Tuttu u vostru bisognu di sapè nantu à a deframmentazione di u discu dur

U Defragmenter di u discu hè una pratica per cunfusione di file di dimensioni spartiti, chì hè usatu principalmente per ottimizà Windows. In quasi ogni articulu nantu à l'acceluazione di u computer, puderete truvà consigli nantu à a deframmentazione.

Ma micca tutti l'utenti capiscenu ciò chì hè a deframmentazione, è ùn sà micca in quali casi hè necessariu fà u, in chì ùn ne; Chì lugiziale devo aduprà per quessa? U utilità incorporata abbastanza, o hè megliu per installà un prugramma di terze parti?

Cosa hè a deframmentazione di u discu

Facendu a deframmentazione di u discu, parechji utilizatori ùn pensanu ancu o ùn anu micca pruvatu à scopre ciò chì si tratta. A risposta pò esse truvata in u tittulu stessu: "a deframmentazione" hè un prucessu chì unisce i lìcchi chì sò stati divisati in frammenti quandu sò stati scritti à u discu duru. L'imagine qui sotto mostra chjaramente chì a sinistra, i frammenti di un singulu file sò scritti in un flussu continuu, senza spazi vuoti e divisioni, è à a destra, u stissu file hè sparubbiatu nant'à u discu duru in forma di pezzi.

Naturalmente, u discu hè molto più pratice è più veloce di leghje un file solide ch'è separatu da u spaziu vuoto è da altri file.

Perchè u HDD hè fragmentatu?

I dischi rigidi sò cunditi da i settori chì dighjuneranu una certa quantità di informazioni. Se un file grande hè salvu nantu à u discu duru è ùn pò esse piazzatu in un settore, allora hè rotto è salvatu in parechji settori.

Per impostazione predefinita, u sistema tenta sempre di scrive fragmenti di u schedariu u più vicinu possibile à ogni l'altru - à i settori vicinu. Tuttavia, a causa di l'eliminazione / risparmiu di altri file, ridimensionamentu di i file già salvati è altri prucessi, ùn ci hè micca sempre bastavule di spazii liberi vicinu à l'altru. Allora, Windows trasferisce u schedariu di registrazione in altre parti di u HDD.

Cumu a frammentazione influisce à a velocità di u drive

Quandu vulete aprire un schedariu frammentatu registratu, u capu di u discu duru si mosse in modo sequenziale in i settori induve sò stati salvati. Così, più volte hà da muovere intornu à u discu duru in un pruvucu di truvà tutte e parti di u schedariu, più lente sarà a lettura.

In a maghjina à manca, pudete vede quanti movimenti avete bisognu di fà per a testa di u discu rigiu à leghje i schedari, divisi in parti. A destra, i dui file, marcati in blu è gialli, sò stati registrati in continuu, ciò chì riduce significativamente u numeru di muvimentazioni nantu à a superficie di u discu.

Defragmentazione - u prucessu di riorganizà pezzi di un unicu file in modo chì a percentuale totale di frammentazione diminui, è tutti i file (se possibile) si trovanu in settori vicinu. Hè per quessa chì a lettura si pò fà continuu, chì hà da influenzà positivamente a velocità di u HDD. Hè soprattuttu notevule quandu si legge file grandi.

Hà un sensu di aduprà i prugrammi di terze parti à a deframmentazione

I sviluppatori anu creatu un numeru numeru di prugrammi chì sò impegnati in a deframmentazione. Pudete truvà entrambi i piccoli deframmentatori di prugrammi è incontrarli cum'è parte di l'ottimizatori di sistema cumplessi. Ci sò opzioni libere è pagate. Ma chì ne avianu bisognu?

Una certa efficienza di utilità di terze parti hè senza dubbiu prisentata. I prugrammi da sviluppatori diversi pò offra:

  • Impostazioni autodefragmentazione proprie. L'utente pò gestisce più flessibilmente u pianu di a procedura;
  • Altri algoritmi di prucessu. U lugiziale di terze parti hà e so caratteristiche, chì sò più profitabili à a fine. Per esempiu, necessitanu micca u per centu di u spaziu libaru nantu à u HDD per eseguire u defragmenter. In listessu tempu, i file sò ottimizzati, aumentendu a so velocità di download. U spaziu libaru di u vulintà hè dinò cunfurmatu, per chì in u futuru, u livellu di fragmentazione aumenta più lentamente;
  • Funzioni supplementari, per esempiu, a deframmentazione di u registru.

Benintesa, e funzioni di i prugrammi varanu dipintu di u sviluppatore, perciò l'utente quessa deva selezziunate l'utilità in base à e so necessità è capacità di PC.

