U serviziu audio ùn hè in scale - cosa fà?

I prublemi cù e riproduzione audio in Windows 10, 8.1 o Windows 7 sò tra i più cumuni tra l'utenti. Unu di sti prublemi hè u missaghju "U serviziu audio ùn hè micca chì hè in scena" è, di conseguenza, a mancanza di sonu in u sistema.

Questu manualu descrive in dettu ciò chì deve fà in una situazione tali per correggere u prublema è alcune sfumature addizionali chì ponu avè aiutu se i metudini simplichi ùn aiutanu. Pò esse utule: u sonu di Windows 10 hè andatu.

Un modu faciule per inizià u serviziu audio

Se u serviziu audio ùn hè micca esistitu, u prublemu hè pruvucatu, prima cunsigliu aduprà metoduli semplici:

  • Risoluzione automatica di difetti di u sonu di Windows (pudete iniziare dopu cliccà nantu à l'icona sonora in a zona di notificazioni dopu un errore vene o via u menù contestuale di questa icona - l'elemento "Risoluzione di i problemi di sughjetti"). Spessu in sta situazione (a meno chì ùn avete spegutu un numeru significativu di servizii), a riparazione automatica funziona bè. Ci sò altri modi per scopre, vedi Risoluzione di i problemi Windows 10.
  • Inclusione manuale di u serviziu audio, chì hè in dettu dettagliatu.

U serviziu audio riferisce à u serviziu di sistema audio di Windows presente in Windows 10 è versioni precedenti di u sistema operativo. Per difettu, hè attivatu è si cumanda automaticamente quandu accedi à Windows. S'ellu ùn accade micca, puderete pruvà i seguenti passi.

  1. Premete i tasti Win + R di a tastiera, tippu services.msc e premete Invescia.
  2. In a lista di servizii chì si aprenu, trova u serviziu di Audio di Windows, dopu cliccate nant'à.
  3. Piazzate u tippu di avvicinamentu in "Automatic", cliccate "Apply" (per salvà e impostazioni per u futuru), è cliccate "Run".

Se dopu queste azioni u lussu ùn abbia micca accadutu, hè pussibule chì avete disattivatu tutti i servizii addiziunali chì u lancio di u serviziu audio dipende.

Cosa fà se u serviziu audio (Windows Audio) ùn hà inizio

Se u lanciu semplice di u serviziu Windows Audio ùn funziona, in u listessu postu in services.msc controllà i parametri di operazione di i servizii chì seguitanu (per tutti i servizii, u tippu startup predefinitu hè Automatic):

  • A procedura di RPC a distanza
  • Windows Audio Endpoint Builder
  • Multimedia Class Scheduler (s'ellu ci hè un serviziu in a lista)

Dopu avè applicatu tutte e impostazioni, aghju ancu raccomandà di riavvicinà u computer. Sì nessunu di i metudi descritti sopra hà aiutatu in a vostra situazione, ma i punti di recuperu rimanianu in a data prima chì u prublemu apparve, li usate, per esempiu, cum'è descrittu in l'istruzzioni di u Punto di Ripruducazione di Windows 10 (funzionerà per versioni precedenti).