A basa di ghjochi Origine Access hà rifornitu cù tri hits di l'annu

Accessu d'Origine L'utente primu pò pruvà ghjochi novi. A lista di prughjetti chì dispunibanu abbonati includenu i ghjochi Beholder 2, Darksiders III è Questu hè a Polizia 2.

In i primi tempi era statu fattu chì solu una nova parte di u slasher di Darksiders sarà aghjunta à a biblioteca di u serviziu di ghjocu. L'aspettativa, per l'utenti di l'azienda, u prughjettu hà avutu in uccisioni dui rilasci relativamente recenti: una ricerca cù elementi di a gestione di e unità di polizia Questa hè a Polizia 2 è un simulatore per l'informatore Beholder 2.

E luttà, è spia e pulisce

In più cù l'ultimi ghjochi, i prughjetti di Star Wars: Battlefront II è A Way Out migratu da u serviziu Premier à a versione di basa di l'abbonamentu. Base-list aghjuntu à entrambe parti di Star Wars: Assaltu Rebel, diluizione di Star Wars: Cavaleri di a Vecchia Repubblica, ghjocu d'avventura U Contu Lucanor è l'azione nantu à l'universu Lego U LEGO Movie Lojana. Ci ricordate chì a versione premiere dà l'utente di Origine di accede à i novu produtti prima di i so urighjini ufficiali, quandu a versione basica include una serie di ghjochi, à mezu chì ùn ci sò micca prughjetti AAA-premiere.