LoviVkontakte 3.3

U cuntattu hè unu di i più noti reti sociali. L'utenti scaricanu l'ultimu cuntenutu di audio è di video ogni ghjornu. Truvà è ascoltà a vostra pista favorita hè facile. Tuttavia, ci hè un grande svantaggiu in stu sistema, Vk ùn furnisce micca mezzi standard per scaricà materiale di interesse. Hè quì i prugrammi di terze parti ponu aiutà a risolve u prublema. Què u più popularu di elli - LoviVkontakte.

LoviVkontakte - permette di truvà rapidamente a vostra musica preferita o video è scaricà in un clic. Dai un ochju à e possibilità di u prugramma.

Impostazioni di u prugramma

LoviVkontakte ti permette di personalizà a lingua di l'interfaccia senza abbandunà u prugramma. Pudete fà i cambiamenti adatti in u menu di regolazione. Quì pudete ancu ponu a cartella per salvà i file in u computer predefinitu.

Ricercà e vostre tracce preferite

A tabulazione di ricerca permette di truvà musica cù nome è artista, pudete ricercà per album.

A me sezione musicale

Quì pudete vede a lista di tracce chì sò in i vostri registrazioni audio in a pagina in Vk. Oltre à a vista, u prugramma offre a capacità di aghjunghje musica à a lista di registrazioni audio. Pudete fà sta cliccendu nantu à a croce vicinu à u bottinu. "Download".

Scaricamenti

In sta sezione, pudete vede tutte e tracce chì sò state scaricate da stu prugramma. Passendu u cursore nantu à ogni canzone, pudete vede l'icona di cartella, quandu hè cliccatu, a canzone si aprirà in l'esploratore di u computer.

Scaricà musica

Pudete scaricà a traccia ti piaci di fronte à u titulu di a canzone o via l'icona "Download". Ùn ci era micca una differenza fondamentale tra i dui modi di scaricamentu.

Lettore incorporatu

LoviVkontakte hè dotatu di un lettore propriu, in u quale pudete vede l'anteprima di a musica è poi inizià a scarica.

Scaricate video

A versione chì tenemu in considerazione ùn hà micca una funzione per scaricà video. Per risolve u prublema, i pruduttori LoviVkontakte hà creatu una nova versione di LoviVkontakte, chì hè incucchiata in u navigatore.

Ùn hè più una finestra specifica di prugramma, ora tuttu u scaricamentu si effettua da a vostra pagina Vk. A icona di scarica hè à fiancu à ogni registrazione audio è video. Allora tuttu accade in un modu standard.

Cusì avemu amparatu e funzioni principali di e duie versioni di u prugramma LoviVkontakte. Per uttene a nova versione 3.3 hè abbastanza per scaricà da u situ ufficiale. I pruduttori dichiarano chì a nova versione supporta tutti i navigatori popolari. In fatti, nunda ùn funziunò in Opera. Ma in generale, mi piaceva a versione browser

Virtues

  • Completamente libaru;
  • Pruvene è intuitiva interfaccia;
  • A presenza di a lingua russa;
  • Velocità di download rapidu.
  • Inconvenienti

  • Installazione di prugrammi supplementari;
  • A nova versione ùn supporta micca tutti i navigatori.
  • Scaricà LoviVkontakte

    Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

    VideoGet I Clipgrab Medicu di Dispositivo Saver di Media

    Share l'articolo in reti sociali:
    LoviVkontakte hè un prugrammu simile è faciule da usà chì permette di scaricà gratuitamente musica è video da u social network VKontakte.
    Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
    Categoria: Prudutti di programma
    Sviluppatore: ITVA LLC
    Costu: Free
    Dimensione: 7 MB
    Lingua: russo
    Versione: 3.3