju di stu metanu hè chì funziunizza solu quandu u monitoru hè cunnessu per mezu di un metudu analògicu, chì s'avissi da un cavu VGA. Se a cunnessione hè digitale, sta funzione sarà inattivu. In stu casu, a tecnica chì sarà descritta sottu aiuta.

Vede ancu:
Cunnessu a nova scheda video cù u vechju monitor
A cumparazione di HDMI è DisplayPort, DVI è HDMI

Metudu 2: Modi di boot

Per i monitor chì utilizanu a tecnulugia digitale, u modu più efficace per eliminà l'errore hè di forzà u dispositiu in a modalità predefinita supportata da u dispositivo. Questu, in varie versioni, a modalità VGA o l'inserzione di a risoluzione più bassi. In i dui casi, tutti i piloti di terze parti o altri prugrammi chì controllanu a risoluzione è a frequenza d'aggiornamentu ùn saranu micca esecuti è, per quessa, e so impostazioni ùn saranu micca applicate. A schermata sarà dinò ripristinata.

Windows 10 è 8

Per uttene à u menu di boot da un computer cù unu di sti sistemi operativi, avete bisognu di preme una combinazione di tasti quandu avviate u sistema SHIFT + F8, ma sta tecnica ùn funziona micca, chì a velocità di download hè assai alta. L'utente ghjustu ùn hà u tempu per mandà u cumandamentu pertinente. Ci hè dui modi per: boot da u discu di stallazione (flash drive) o aduprà un trucchju, di u quali un pocu dopu.

Per di più: Configurazione di u BIOS per l'iniziu da un drive flash

  1. Dopu avè partitu da u discu, à u primu stadiu, preme a combinazione di tasti SHIFT + F10provocendu "Linea di cumandamentu"induve scrivemu a linea seguente:

    bcdedit / set {bootmgr} displaybootmenuu sì

    Dopu avè entratu, pressa ENTER.

  2. Chiudite le finestre "Linea di cumandamentu" è un installatore chì dumanda se vulemu davvero interrompere l'installazione. Siamo d'accordu. U computer riavanu.

  3. Dopu u fattu di carregà andemu à a schermata di selezzione di OS. Cliccate quì F8.

  4. Dopu, selezziunate "Abilita u modu video in bassa risoluzione" chiave F3. U sistema inizierà immediatamente u scaricamentu cù i parametri dati.

Per disattivà u menu di boot, esegui "Linea di cumandamentu" per nome di l'administratore. In Windows 10, hè fattu in u menù. "Start - Strumenti di sistema - Linea di cumannu". Nantu à a pressione di u RMB selezziunate "Avanzatu - Run cum'è amministratore".

In u "8" cliccate nantu à u RMB nantu à u bottinu "Start" e selezziunate u menù di menu cuntestu adeguatu.

In a finestra di console, inserisci u cumandamentu mostratu sottu e cliccate ENTER.

bcdedit / set {bootmgr} displaybootmenu no

Se ùn pudete micca aduprà u discu, pudete fà chì u sistema crede chì u download hà fallitu. Questu hè precisamente u seguitu promissu.

  1. Quandu l'iniziu u OS, cioè, dopu a visione di a schermata di carreggiata, avete bisognu di preme u pulsante "Reset" in l'unità di u sistema. In u nostru casu, u signale à cliccà sarà un errore. Ciò significa chì l'OS hà cuminciatu à scaricà cume. Dopu à quest'azione hè fatta à 2-3 volte, un bootloader apparirà nantu à u schermu cù l'iscrizzione "Preparà a riparazione automatica".

  2. Aspettate u download è premete u bottinu "Opzioni avanzate".

  3. Andemu in "Risoluzione di i problemi". In Windows 8, questu articulu hè chjamatu "Diagnostica".

  4. Sceglite l'alimentu di novu "Opzioni avanzate".

  5. Next, cliccate "Boot Options".

  6. U sistema aghjunghja à riavvi per dà noi a possibilità di sceglie a modalità. Quì pressu u pulsante Reboot.

  7. Dopu à ripartite cù a chjave F3 Selezziunate l'elemento desideratu è aspettate chì Windows sia in carica.

Windows 7 è XP

Pudete lanciare u "sette" cù tali parametri premendu u tastu quandu carichi F8. Dopu à quellu, questu schermu neri apparirà cù a possibilità di sceglie una modalità:

O quessa, in Windows XP:

Qui a frecce selezziunate u mode desideratu è cliccate ENTER.

Dopu avè scaricatu, avete bisognu di fà stallà u driver di a scheda video cù a so eliminazione obbligatoria prima.

Più: Reinstalla i driver di schede video

Se ùn pudete micca usà l'uttrumenti descritti in l'articolo supra, allora u driver deve esse eliminatu manualmente. Per questo usamu "Manager di dispositivi".

  1. Premete a combinazione di tasti Win + R è entrate u cumandamentu

    devmgmt.msc

  2. Selezziunate a scheda video in u rughjonu rispettiva, cliccate nantu à u cliccà à dirizzione diretta è selezziunate l'alimentu "Pruprietà".

  3. Dopu, in la tabulazione "Driver" preme u pulsante "Elimina". Siamo d'accordu cù l'avvertenza.

  4. Hè dinò bè desiderabile disinstallà è un software in più chì vene cun u driver. Questu hè fattu in a sezione "Programmi è Componenti"chì pò esse aperto da a stessa linea Run da squadra

    appwiz.cpl

    Quì truvemu l'applicazione, cliccate nantu à sta cun PCM è seleziona "Elimina".

    Se a carta hè da "rossu", allora in a stessa sezione avete bisognu di selezziunu u prugramma "AMD Install Manager", in a finestra aperta metti tutti i falchi è cliccate "Elimà " ("Uninstall").

    Dopu avè disinstallatu u lugiziale, riavete a macchina è reinvertite u driver di a scheda video.

    Per di più: cume l'aghjurnamentu di u driver di a scheda video di Windows 10, Windows 7

Conclusione

Nantu à a maggior parte di e situazioni, e cunsiderazioni sopra cullate eliminanu l'errore "Input Not Supported". Sì nunda ùn aiuta, allora ghjustu à pruvà di rimpiazzà a scheda video cù una bona nota. In casu chì l'errore persista, duverete cuntattà i vostri specialisti di u centru di serviziu cù u vostru prublema, forse hè a culpa di u monitoru.