A ricerca in Windows 10 hè una caratteristica chì vi adupraraghju à tutti à tene à mente è aduprà, in particulare perchè cù i prossimi aggiornamenti, accade chì u modu usuale di accede à e funzioni necessarie puderebbe scomparsa (ma cù l'aiutu di a ricerca, sò facili da truvà).
A volte si faci chì a ricerca in a barra di task o in l'impostazioni di Windows 10 ùn funziona micca per una ragione o altra. Nantu à i modu per curà a situazione - passo per passo in stu manualu.
Correzione di l'operazione di ricerca di a barra di task
Prima di imbarcà nantu à altri modi per riparà u prublema, vi pruponi cunnessione di a utilità di risoluzione di problemi di ricerca è indice di Windows 10 annantu à u serviziu - a l'utilità verificà automaticamente u statu di i servizii richiesti per l'operazione di ricerca è, se hè necessariu, configurarli.
U metudu hè descrittu in un modu chì hà travagliatu in ogni versione di Windows 10 da u principiu di a uscita di u sistema.
- Premete i tasti Win + R (Win - a chjave cù u logu di Windows), digita cuntrollu in a finestra "Run" è preme Enter, u pannello di controllo aprirà. In "Veduta" in u dirittu superiore, mette e "Icone", se dicenu "Categorie".
- Aprite l'elemento "Risoluzione di i problemi", è in u menù di a sinistra, selezziunate "Vede tutte e categorie."
- Fate una risoluzione per a ricerca è l'indirizzu è seguite e istruzioni di u sorsu di risoluzione di i problemi.
Quandu hè finitu u mago, s'è segnalatu chì alcuni prublemi sò stati riparati, ma a ricerca ùn funziona micca, ripartite u computer o u laptop e riparate dinò.
Eliminà è ricostruà indice di ricerca
U modu successivu hè di sguassà è ricostruire l'indice di ricerca di Windows 10. Ma prima di iniziare, vi pruponi di fà u seguitu:
- Premete i chjavi Win + R è installate services.msc
- Assicuratevi chì u serviziu di Windows Search sia in esecuzione. S'ellu ùn hè micca u casu, dopu cliccate annantu, cliccate nantu à u tippu di mumentazione "Automatic", applicate e selezziunate, e inizià u serviziu (questu po dà po a risolve u prublema).
Dopu à questu fattu, seguite sti passi:
- Andate in u pannellu di cuntrollu (per esempiu, cliccendu Win + R è u cuntrollu di u tippu cum'è descrittu sopra).
- Aprite a "Opzioni di Indexazione".
- In a finestra chì si apre, cliccate nantu à "Avanzate", è cliccate nantu à u bottinu "Rinnovà" in a sezione "Risoluzione di i problemi".
Attende finisce u prucessu (a ricerca ùn hè più dispunibile per un certu tempu, a seconda di u volumu di u discu è di a rapidità di u travagliu cù, a finestra in cui cliccavanu nantu à u bottinu "Ristrutturà" pò ancu congelare, è dopu mezu ora o una ora pruvà a ricerca.
Nota: u metudu chì seguitu hè descrittu per i casi in cui a ricerca in "Opzioni" di Windows 10 ùn funziona micca, ma pò ancu risolve u prublema per a ricerca in a barra di task.
Cosa fà se a ricerca ùn funziona micca in l'impostazioni di Windows 10
In l'applicazione Parametri, Windows 10 hà u so campu di ricerca, chì permette di truvà rapidamente e impostazioni di sistema necessarie è à parechji smette di travaglià separatamente da a ricerca in a barra di task (per stu casu, a ricostruzione di l'indice di ricerca, descritta sopra, pò ancu aiutà).
Come una riparazione, a opzione chì seguita vede più spessu:
- Aprite l'esploratore è in a barra di indirizzu di u esploratore inserite a linea seguente % LocalAppData% Pacchetti Windows.immersivecontrolpanel_cw5n1h2txyewy è poi preme Invescia.
- S'ellu ci hè una cartulina Indicata in sta cartulina, fate un clic destro è selezziunate "Proprietà" (sì manca, u metudu ùn basta).
- A tabulazione "Generale", cliccate nantu à u bottu "Altro".
- In a prossima finestra: sì ch'ellu sia disattivatu l'elemento "Permette i cuntenuti di l'indice", accendi è cliccate "Ok". S'ellu hè già attivatu, deselezziunate a casella, cliccate OK, e poi torna à la finestra Attributi Avanzati, riattiva l'indexazione di cuntenutu, e cliccate OK.
Dopu l'applicazione di i parametri, aspettate qualchi minuti mentre u serviziu di ricerca indexa u cuntenutu è verifica se a ricerca hà principiatu in i parametri.
Ulteriori informazioni
Alcune informazioni addiziunali chì ponu esse utule in u cuntestu di una ricerca Windows 10 senza travagliu.
- Se a ricerca ùn cerca micca solu per i prugrammi in u menu Start, tenta di sguassà a sottusezzione cù u nomu {00000000-0000-0000-0000-000000000000} in SOFTWARE HKEY_LOCAL_MACHINE Microsoft Windows CurrentVersion Explorer Esplora FolderTypes {ef87b4cb-f2ce-4785-8658-4ca6c63e38c6 in u editore di u registru (per i sistemi à 64-bit, ripetite listessa per a partizione HKEY_LOCAL_MACHINE SOFTWARE Wow6432Node Microsoft Windows CurrentVersion Esploratore FolderTypes {ef87b4cb-f2ce-4785-8658-4ca6c63e38c6} {00000000-0000-0000-0000-000000000000}) è dopu ripartite u computer.
- A volte, se, in più di a ricerca, l'applicazioni anu micca funzionanu correttamente (o ch'elli ùn anu micca), i metudi di u manuale ùn valete micca. L'applicazioni di Windows 10 ùn funzionanu micca.
- Pudete pruvà à creà un novu utente di Windows 10 è verificate se a ricerca funziona cù aduprà stu account
- Se a ricerca ùn hà fattu in u casu precedente, pudete provà à verificà a integrità di i file di sistema.
Ebbè, se nessunu di i metudi pruposti aiuta, puderete ricorrerà à l'opzione estrema - ripresentà Windows 10 à u so statu originali (cù o senza dati).