Cumu unisci partizioni di u discu dur

Parechji quandu installendu Windows spartenu u discu duru o u SSD in parechji sezioni, à parechji hè dighjà divisa è, in generale, hè pratticu. Tuttavia, pò esse necessariu di fondu partizioni in un discu duru o SSD, nantu à cume si faci in Windows 10, 8 è Windows 7 - vede stu manuale per i dettagli.

Sicondu a dispunibilità di dati impurtanti nantu à a seconda di partizioni unite, pudete fà cum'è strumenti di Windows incorporati (sì ùn ci sò micca dati importanti o pudete copià in a prima partizione prima di l'unione), o utilizate prugrammi gratuiti per travaglià cù partizioni (da impurtanti dati nantu à a seconda sezione hè e ùn ci hè nisunu postu per copia). Dopu sarà consideratu entrambe queste opzioni. Pò esse uti: cumu aumentà u drive C à u drive D.

Nota: In teoria, l'azzioni fatti, se l'utente ùn capisce micca accuratamente e so azzioni è esegue manipolazioni cù e partizioni di sistema, pò truvà i prublemi quandu u sistema iniziò. Attenzione è se parlemu di una piccula sezione nascosta, è ùn sapete micca ciò chì hè per, ùn procedete micca.

  • Cumu unisci partizioni di dischi cù Windows 10, 8 è Windows 7
  • Cume unisce e partizioni di u discu senza perde di dati usando un software libaru
  • Combinazione di partizioni di u discu duru o SSD - istruzione video

Unisci Partizioni di Dischi di Windows cù Strumenti Integrati OS

Pudete cunsegna facilmente e partizioni di u discu duru quandu ùn ci sò micca dati impurtanti nantu à a seconda partizione, cù l'utili integrati di Windows 10, 8 è Windows 7 senza avè bisognu di prugrami supplementari. S'ellu ci hè di tali dati, ma pudete copià cun a prima parte di u primu sezioni, u metudu funziona dinò.

Nota importante: e sezioni da cunfundà sò esse ordinate in ordine, cioè. unu à seguità un altru, senza più sezioni in mezu. Inoltre, se à a seconda tappa in l'istruzzioni sottu vedite chì a seconda di e rùbbriche essendu cunfusione hè in a zona evidenziata in verde, è u primu ùn hè micca, allora u metudu ùn funziona micca in a forma descritta, avete bisognu di cancellà tutta a partizione logica (evidenziata in verde).

I passi sò:

  1. Premete i tasti Win + R di a tastiera, tippu diskmgmt.msc e premete Invescia - a utility di Gestione di Dischi principia.
  2. À a fine di a finestra di gestione di u discu, vedi un spaziu graficu di partizioni in u vostru discu duru o SSD. Fate un clic destro sulla partizione a destra della partizione con cui si desidera unirlo (nel mio esempio, unisco i dischi C e D) e seleziona la voce "Elimina volume", e poi confermo l'eliminazione del volume. Fighjate à voi chì v'interessanu senza partizioni supplementari, è i dati da parte di a partizione cancellata si perde.
  3. Fate un clic destro su a prima di e duie sezioni da unificà è selezziunate l'elemento menu "Expand Volume". L'iniziale di l'espansione di u volumu principia. Basta à cliccà "Avanti", per difettu utilizerà tuttu u spaziu senza attaccu chì apparve in u second passu per fondu cù a sezione attuale.
  4. Cusì si ricevi una sezione cumpressa. I dati da u primu di i volumi ùn spariscanu da nimu, è u spaziu di u secondu hè pienu cunnessu. Hè fattu.

Purtroppu, succede spessu chì ci siau dati impurtanti in e dui parti chì sò fusionate, è ùn hè micca pussibile copiàli da a seconda parte à u primu. In stu casu, pudete aduprà prugrammi liberi di terze parti chì permettenu di unisci partizioni senza perde i dati.

Cumu si uniscenu partizioni senza perde di dati

Ci sò parechji prugrammi liberi (è pagati, ancu) per travaglià cù partizioni di u discu dur. Tra quelli chì sò dispunibule gratuitamente, pudete sceglie Aomei Partition Assistant Standard è MiniTool Partition Wizard Free. Quì pensu à l'usu di u primu.

Note: per unisci partizioni, cum'è in u casu precedente, esse deve esse situatu "in una rima", senza partizioni intermedie, è deve esse ancu un sistema di file, per esempio, NTFS. U prugramma unisce partizioni dopu à un riavvicinamentu in l'ambiente PreOS o Windows PE - affinchì u computer sia iniziendu per fà l'operazione, bisognu disattivà l'iniziu sicuru in u BIOS, se hè attivatu (vede cumu disattivà u avvicinamentu sicuru).

  1. Lanciare Aomei Partition Assistant Standard è in a finestra principale di u prugramma cliccate à u dirittu nantu à una di e dui sezioni chì sò unite. Selezziunà a voce di menu "Fusione di partizioni".
  2. Selezziunate e partizioni chì si vogliono unisci, per esempiu, C è D. Vozzi in seguitu in a finestra di partizioni di cummentu vedete chì lettera avrà a partizione cumpressa (C), è dinò chì truverete dati da a seconda partizione (C: in u mo casu).
  3. Cliccate OK.
  4. In a finestra di u prugramma principale, cliccate nantu à "Applica" (u bottone in a parte superiore sinistra), è cliccate nantu à "Vai". Pattu d'accordà per riavvià (cunnessione di partizioni sarà fatta fora di Windows dopu avendu riavvicinu), è dinù selezziunà "Entrà in modalità Windows PE per effettuà operazione" - in u nostru casu questu ùn hè micca necessariu è pudemu risparmi tempu (è generalmente nantu à sta questione prima cumincià, guarda u video, ci sò sfumature).
  5. Quand'ellu torna à fà avverà, in una schermata nera cù un missaghju in inglese chì Aomei Partition Assistant Standard hè adesso lanciatu, ùn premete micca alcunu tasti (questu interromperà a procedura).
  6. Se dopu u riavvile, nunda hà cambiatu (è andatu stupende prestu), è e sezioni ùn sòvanu micca fuse, è fate u listessu, ma senza smarrerà a marca à a 4a tappa. Inoltre, se incontrate una schermata nera dopu cunnessu in Windows à stu passu, lanciate u Gestore di e attività (Ctrl + Alt + Del), quì selezziunu “File” - “Start new task”, è specificate u percorso per u prugramma (file PartAssist.exe in cartella cun prugramma in File Programma o File Files x86). Dopu u reiniziziu, cliccate "Sì", è dopu à l'operazione - Ripartisci Avà.
  7. Cusì, dopu a procedura hè stata cumpleta, riceverete partizioni fatti nantu à u vostru discu cù i dati salvati da e duie partizioni.

Pudete scaricà Aomei Partition Assistant Standard da u situ ufficiale //www.disk-partition.com/free-partition-manager.html. Se aduprate u prugramma MiniTool Partition Wizard Free, tuttu u prucessu sarà quasi uguale.

Istruzione di video

Cumu si pudete vede, a procedura di a cunfusione hè abbastanza semplici, tenendu in considerazione tutte e sfumature, è ùn ci sò senza prublemi cù i dischi. Speru chì pudete trattà, ma ùn ci sarà difficoltà.