Impostà una password permanente in TeamViewer

Spessu in Windows ci hè un consumu attivu di risorse informatiche per certi processi. Nantu à a maggior parte di i casi, sò pienamente giustificati, chì sò responsabili di lanciare applicazioni impegnative o di fà un aghjurnamentu direttu di ogni cumpunente. Tuttavia, à volte, i PC diventanu sovraccarichi cù processi chì ùn sò micca tipichi di elli. Unu di elli hè WSAPPX, è dopu vedemu nantu à ciò chì hè responsabile per e cosa fate se a so attività aghjustà u travagliu di l'utente.

Perchè hè necessariu u prucessu WSAPPX

In u statu nurmale, u prucessu in questu ùn cunsuma una grande quantità di risorse di sistema. Tuttavia, in certe situazioni, pò caricà esattamente u discu duru è quasi u mezu, qualchì volta hà un forti impattu nantu à u processore. A ragione di ciò hè u scopu di e duie attività in esecuzione - WSAPPX hè responsabile per u travagliu di a Microsoft Store (Application Store) è di a piattaforma universale di l'applicazione, chjamata UWP. Cum'è già capite, si tratta di servizii di sistema, è ponu effettivamente à qualchì tempu caricare u sistema operativu. Questu hè un fenomenu cumplettamente normale, chì ùn significa micca chì un virus hà apparutu in u sistema operativo.

  • U Serviziu di Distribuzione di AppX (AppXSVC) hè un serviziu di distribuzione. Necessariu per distribuire applicazioni UWP cù l'estensione .appx. Hè attivatu à u mumentu in cui l'utente travaglia cù Microsoft Store o ci hè un aghjunghju di u pianu di e applicazioni installate attraversu questu.
  • Client License Service (ClipSVC) - servizio di licenza di clientela. Come indica u nome, hè responsabile di verificà licenze per appi pagati acquistati da u Store di Microsoft. Questu hè necessariu affinchì u software installatu nantu à u computer ùn principia micca in un account Microsoft diversu.

Di solitu hè abbastanza à aspettà finu l'aggiornamentu di l'applicazione. Tuttavia, cù una carica frequente o prematura nantu à u HDD, Windows 10 deve esse ottimizatu cù una di e raccomandazioni sottu.

Metudu 1: Disattivà l'aggiornamenti di u pianu

L'opzione più faciule hè di disattivà l'aggiornamenti di l'applicazioni installati per difettu è da l'utenti stessi. In i futuri, questu puderà esse sempre fattu manualmente eseguendu Microsoft Store, o accumendu l'attualizazione automatica.

  1. Tramite "Start" aprite Microsoft Store.

    Se avete micca fissatu una piastrella, cuminciate a digità "Store" è aprite a partita.

  2. In a finestra chì si apre, cliccate nantu à u bottinu di menù è andate a "Impostazioni".
  3. U primu articulu vedi "Aggiornamentu applicazioni automaticamente" - disattivarla cliccendu nantu à u cursore.
  4. L'aggiornamentu manuale di e applicazioni hè assai simplu. Per fà ciò, andate solu à Microsoft Store in a stessa manera, aprite u menu è andate in a sezione "Downloads and Updates".
  5. Cliccate u pulsante "Get Updates".
  6. Dopu una breve scansione, u download inizierà automaticamente; basta aspettà, girendu a finestra in u background.

Inoltre, se l'azzioni descritte sopra ùn aiutavanu micca a fine, pudemu cunsiglii di disattivà e applicazioni installate per via di u Store di Microsoft è aggiornate per mezu di elli.

  1. Cliccate nantu à "Start" cliccà à diretta è aprite "Opzioni".
  2. Trova una sezione qui. "Confidentiality" è andate in ellu ".
  3. Da a lista di l'impostazioni dispunibule in a colonna di sinistra, cerca Applicazioni di u Fonduè mentre in stu sottomenu, disattivà l'opzione "Permette à l'applicazioni di scappà in fondo".
  4. A funzione disattivata tuttu hè abbastanza radicale è pò esse inconvenente per alcuni utenti, allora hè megliu per compilà manualmente una lista di applicazioni chì sò permesse à travaglià in u background. Per fà quessa, andate un pocu più bassa è da i prugrammi presentati attivate / disabilitate ognunu, basatu annantu à e preferenze personali.

Da vede ancu chì sì sia i dui prucessi, cumminati da WSAPPX, sò servizii, li trasformanu nant'à Task Manager o finestra "Servizi" ùn pò. Spegeranu è accumincianu quandu si riavanu u vostru PC o ancu prima se avete bisognu di fà un aghjunghju di u sfondo. Dunque questo metudiu di risolve un prublema pò esse chjamatu tempuraneu.

Metudu 2: Disattivà / Uninstall Microsoft Store

Ùn ci hè bisognu di un utente specificu in a Microsoft Store, cusì se u primu metudu ùn s'accupa micca, o ùn pensatete micca di aduprà ancu in futuro, pudete disattivà sta applicazione.

Benintesa, pudete rimuoverli cumunu, ma ùn ne cunsigliu micca à fà sta. In u futuru, u Store pò esse sempre utile, è sarà più faciule per aghjunghje chè di reinstallarli. Se avete fiducia in e vostre azioni, seguite e raccomandazioni da l'articolo à u ligame sottu.

Per di più: Uninstalling "App Store" in Windows 10

Ritorniamo à u sughjettu principale è analizzà a disconnessione di u Store trà e strumenti di sistema di Windows. Questu pò esse fattu à traversu "Editor di strategie di gruppu locale".

  1. Avviate stu serviziu pè a combinazione di tasti Win + R è inscritta in u campu gpedit.msc.
  2. In a finestra, allarga i tabulazioni una per una: "Configurazione di u computer" > "I mudelli amministrativi" > "Componenti di Windows".
  3. In l'ultima cartulare da u passu precedente, truvate u subfolder. "Shop", cliccate nantu à ellu è in a parte diritta di a finestra aprite l'elemento "Spegni l'applicazione Store".
  4. Per disattivà u Store, imposta u parametru di statu "Enabled". Se ùn capite micca perchè attiviamo, anziché disattivà, u parametru, leghje attentamente l'infurmazioni d'aiutu in a parte inferiore destra di a finestra.

In conclusione, vene ancu notatu chì WSAPPX è difficilu di esse un virus, perchè ùn ci sò micca casi da sti infezioni di OS. A seconda di a configurazione di u PC, ogni sistema pò esse carregatu di servizii WSAPPX in diversi modi, è u più spessu hè basta solu aspettà finu l'aggiornu hè finitu è ​​cuntene di aduprà completamente u computer.