Installà u router da u tablet è di u telefuninu

Cosa hè se si hà cumpratu un router Wi-Fi per navicà in Internet da u vostru dispositivo mobile, ma ùn avete micca un computer o un laptop per pudè mette in opera? In listessu tempu, qualsiasi insignamentu principia cù ciò chì avete bisognu di fà in Windows è cliccate nant'à, lanciate un browser è sì.

In fattu, u router pò esse facilmente configuratu da un tablet Android è iPad o telefunu - ancu nantu à un iPhone o Apple iPhone. Tuttavia, questu pò esse fattu da qualchì altro dispositiu induve ci hè una schermata, a capacità di cunnessione via Wi-Fi è di un browser. In listessu tempu, ùn ci sarà più differenze particulari quandu configureranu u router da un dispositivo mobile, è vi descrivi tutte e sfumate chì devianu esse armate in stu articulu.

Cume avete installatu un router Wi-Fi se ci hè solu una tavoletta o un telefonu

In Internet, truvate assai guide dettagliate per l'impostazioni di i vari mudelli di router wireless per vari prestatori di servizii Internet. Per esempiu, in u mo situ, in a sezione Configurazione di un router.

Truvate l'istruzzione chì ti interessa, cunnessa u cavallu fornitore à u router è brani in, poi accende Wi-Fi nantu à u vostru telefuninu mobile è andate à l'elenco di reti wireless dispunibili.

Cunnessione à u router via Wi-Fi da u telefonu

In a lista vi vedu una rete aperta cun un nome chì risponde à a marca di u vostru router - D-Link, ASUS, TP-Link, Zyxel o altra. Cunnessione ad essa, a password ùn hè micca necessaria (è se necessariu, ripiglià u router à l'impostazioni di a fabbrica, per questo, avenu un bottinu Reset, chì deve tene per circa 30 secondi).

Impostazione di u router di Asus nantu à u telefonu è D-Link in u tablet

Fate tutti i passi per configurà un fornitore di cunnessione Internet, cumu descrittu in l'istruzzioni (chì avete trovatu in precedenza), cioè, lanciate un browser in u vostru tablet o telefonu, andate in 192.168.0.1 o 192.168.1.1, inserite u vostru login è password, configurate a cunnessione WAN da vogliu tipu: L2TP per Beeline, PPPoE per Rostelecom, Dom.ru è altri.

Salvà e impostazioni di cunnessione, ma Ùn configurate micca i nomi di nomi di rete senza filu. SSID è password per Wi-Fi. Se avete inseritu tutte e configurazioni in modo correttu, dopu un breve periodu di tempo, u router stabilirà una cunnessione à Internet, è puderete aprire un situ web da u vostru dispositivo o guardà a vostra posta senza ricusallu à una cunnessione mobile.

Se tuttu funziunate, procedi à u setup di a sicurezza Wi-Fi.

Hè impurtante sapè quandu cambiate i parametri di a rete wireless via a connessione Wi-Fi

Pudete cambià u nomu di a rete senza filu, è ancu ponu una password Wi-Fi, cum'è descritta in l'istruzzioni per configurà u router da un computer.

Tuttavia, ci hè una sfumatura chì devi sapè: ogni volta chì cambiuri un parametru senza filu in l'impostazioni di u router, cambiate u so nome à te, ponu una password, a comunicazione cù u router sarà interrotta è in u navigatore di u tablet è di u telefonu pò sembà un errore. quandu aprite a pagina, pò sembra chì u router sia gelatu.

Questu accade perchè, à u mumentu di cambià i parametri, a rete à a quale u vostru mubile hè statu piazzatu, sparisce è apparisci novu unu cù un nome diversu o impostazioni di prutezzione. In listessu tempu, l'impostazioni in u router sò salvate, nunda hè bloccatu.

Di conseguenza, dopu avè rottuiatu a cunnessione, si deve riconnessione à a rete di Wi-Fi già nova, andate torna in l'impostazioni di u router e assicura chì tuttu sò salvate o confermà u salvu (l'ultimu hè in D-Link). Se dopu cambià i parametri a dispositiva ùn voglia micca cunnesse, in a lista di connessioni "Scurdate" sta cunnessione (di solitu cun una pressione lunga putete richiamà u menu per una tale azzione, eliminà sta rete), allora ritrova a rete è ti connette.