Ùn aghju à sempre deframmentà u discu

Tutte e versioni moderne di Windows offrenu l'esecuzione automatica di stu prucessu in una pianificazione una volta à settimana. In generale, hè più inutile di necessariu. U fattu hè chì a frammentazione stessa hè una vecchia pratica, è in u passatu chì era davvero bisognu. In u passatu, ancu a frammentazione di luce hà dighjà negatu e prestazioni di u sistema.

L'DDD moderni hà un rendimentu superiore, è e versioni più novelli di i sistemi operativi sò diventati assai più intelligenti, cusì ancu cù un certu prucessu di fragmentazione, l'utente ùn pò notà micca una diminuzione di performance. È sì utilizate un discu duru cù un grande volume (1 TB è altru), allora u sistema pò distribuisce i pesanti in un modu ottimale per quessa chì ùn affetti micca a performance.

In più, u lancimentu constante di u deframmentatore riduce a vita di serviziu di u discu - questu hè un diminuisce impurtante chì deve esse cunsideratu.

Chì a deframmentazione hè attivata per difettu in Windows, deve esse disattivata manualmente:

  1. Andà à "Questu computer", cliccate à diretta nantu à u discu è selezziunate "Pruprietà".

  2. Passa à a tab "Servizio" è premete u pulsante "Optimize".

  3. In a finestra, cliccate nantu à u pulsante "Cambia impostazioni".

  4. Deseleziona l'elemento "Run in conformu à pianificatu (raccomandatu)" è cliccate nantu à "OK".

Ho necessità di deframmentà u SSD

Un sbagliu assai cumuditu di l'utenti chì utilizanu unità di stato solidu hè l'usu di ogni deframmenter.

Fighjate, se avete un SSD installatu in un computer o un laptop, in nessun casu ne defragmentate - questo accelera assai l'usura di u drive. Inoltre, questu prucessu ùn aumenterà micca a velocità di u drive à u sondu solidu.

Se ùn avete micca prima spente a deframmentazione in Windows, allora assicuratevi di fà lu per tutte e unità, o solu per SSD.

  1. Ripetite i passi 1-3 da l'istruzzioni sopra, è cliccate nantu à u bottinu "Selezziunu".
  2. Verificate e caselle di fianco à quelli HDD chì volete deframmentà in una pianificazione, è cliccate nantu à "OK".

In utilità di terze parti, sta funzione hè dinò presente, ma u metudu di configurazione sarà differente.

Funzioni di deframmentazione

Ci sò parechje sfumature per a qualità di sta procedura:

  • Malgradu u fattu chì a defragmenter pò travaglià in u sottu, per uttene u megliu risultatu, ponu esse cunsultatu megliu senza attività da l'utente, o cù u so numeru minimu (per esempio, durante una pausa o mentre ascolta a musica);
  • Quand'ellu conduce a deframmentazione periodica, hè megliu ad aduprà metodi rapidi chì acceleranu l'accessu à i file principali è i documenti, tuttavia, certi di i schedari ùn sò micca trattati. In questu casu, a procedura completa pò esse fatta menu frequenti;
  • Prima di piena deframmentazione, si consiglia di rimuà i file inderetti, è, se possibile, escludere i lìmpi da a so trasfurmazione. pagefile.sys è hiberfil.sys. Questi dui lugizii sò aduprati cum'è lima temporanea è sò ricreati cù ogni lance di u sistema;
  • Se u prugramma hà a capacità di deframmentà a tabella di file (MFT) è i file di sistema, allora ùn si deve trascurà. Tipicamente, sta funzione ùn hè micca disponibile quandu u sistema operativu hè in esecuzione, è pò esse implementatu dopu un riavvicinamentu prima di avviare Windows.

Cumu a defragmentazione

Ci hè dui modi principali di deframmentazione: installà una utilità da un altru sviluppatore o aduprà u prugramma integratu in u sistema operativu. Hè pussibule d'ottimizà micca solu le unità di intrusioni, ma ancu l'unità esterna cunnessa via USB.

U nostru situ hà dighjà istruzzioni per a deframmentazione cù l'esempiu di Windows 7. In questo truverete una guida per travaglià cù prugrammi popolari è l'utilità standard di Windows.

Ulteriori dettagli: Modi à u deframmentatore di u discu di Windows

Riassuntendu i di sopra, ghjustu:

  1. Ùn deframmentà micca un discu solidu (SSD).
  2. Disattivà u lance di a deframmentazione nantu à un pianu in Windows.
  3. Ùn mi abusi di stu prucessu
  4. Prima fate l'analisi è scopre s'ellu ci hè bisognu di fà una deframmentazione.
  5. Cumu fu fatta, aduprà prugrammi di alta qualità chì a so efficienza hè più altu di l'utility Windows.