A creazione di segnalibri in documentu MS Word

L'utenu di u sistema operativu standard permette di fà un backup di dischi, partizioni o file specifici. Tuttavia, a funzionalità di e utilità integrate in certi casi pò esse micca abbastanza, allora a scelta migliore hè di aduprà prugrammi spiciali. Unu di quelli, in particulare ABC Backup Pro, sarà discusu in dettu in questu articulu.

A creazione di u prugettu

Tutte e azzioni in stu prucedimentu si basanu usando u wizard integratu. L'utente ùn hà bisognu di certe abilità o di cunniscenze, hè solu di indicà i parametri necessarii. Finu da u principiu, u nomu di u prugettu hè entratu, u so tippu hè selezionatu, è a priorità hè stabilita trà altre attività. Per piacè avà a notà chì in più di a copia di salvezza, pudete sceglie di ripristinà i file, creà una specchia FTP, copia, scarica o carica l'infurmazioni.

Aghjunghje File

Dopu, aghjuntu l'oggetti à u prughjettu. I schedari o cartulari selezionati sò visualizzati in a lista in sta finestra è sò dispunibuli per a mudificazione, l'eliminazione. Ci hè un'occasione di scaricà micca solu da u salvamentu locale, ma ancu cù u protocolu di trasferimentu di dati.

Impostazione di u backup

Se ponite u parametru chì cunduce, u prugettu sarà salvatu in ZIP, cusì una finestra separata hè pruposta per a configurazione di l'archiviu. Quì l'utente specifia u livellu di cumpressione, u nome di l'archiu, aghjusta e etichette, include una protezione da password. E impostazioni sceglie saranu salvate è si applicanu automaticamente se l'archiviu hè attivatu.

PGP Enable

Pretty Good Privacy vi permette di effettuà una crittografia trasparente di l'infurmazioni nantu à i dispositivi di archiviazione, dunque stu serie di funzioni sarà estremamente utile quandu ne fate u backup. L'utente hà bisognu solu di attivà a prutezzione è compie e linee necessarie. Assicuratevi di creà due chiavi per a crittografia è a decodificazione.

Task Scheduler

Se una copia di backup o un altru compitu sarà fattu parechje volte à un certu tempu, allora pudete configurà per inizià ad aduprà u pianificatore. Dunque, ùn avete micca bisognu di cuminciare manualmente u prugettu à ogni volta - tutte e azzioni saranu effettuate automaticamente quandu ABC Backup Pro hè in esecuzione è chì si trova in u vassò. Fate attenzione à l'impostazione di a fermata di l'operazione: smarisce di esse esecutu appena quessa va a data specifica.

Ulteriori azzioni

Se l'attività attuale impone l'esecuzione di utilità o prugrammi di terze parti, allora ABC Backup Pro ti permette di configurà u so lanciu in a finestra di configurazione di u prugettu. Hè aghjunti un massimu di trè prugrammi quì chì saranu executati prima o dopu à a fine di una copia di backup o altra attività. Se ponu un spuntu davanti à l'elemento corrispondente, u lance di i prugrammi specificati seguendu ùn accadrà finu ch'è l'azione precedente hè finita.

Gestione di travagli

Tutti i prughjetti attivi sò visualizzati in a finestra principale di u prugramma cum'è una lista. Quì pudete vede u tippu di l'attività, l'ora di l'ultimu e successu lanciu, u prugressu, u status è u numaru di trattamenti effettuati. In cima sò l'uttroni di gestione di e funzioni: lanciare, editare, configurà è cancellà.

File di log

Ogni prughjettu hà u so propriu logu. Ogni azzione scattata hè incisa quì, sì un start, stop, edit, o error. Grazie à stu, l'utente può riceve informazioni nantu à a azione è quandu hè stata eseguita.

Impostazioni

Avemu raccomandatu di fà attenti à a finestra di parametri. Quì ùn ci hè micca solu l'impostazione di u cumpunente visuale. Pudete cambià i nomi predefiniti di u littariu è di i cartulari, selezziunu a posizione per salvà i log di log è generati chiavi PGP. Inoltre, impegni, esporti chiavi PGP è configurà i settori di crittografia.

Virtues

  • Assistente per a creazione di prughjetti;
  • Set di funzioni di PGP;
  • Capacità di specificà a priorità di ogni attività.

Inconvenienti

  • L'assenza di a lingua russa;
  • U prugramma hè distribuitu per un tariffa.

In st'articulu avemu cuesu in dettaglio ABC Backup Pro. Aduprendu, mi vogliu aduprà chì l'usu di stu software ti permette di fà facilmente è veloce backup, ripristinamentu è altre azzioni cù i file. Grazie à l'assistente integratu, ancu un utilizatore senza esperienza ùn avè alcuna difficoltà à capisce tutti i parametri è u principiu di aghjunghje attività.

Scaricate e versione di prova di ABC Backup Pro

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Expert Backup attivu EaseUS Todo Backup Iperius backup Windows Handy Backup

Share l'articolo in reti sociali:
ABC Backup Pro hè un semplice prugramma per backup, recuperu, scaricamentu, caricà è trasmette i file. Tutte l'azione sò effettuate in l'assistente integratu, chì simplifica assai u prucessu d'usu di u software.
Sistema: Windows 10, 8.1, 8, 7, XP
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: ABC Backup Software
Costu: $ 50
Dimensione: 2 MB
Lingua: inglese
Versione: 5.50